Cuntrolla a vostra Mac cun Voice Commands

Avanti; Fate un ducatu

Mentri hè veru chì Siri in Mac pudarà cuntrollà parechji funti Mac basi , cumu l' ajustà u cambiu o mudificà u luminosu di a manifestazione, a verità hè chì ùn avete micca bisognu di Siri per eseguisce questi. Probabilmente ùn anu micca avutu cun ellu, ma pudete usà a vostra voce per contrule u vostru Mac durante un longu tempu.

Invece di invià si à Siri per cuntrullà l'opere di sistema assai pruduttori Mac , pruvate cù l'usu di dicitura è di voce; dani una gran flexibilità, è travaglia cun versioni currenti è più viechji Mac OS.

Dictation

U Mac hà avutu a capacità di piglià u dittatu, è cunvertisce una parolla falata in u testu, postu chì a funzione hè statu introduttu cù OS X Mountain Lion . A versione originale di Lion Mountain di Dictation anu avutu parechji couture, cumpresa a necessità di mandà à un registru di u vostru dittatu à i servitori d'Apple, induve a realità di cunversione à u testu hè statu fattu.

Chistu ùn solu scalfjate e cose, ma ancu avianu certi populi un pocu preoccupa di prublemi di privacidad. Cù OS X Mavericks , Dictation puderia esse realizatu direttamente nantu à a vostra Mac, senza avè necessariu di mandà l'infurmazioni à u nuvolu. Hè stata una miglizione di rendiment, è eliminò a prublema di prublemi di securità per enviar dati à u nuvolu.

Chì ci hè bisognu

Ancu s'è Mac hà avutu i supportu di voce da i ghjorni di i mudelli Quadra è Mac OS 9, sta guidanza hà specificatu e funziunamentu di dittatori chì sò dispunibili nantu à Macs running OS X Lion Mountain è più tardi, cumpresu u macOS novu.

Un micrudu: parechji mudelli Mac venenu incù micchetti integrati chì travaglià bè da u cuntrollu di voce. Se u vostru Mac ùn hè micca un micru, cunzidenu utilizandu unu di i parechji dispunibile disponibile di i pumetti di micru chì ponu accede via USB o Bluetooth.

Utilizà u Dictation for Voice Commands

U sistema di dittaturi di Mac ùn hè micca limitatu à a parolla à u testu; pò ancu cunvertisce in a parolla à i cumandamenti di voce, affirmannu à u cuntestu di u Mac cù i vostri parole parolle.

U Mac vene equipatu cù parechje cumandamenti pronti per voi di usu. Quandu hà stabilitu u sistema, pudete aduprà a vostra voce per allibera i soluzioni, salvà i documenti, o pruvucà Spotlight , per qualchi esempi. Ci hè ancu un grande cuncettu d'ordine per a navigazione, editatu è furmatu testu.

Customizing Voice Commands

Ùn sò micca limitati à l'cumandamenti chì Apple compri cù u Mac OS; Pudete aghjunghje i vostri mandati customizati chì vi permettenu apertura di schedari, apprezzamenti aperti, cundate di travagliu, appricate i teste, appricà e dati, è pruducenu alcuna cumpetitura di teclica per esse eseguitu .

Mac Dictator

Se vulete diventà un Dictadore Mac, seguitate ste passi per stabilisce Macduazione è creanu un cumandante di voce customizatu chì cuntene à u novu posta.

Hà Gaughice Dictation

  1. Preferenza di Sistema di Launch preferendu Preferenze di Sistema di u menu Apple, o clicsu l'icona di Sistema di Preferenza in u Dock.
  2. Sceglite u pane preferente di Dictation & Speech (OS X El Capitan è precedente), o u panu preferitu Keyboard ( MacOS Sierra è dopu).
  3. Sceglite u pane Tabulazione in u pane preferitu chì avete apertu.
  4. Utilizare u botone di scrittura di dictala per sceglie On.
  5. Un pezzu pò esse appare, cù una adverna chì l'usu di l'Dictation senza avè l'attivazione di Dictation Enhanced pruvucarà una registrazione di ciò chì dite hè mandatu à Apple per a cunversione à u testu. Ùn vulete micca esse ghjustu da un aspettu à i servitori Apple per cunvertisce u parò à u testu, è ùn avemu micca piace l'idea di Apple listendu in ghjornu. Per quessa, avemu aduprà l'opzione di Dictation Enhanced, ma per turnà a Opzioni supraniunale, avemu prima finissiru finiscinu un dictamentu basu. Cliccate u Enable Dictation button.
  6. Impone una marca di verificatu in u cartulare di Utilizazione Diminuta di Dictation. Questu puderà pruvucarà i schedari di Dictation Enhanced per esse downloaded è installate nantu à a vostra Mac; Questu pò piglià un pocu minuti. Quandu sò stati installati i vostri schedari (avete vede messagi d'status in u cantu u fondu u minimu di u pane preferente), sì prestu à continuà.

