Epson Home Cinema 2045 Prughjettante Ritorna

01 di 08

Intruduzioni à l'Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector

Epson Home Cinema 2045 video projector with Included Accessories. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

L'Epson PowerLite Home Cinema 2045 hè un video projector chì faci a capacità di 2D è 3D. Havi anch'ella un input HDMI per HDL que pò esse usatu per cunnette i disquets portables compatibles, cum'è a Roku Streaming Stick . Hè dinò incorpore WiFi integrati, cumu ancu di supportu di Miracast / WiDi. À a parte di l'audio, u 2045 prupone ancu un sistema di audio di parlante di 5-watt.

Scattuta in a photo above hè una visualizazione à l'articuli chì vinianu in u pianu di u pianu di PowerLite Home Cinema 2045.

In u centru di a photo hè u prughjettu, cù u cordu di putere, u control remoto, è e batte. Per i cunsumatori, un CD ROM cuntene u manual di utilizatore hè ancu provista, ma ùn era micca imballatu cù u mio sample di scuperta.

I fonti di l'Epson PowerLite Home Cinema 2045 include:

02 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 - Opzioni di cunnessione

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Front and Back Views. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

A visualizzata hè una foto chì mostra a vista di u fronte è di u vidéo di u Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector.

Accuminciannu cu l'imaghjini cumu, in a manca left hè u ventu di escape d'acqua.

Trascendentale questu, passatu u logòficu Epson (difficult to see in questa foto chì hè bianca), hè a Lens. Above, è persone, i lenti sò a tappa di lente sliding, zoom, focus, è controle di slider horizontal keystone .

A manu dritta di a lente hè u sensoru di cuntrollu di u mutu. Nant'à u fondu a manu di u latu di a manu di u u latu di a manu di u latu ghjornu sò l'aghjustà e pedi chì ponu esaltà l'angolo frontiale di u projector

Trascendendu à l'image di fondu hè a vista trasparente di u projector Epson PowerLite Home Cinema 2045.

Partenu da a manca left are USB standard (pò esse accessu à accede à l'articuli media cumprendenti da una unità flash, hard drive esternu, o càmera digitale) è mini-USB (per serviziu solamente) porti.

Trascenderebbe quì hè una entrata di monitor PC (VGA) è un settore (disposti verticalmente) di Video Compostu (amarillo) è in stereo analogichi inputs .

A continuità à a diritta sò 2 entri HDMI . Questa intesta permette a cunnessione di una fonduta HDMI o DVI . L'origine cù signalti DVI pò esse cunnessu cù un input HDMI di l'Epson PowerLite Home Cinema 2045 via un cable adapter DVI-HDMI.

Inoltre, cum'è un bonus aghjuntu, l'input HDMI 1 hè MHL-activitatu, chì significa chì pudete cunnettei artefacts MHL-compatibles, cum'è certi smartphones, tablets è Roku Streaming Stick .

Trascendendu à u fondu u fondu à l'abbandunatu hè u reticenu di a catturìa AC (un cable di forza di distacenu), è un sensor di cuntrolliu remuntivatu è una risetta di audio di 3.5mm per cunnessione à un sistema di sonu esternu.

À a righjoni hè ghjustu una "grill" detta da quale hè u parlante incù.

03 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Lens Controls

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Lens Controls. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

In a pagina nantu à sta pagina hè una visione più vicila di i cuntrolli di lenti di u projector Epson PowerLite Home Cinema 2045.

Partendu à a cima di a photo hè a slider di lens cover.

A grande assemblea in u centru di l'imaghjini hè custituitu da i cuntrolli di Zoom è Focus.

Finalmente, nantu à u fondu, hè a slider horizontal keystone chì alsoe includenu diagrams nantu à u pusizzioni d'imaghjini.

04 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Cuntrolli

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Cuntrolli. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

In a pagina nantu à sta pagina sò i cuntrolli di pustule in u cartulare Epson PowerLite Home Cinema 2045. Dichte cuntrolli sò ancu duplicati nantu à u cunnessu wireless, chì hè indicatu dopu in questu profil.

