Cumu impurta una Palette di Culore in GIMP

01 di 05

Cumu impurta una Palette di Culore in GIMP

Esame di Schege di Colore hè una applicazione in linea per pruducia sculi di u culore cù pocu sforzu. U schema di culore risultatu ponu esse spustatu in parechje manere diversi, cumpresa una lista di teste simplici, ma siddu si usa GIMP , pudete exportà in un formatu paleta GPL.

Ci hè un qualchì passi per avè a vostra scelta di culore impurtata in un formatu GIMP prestatu è impurtata in GIMP, ma i passi seguenti vi mostraranu u prucessu.

02 di 05

Esporà GPL Culore Palette

U primu passu hè di creà un scopu di culore in u Web di Design di Scema di Culore. Pudete infurmà ancu più nantu à u prucessu in u tutale di u Scrennu di u Color Scheme.

Quandu avete creatu un schema chì site cuntentate cù, vai in menu di Esportatu è selezziunate GPL (GIMP Palette) . Questu averebbe aperta una nova tabulazione è a finestra cun una lista di valuri di u culore, ma ùn preoccuppa micca s'ellu pare à u duellu Dutch.

Avete bisognu à copià stu textu, per cliccà nantu à a finestra di u navigatore è poi chjavi pressu a Ctrl chjave è A chjave simultaneamente ( Cmd + A in un Mac) è premsa Ctrl + C ( Cmd + C ) per copià u testu.

03 di 05

Guardà u schedariu GPL

U prossimu siguo hè di utilizà u testu copiatu per produtà un schedariu GPL chì pò esse impurtatu in GIMP.

Tandu deve aperta un editore di testu simplice. In Windows, pudete aduprà l'applicazione di Notepad o in OS X, pudete intro duzà TextEdit (press Cmd + Shift + T per cunvertame à u modu di testu). Appena u testu chì voi copiatu da u vostru navigatore in un documentu in legnu. Va a Edit > Pasta è salvate u vostru scrittore, ricurdendu à nutà ciò chì salvate.

Si utilizate u Notepad , vai à Archive > Salvà è in u dialogu Sfrancate , scrivite in nome di u vostru schedariu, cù '.gpl' cum'è l'allargumentu per finisce u nome. Allora cambia u Save as type drop down to All Files and ensure Encoding is set to ANSI . Se utilizate TextEdit , salvà u vostru còdice di testu cù Codificazione setticà à uccidintali (Windows Latin 1) .

04 di 05

Importa a Palette in GIMP

Stu passu vi mostra cumu impurtamente u vostru libbru GPL in GIMP.

Cù GIMP hà iniziatu, và à Windows > Diàlogos di accedissure > Palettes per abrir u dialogu Palette . Avà clicate in un locu nant'à u listinu di palette è seleccione Paleta d'impurtazione . In l' impurtanza un dialogu di nova paleta , fate clicà u buttone di scaricamentu di u palette, è dopu u buttone solu à a diritta di l'icona di carattere. Ora pudete navigà à u schedariu chì avete creatu in u passatu avanti è selezziunate. Cliccate u buttone Importazzà aghjunghje a vostra nova schema di colore à a lista di palette. U passu prossimu vi mustrarà quantu faciule hè di utilizà a vostra nova paleta in GIMP.

05 di 05

Usendu a vostra nova Colette Paleta

Aduprate a vostra nova paleta di colore in GIMP hè assai faciule è fa faciule assai faciule di reutilizà culori in unu o più di schedari GIMP.

Cù u dialogu Palettes hè sempri apertu, truvate a vostra paleta impurtata nova è cliccate dopu in l'iczu piccolo à u nomu da apre u palette . Sè clicate u nome propriu, u testu sarà editatu. Ora pudete clicà un colore nantu à l' Editore di Palette è serà stabilitu cum'è u Color di Pasqua in u dialogu di l'Uttenuta. Pudete mantene a Ctrl chjave è cliccate un colore per stabilisce u Color da Fondo .