Cumpreziu Un Bump Map 3D in Photoshop

I mapaggini di 3D sò cartulossi usati in 3D di mudelli per creà artificiàmente texturizati senza avè à mudellu di dati individuali. Pruvvidente di mudificà i texturizati detallati ponu creà un fate di millenarii di poligoni extra, multiplica u tempu di mudificà in modu espunenti, creà mudeli di aspettu realisticu, è cresce u tempu di ricerca è u prugrammu prucessu à quantità ridícule. Senza di texturizati 3D realistichi, anche, i mudelli 3D puderanu sembrevule è senza vita.

I baccelli sò una risposta; sò stati sottu à cartulare di culuri di culore di culore, utilizate l'osterie di grisgiu per sapè à quelli di mudelli 3D di quali questu quì d'estrude superfluzioni poligonali, cù un nìmbulu rappresentante u più altezza di l'estruzione è biancu chì rapprisentanu i zoni flattest, mentri sgrazza di grisgiu rapprisentanu i qualificazioni intermedi. Per esempiu, sì avete a texturizazione di a pelle di lagarde, un bumbulu per u pelle puderia usà un gris medievale cum'è un basatu per a superficia di a pelle, cù u biancu per i crachi più profundichi è i mancu più grisici scuri chì rapprisentanu i riti migliori, Tuttu chistu senza mudelli un bumbettu o crack. Pudete ancu aduprà per fistighjarà i pezzi faciale è l'ombra parvenu più più realistichi, o aghjunghje infurmazioni, cumu e di dritti è e riccheti à a ropa di mudellu, o armature.

Hè un modu faciliu per aghjunghje parechje di dettu senza aduprà parechje travagliu. Invece di avè ubligalli manualmente è ellu cada puddastore per esce di u vostru mudellu, un cartulare di bocca automaticà u prucessu per voi. Hè dichjaratu u prugramma 3D per cambià i poligori in relazione à u vostru bumbulu per voi invece di ciò chì avete bisognu di fà. Hè ancu metteurmente, chì ponu aiutà à reduie a carica annantu à l'urdinatore quandu si va à rinàscenu se avete avutu è intrudottu tutte l'albitri.

Crià un bump map in Photoshop hè faciule, sopratuttu si avete digià creatu un cartone di a struttura cun u minimale è l'ombra dipinti à culore. I passi fundamentali:

  1. Obleu a vostra mappa di struttura di culore chì ci hè o creanu unu in Photoshop cù e manichi di pittura. Sì avete solu cercà una pruduzioni generica è micca qualcosa spettaculu cum'è di u facciale facciale, pudete aduprà stili di strata cum'è u Pattern Overlay per generà una tessitura ripetuta. Per li dittagli specifiche specifiche, avete bisognu di u mapa exacte per verificà chì i culori di u culore pinta è l'ombra facenu cun l'estruzione di u testu di u bump map.
  2. Guardà una copia di grisgiu di u cartulare. Per turnà a versione di culore in una versione grisusa, utilizate a funzione Desaturate sottu a Image -> Menu Ajustamenti. Se avete generatu a vostra struttura cù l' estratti di cuttivà è u superiportu di u funziunamentu, pudete bisognu di scattule u cunduttu per chì i vostri aggiunmenti afectanu a struttura è micca solu u culore di basa sottu.
  3. Sicondu u tipu d'ombrezza avete fattu, pudete bisognu di invirtà a imatge. In a versione di u culore uriginale v'hè pinzatu l'ombra, u spazii più elevati sò più brillanti, più esposti à l'illuminazione / tonu in l'ombre. In u bump map, però, i lochi di più ligne sò più bassu mentre i scorni più scuri sò più altìssimi, affinchendu cusì hè creatu l'effetti oppostu da ciò chì vous uvitatu: oghje l'ombra è i sunate. Pudete truvà a funzione Invertitu in u stessu locu truvate a funzione Desaturate, sottu a Image -> Ajustamenti menu.
  1. Pudete bisognu di risponde u bump mappa per incrementà u cuntrastu di e ligne è più oscuru. Utilizà cum'è-ùn pò micca creà a prufundità di dettu chì site chì cercate in a vostra textura. Pudete aduprà a Brightness / Contrast tool under the Image -> Menu Ajustamenti per aghjà l'imaghjini è aumentanu u cuntrastu.
  2. Guardate u schedariu - preferibile in un formatu pane cun un nivulu di dettu elevatu, cum'è BMP / bitmap, ma avete bisognu di verificà u vostru prugrammi 3D per a cumpatibilità di l'imaghjini.

Quandu avete creatu u vostru bògliu mappa, tuttu ciò chì deve farà impurtate in u vostru prugramma di 3D animazione. Programi diffirenti anu diversità modi di l'integrazione di i bump mapping in un modellu o poligonu, ma i cuntrolli per u bump map vi permettenu di definisce un alcunu per verificate chì i textulizzi è e depresi elevate ùn estrude micca à l'estremamenti o scalfittura micca cusì petite chì ùn spieganu spessu. U bump map hè una strumentu assai piacevule quandu si tratta di agghiuncià molti di dettu senza aduprà assai u travagliu.