Crea un Comu Voice Customizatu

Avà chì a Dictation hè attivatu, è i schedari di Dictation Enhanced sò stallati, sò pronti per creà a nostra prima cumminzioni di vuci persunalizata. Avemu da avè a Mac verificà per u novu posta sempre avè dicemu a frasa, "Computer, Check Mail".

  1. Opere Preferenzi di Sistema, se chjude l'aghju, o fate clicate u tutale di tutte in tutti in a toolbar.
  2. Selecciona u pane preferitivu d'accessibilità.
  3. In u pane di left, scroll down è selezziunate l'elementu Dictation.
  4. Pujene una marca di verificatu in a 'Enable dictation keyword phrase' box.
  5. In u campu di testu, ghjustu sottu a casella, intria una parola chì vogliu avè usatu per attistà a vostra Mac chì l'ordine di voce hè quellu à parlarà. Questu pò esse sempru chjaru di u standard "Computer" per esse perchè u forse u nome chì dava u vostru Mac.
  6. Cliccate u Puliticu di Comu Dictation.
  7. Avete bisognu di un listinu di cumandamenti chì ghjè digià capitu da u vostru Mac. Ogni cumanda includenu un casu chjave chì permette di attivà o inutilizà u cumandimu.
  8. Perchè ùn ci hè mancu un mail di verificatu, avemu da esse creatu cusì. Pujene una marca di verificazione in a casella 'Enable advanced commands'.
  9. Cliccate u plus (+) per aghjunghje a nova cumanda.
  10. In u campu "Quandu dicu", intérieure u nome di l'cumandante. Questa serà a frasa chì fate per invoca l'cumanda. Per questu esempiu, pudete scrive u mail.
  1. Utilizate u menghjulu Mentre chì utilizate u menù in scelta per selezziunate Mail
  2. Utilizate u menù chjave dilettante Eseguite u tecchetu Accurtatoghji tasterra.
  3. In u testu di u campu chì hè indicatu, entre in a scurciato per i cuntrollà mail: Shift + Command + N
  4. Ci hè a chjave di u bigliettu, a chjave di u cumandamentu ( nantu à i teclave d'Apple, pareva un cloverleaf ), è a chjave n ogni pressu à u listessu tempu.
  5. Cliccate u Scaricamentu.

Pruvendu u Check Command Voice Command

Avete creatu un novu Ordine di Voce Mail e ora hè ora di pruvà. Avete bisognu di utilizà a frasa di chjave di u dittatu è l'cumanda di voce. In u nostru esempiu, pudete cuntrollà si un novu mail hè dispunibule è dicendu:

"Enorme, verificatu mail"

Quandu dicerete u cumandimu, a vostra Mac manderà l'Appurtà per posta, se ùn si hè micca ghjucatu, portate a finestra di Mail in u fronte, è eseguite l'accurtatoghju in Tic.

Pruvà Automatore per Avanzate di cuntrollu Voice

L'Ordine di Voce di Mail Verificatu hè solu un esempiu di ciò chì pudete fà cù l'opzioni di dati di Mac. Ùn sò micca limitati à l'appliaggi cù accurtatoghji talianu; pudete aduperà Automator per a custruisce un flussu di travagliu simplice o cumplicatu chì pò esse attivatu cù un cumandante di voce.

Se vulete sapè più nantu à Automator, verificate quelli esempi:

Utilizà Automator per rinomède Archivi è Carattere

Aduprà Opening Applications and Folders

Crea un Elementu di Menu in Aggiunte è Fate Archivi Oculati in OS X