Cumu à Whitelist a Domain in Mac OS X Mail App

Mantene tutte u mail da un duminiu specificu per esse finisci in u cartulare di iogge

U filtru di spamatori in l'appiccuzzioni di l'Apple appone efficace à caccà u messagiu à u dumperu, mentre chì stilla permette u mail da cunnanderati cunnisciuti per alcuni a vostra bande. In ogni modu, questu hè appiicatu à i mandati individuali (per esempiu, u mail da un indirizzu email di l'usu specificu, cum'è user@example.com) è quelli in i vostri Contacti; ùn hà micca attivatu automaticamente à u mail di un domenicu tutale, cum'è tutti quelli indirizzati chì finiscinu in example.com.

Pudete definisce l' applicazione Mac Mail à "listione bianca" un duminiu per chì permette per u mail di tutti l'indirizzu da quellu domanu definitu. Per fà, avete bisognu di creà una regula in u preferenza di Mail.

Passi per Whitelisting a Domain

A lista blanca tutti l'email da un duminiu specificu in l'appuntu Mail in Mac OS X ou macOS:

  1. In u Mac OS X Mail top menu, clicate Mail > Preferences .
  2. Cliccate a regula .
  3. Cliccate dopu Regule .
  4. Scrivite un nome in u campu di description , cum'è «Whitelist: example.com», per identificà a nova regula.
  5. Per i cundizzioni, fate u primu menù di scelta à qualsiasi menu, perchè si leghje: Se qualche di e seguenti cundizioni sò intravessu .
  6. In issi dui meni chjardi, sceglie Da u primu, è Spicci cù u secondu.
  7. In u testu di u campu Cumu sperà cù , intria u duminiu di u duminiu chì vulete à branu. Includite l'ampersand " @ " voltu à u duminiu di u nome di u nome per u filtru, per esempiu, à a lista indiana tutti i maili da u dumanda di example.com, ma micca u mail chì pudaria esse ghjustu da unu di i so sottodominii (cum'è @ subdomain.example.com ), chjamate "@ example.com" in u campu.
  8. Cliccate u sinimu più propiu à l'ultima condicione per aghjustà un altru domini cù u listessu criteriè se vulete abbiari più domains.
  9. In l' Eseguite azione seguenti , fate queste trè articuli desginate per: Move Message , à u cartulare: Inbox (o specificate un cartafine di destinazione diverse di u vostru sceglienu).
  1. Cliccate da Adessu per salvà a regula.
  2. Apertura a regula Lei.

Ordine di Regula Parlatura in App Mac Mail

L'ordine di e regule chì avete messu messi, è u cummentu contru l'una dopu l'altru, trasfirendu a lista. Questu puntu hè impurtante per cunzidiri, picchì qualchì messagiu piacenu i crescenu i criteri stabiliti in più di una regula chì hà criatu, perchè vi vulete cunsiderà l'urdinariu lìgicu induve vulete chì ogni regula hè appiicata à i messaghji ricevuti.

Per assicurà chì a regula chì avete fattu creà quelli chì seguitanu un duminiu hè esecutatu davanti à l'altri chì puderia ancu applicà un stessu messagiu, cliccate è arrabbià sta regula à a cima, o vicinu à u cima, di a lista di reguli.

Per esempiu, sè vo avete un filtru chì u codice di codice di certu messagiu basatu annantu à i chjave in u sughjettu, movendu a regula di u listinu bianca in questa norma d'etiquetae.

Configurazione per i filtri in i Messero in Mac Mail

U filtru di u Messageru hè attivu da u default in l'appartimentu di Mail. Pudete truvà queste règule sottuce e strade:

  1. In u Mac OS X Mail top menu, clicate Mail > Preferences .
  2. Cliccate a tabulazione Chjudellu.

Pudete accuncià i filtri di u filtru di i filtri privati , ancu quandu specifica induve esse messageru à esse detta l'esenzioni per u filtru di ioghi.