Cumu Restablir Safari a Configurazione predeterminata

Restaurazione di Default Settings hè un Processu Multipiso

U navigatore Web nativo di Mac Safari hà avutu un buttone "Risultatu Safari" chì devolvi u navigatore in u so statutu urdinariu, di manera predeterminada, ma questa scanta era scumprata in Safari 8 cù OS X Yosemite. A restaurazione di u paràmetru di u Safari di u Safari 8 hè issa un prucessu multi passu chì include l'eliminazione di storia, sguassà u cache, inhabilità estensione è plugins, è più.

Elimine l'histoire di navigatore

A vostra navigazione di l'urdinazione seguita u safari autocompite URLs è altri articuli, ma pudete facilmente chjappà si hè preoccupatu di a privacy.

Quandu avete a vostra storia di navigazione di u Safari, resettate u navigatore abulando:

Quì hè quì Comu

Selecciona una storia di scuperta è dati d'Internet ... in a storia menu. Questu proporciona una opzione per esse chjera l'histoire (sceglie u cambiamentu di Storia Clear in the popup), o per sguassà l'istoria per un determinatu tempu, selezziunate un valore da u Cuminciare desagertu.

Per scopre un site in particulare, naviga à a storia Storia di A Storia , dopu selezziunate u situ web chì vulete scumparà è presse Sguassà .

Tip : Se vulete conservà a vostra situazione di u situ web (per esempiu e password), pudete esse sferisce i siti di i so stessi. Navigate à a Storia | Storia di A storia , press Cmd-A per selezziunate tuttu è preme Ecchese in u vostru teclatu. Cusì scumpete tutte l'histoire webpage à guardà i vostri dati di u situ web.

Cumpressate u vostru navigatore Cache

Quandu chjappà u cache di u navigatore, Safari scurdamu qualsiasi websites chì hà almacenatu è ricaricate ogni pàgina chì cercate.

Cù Safari 8 è e versioni successivi, Apple hà movutu l'opzione Cache vacanti à i Preferenzii Avanzate. Per accede à quì, scelta Safari | Preferenze è avanzata Avanzate . À u fondu di u dialogu Avvisu, verificate l'opzione di l'elencu Avanzate in menù a carta menù . Ritorna à a finestra di u vostru navigatore, sceglie u menu Garà , è sceglite Chjami Bule .

Inhabilitanti o eliminazione d'estensione

Pudete scumpete o sguete sguillà o sviate.

  1. Scegli i safari | Preferenze è dopu cliccà Prudutti .
  2. Select all extensions.
  3. Cliccate u frasu di uninstallu .

Ùn si permettenu è sguassà i plugins

A manera più faciule di rinforà plugins hè di sdibbilitari.

Scegli i safari | Preferenze , cliccate Seguretat . Eliminate l'opzione Permettemu i plugins .

Nota chì questa interferiscenu cù a funziunalità di e siti chì devanu un plugin particulari. In questu casu, Safari vi mostrarà un placeholder o dumandà sè, se vulete installà u plugin.

Se vulete sguassà cumpressà i vostri plugins da u vostru Mac, abandone Safari è da navigà finu à u locu induve hè installatu u plugin. Questu hè generale / Librerie / Internet Plug-Ins / or ~ / Library / Internet Plug-Ins /. Prestà Cmd-A per selezziunate tutti i plugins, è preme Eseguite .

Resettate à i paràmetri perzione di i Navigatore Mobili

Per rinvià i paràmetri di u Safari in un iPhone o l'iPad, uttene u paràmetu generale:

  1. Scelta di Scurtu (l'icona di freccia)
  2. Scroll down è selezziunà Safari.
  3. Sottu seccionu di privacy è di securità, sceglite Storia di l'histoire è Datu Web , cunfirmate a vostra scelta sfacciate Storia è Data di Sbrigatica quand'era propiu.