Space Invaders and Alien Shooter per Atari 2600

Da i ghjucati à l'anni 70, i ghjucadelle di ghjochi ghjunghjenu à fà una modesta pupularità grazia à u pugh 1972 Pong , ma à a pratica di salottu è di l'arcuni di divertimenti Pinball era sempri re; hè stata finu à u 1978 quandu un speleadoru spaziu ghjuntu cumprumissu chì diventenu un fenomenu di cultura pope pruvucà una scassatura di munita, vittò arcade in "arcadiu video" è andonu per salvà l' Atari 2600 da bumbardamentu.

Basic Facts:

U ghjocu:

Mentre ùn era micca u primu spaziunatore spusatu (un unori chì appartene à Spacewar! ), Space Invaders hè u primu chì a maiò parte di u publicu ghjocu averebenevatu in quandu hà publicatu in 1978 .

Invece di trasfurmà in u spaziu in una barca, i prugrammi cuntrullenu un canuni chì si spingenu in u spartitu da u fondu di u screnu ammazzanu una flotta di vede di l'invasori. Hè trè tippi diffirenti d'aligeri sò allinati in cinque chjassi di eleci vapi chì trasfurmanu in furmazione cumu si move in una parti di a pantera à l'altru, chì culloca in quandu righjunsi à u bordu di a pantera, poveru turnà in a direzione opposta. Quandu più avanzanu, i più veloci si anderanu finu à ch'elli avè a freccia in u scontru. Un quartu inghjenu strangeru chjamatu "U misteru" di u vapuri intermittently vola à u cima di u screnu.

U canuni ùn puderebbe smariscerà da una sira à u mumentu chì i nemichi turnanu u focu mentre avè progressu. Per ùn evitari di ubligatoriu, ci vole à scurdassi di i missile straneri o oculare sottu tarritorii, chì pò esse analizate da u ghjucadori è u focu di l'inimitu.

In attu iniziali ricevenu trè viti è pò pèrdite per un affettu di u focu di l'inimitu o chì permettenu l'aligeri invadiuti à ghjunghje u fondu di a pantalla.

U rognedu si pute u nivellu se distrughjenu tutti i nemici chì annunziate, chì crescenu a velocità cù ogni livellu sussegwente.

Origini di un Space Invader:

Ci sò parechji tistimoni nantu à ciò chì inspiratu in u cuncurrenti di u ghjocu Tomohiro Nishikado per creà Space Invaders. Qualchidunu dichjara chì era un sognu, altri chì era HG Wells 'War of the Words, è uni pochi cunvince ch'elle hè vinutu da un jocu arcade meccanica chì vide in u sviluppu à Taito Corporation. Chì specifiche hà cuncrittu Nishikado per vene à l'idea hè incidentale, ciò chì importa hè chì hà fattu ... tuttu.

Da u prugrammazione è u disignu, à i grafichi, l'arti è a tecnulugia, Nishikado hà spentu un annu crafting è cresce u ghjocu sottu u titulu di funziu Spati Monsters. Dopu avè principiatu, ellu hà scupertu chì a tecnulugia di ghjocu arcade di u tempu ùn era micca putente per trattà a quantità di gràficu è animazioni cumplessi necessari, perch'ellu hà de custruisce un novu hardware novu.

Quandu fù ghjunta in Japan Space Invaders hè stata un bat momentu. Arcades hà avutu ligne nantu à u blocu cù i clienti chì aspittàvanu l'ore per l'avventura di ghjucà u novu ghjucatu. Arcades passò da avè un unicu còmpieru di armata di l' Spazii è un cabinet per ompligliaramente i so piani cun unità di unità di u jocu li puderanu cumprà e so mani, solu per rispondenu a dumanda. A popularità di ghjesu criscinu à u puntu chì faceva literalmente a scassizza di muniti di 100 ghjinu.

Prestu successu in Space Invaders in l'oceanu quandu Taito licenzau l'arcade d'Amèrica di u Nordu à diritti à Midway Games, chì dominanu u marketing in i Stati Uniti è u Canada.

A risposta publica à Space Invaders era cusì grande chì era in l'età di u video arcade. Fattu li video games anu inundatu arcade, chì causavanu u numaru di màquinas di pinballi per disminuisce. Doppu di dui anni, Arcuni di Divertimentu seria rinuminatu comu "Video Arcades".

Cume Space Invaders Made Atari 2600 A Success:

Quandu Nolan Bushnell è Ted Dabney publicaru u so primu video game console with cartridges interchangeable in 1977, Atari VCS aka Atari 2600 si truvava cumprendi mancanti. A maiò parte avia avutu credendu in versioni di Pong è l'armate di rip-offs.

Aprireghjuntu di u successu arcade Space Invader , Atari assuciatu l'autenza sclusiva di cunsola di casa à u ghjocu è allibule una versione simplificata per l'Atari 2600 in u 1980, è i Invaders u publicu obsessed publicatu. Per avè l'uppurtunità di viniri vicinu à piglià l'arcade experience in a so sala di vita, l'Atari 2600 divintò un sistemu must-have, chì causava Space Invaders a diventà a prima "Killer App" di u video game. Grazie à i Invaders , l'Atari 2600 vendenu quadruplicate nantu à l'annu dopu.

U Clone Wars:

Space Invaders anu anch'ellu à turnà à esse u secondu u più ripped-off è u puzzicheghju clonatu di arcade, u primu esse Pong ( Tetris è Pong sò alluati cum'è u jocu di cunsola di casa più clonatu). Quasi appena quandu hà alliedu altri cumpagnie chì avianu creatu spedizione di Space Invaders , assai di quali eranu lochi idèntici cù nomi à pocu diffirenti diversi, una di quale era chjucchju à chjamà Space Invaders II .

In u 1983, cum'è un rigalu specie per l'assistenti di a so cunvenzione di vendita di u 1983, Coca-Cola ufficialement hà incarceratu una versione di Space Invaders cù l'aligeri sustituiti da a lettere PEPSI, titulazione l 'infame ghjocu cum'è Pepsi Invaders .

Space Invaders hà ancu allughjatu u modu per l'avvene di i video games inspirendu assai di i so avanti futuri, cumprese Galaxian è Galaga, chì seguenu assai di i cuncetti Space Invaders origine solu cù assai ghjornu veloci è gràfici colorful.

Ùn solu avianu Space Invaders sviluppau arcade games cum'è una istituzione, ma dinò scrive u nome propiu in a storia di a cultura pop. I icone di l'invadie di l'allevanti propiu sò cum'è icòclici cum'è Pac-Man è spessu representanu genre di ghjocu di a scola antica.