Partenu à manca sò WLAN (Wifi) è Screen Mirroring ( Miracast status indicators.

Nanzu à mumentu sò u buttone di forza, cù l'indici di u lampu è u statutu di temperatura.

Si cuntinuavanu à a diritta, sò i buttuni di Scrittura è Ughjettivu di Ughjetti - ogni pusessu di queste buttoni accessioni à l'altru fonte d'input.

Trascendere à a diritta sò i menu cuntrolli di navigazione è navigazione. Hè impurtante ancu di nutà chì i dui buttoni verticale fècenu cumerciu doppia cum'è un cuntrullatori verticale di Keystone, mentre chì i botulani à l'u ghjornu à u dirittu u funzionu funziona quant'è cuntrole di voluminu per u sistema di bocca integrata è di buttuni di currezzione horizontal keystone.

05 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Cuntrolli

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - Cuntrolli. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

U trasportu remoto per u Epson PowerLite Home Cinema 2045 permette u cuntrollu di a maiò parte di e funzioni di u projector via menus in a screenata.

Questu distanza hè facilmente ghjustu in u palme di u pallimentu di qualsiasi mane è aghjunghjenu buttoni in autore.

Principiu in u cimitero (area in nìvuru) hè un buttore di pulsazione, i buttoni di scelta di uputatu è u buttone d'accessu LAN.

Trascendendu, prima sò quì i cuntrolli di trasportu di repertoriu (utilitatu cù i gaili cunnessi cù u link HDMI), à u accessu HDMI (HDMI-CEC), è cuntenuti per Volume.

A zona circular in u centru di u cuntattu remota cuntene l'accessu Menu è i buttone di navigazione.

A seguente hè una fila chì include a cunversione 2D / 3D, Modu Color, Arranzione U buttulu di Memoria.

A nova fila hè stata di 3D Print, Image Mille, and Frame Interpolation set buttons.

Trascendendu à u filu di u fondu, u restu di i buttoni Slideshow, u Patru (pruiezzioni di testi di prughjetti), è AV Mute (mute, è l'imaghjini è u sonu).

Infine, à u fondu à fondu, hè u buttone d'accatariu di screen.

06 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - iProjector App

Epson Home Cinema 2045 - App Remote è Miracast. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

In più di i cuntrolleghji è l'opere di paràmetri dispunibili annantu à i cuntrolli in u cuntrolleghju in u Cinema di u Cinema di u 2045, Epson also furnisce l'App iProjection per i clienti iOS è Android.

L'iProjection App li permette à l'utilizatori ùn utilizate micca solu u so telefunu telefunu o di tavule per u cuntrollu di u prugettu, ma permette à l'utilizatori à sparghjule in wireless di ritratti, documenti, pagine web, è più almacenati in quelli discu, cumu l'ordinateur cum laptop è pc, via built-in Miracast o WiDi capaci.

Esempi di i meni app appressu principalu è remota sanu nantu à a photo above, è ancu esempi di Miracast Screen Mirroring / Sharing di un App Android App menu di mostra, è dinò foto chì hè stata cumposta trà u telefunu Android è u prugettu. U apparecchiu Android hè utilizzatu cù l'app in questa stima hè un HTC One M8 Harman Kardon Smartphone Edition .

07 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Video Projector - A manera di cunfruntassi

Epson PowerLite Home Cinema 2045 Scambio di casa. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

Comu a maiò parte di i prughjetti di sti ghjorni, a creazione è l'utilizazione di e funziunamentu di l'Epson Home Cinema 2045 hè abbastanti chjaru. Eccu i passi chì si ponu cullà nantu à u ghjornu.

Paso 1: Installa una screen (scala di u vostru sceglite) o truvate un muru biancu per prughjettà.

U Passo 2: Pone u prughjettu nantu à una tavola / rack o in u tettu, o in u fronte di a retroviera di a schermu à u distanza da u scuru chì vulete. Epson's screen calculator di distanza hè una grande aiutà. Per scopi di scuperta, aghju colu u prugettu nantu à un rack mobile in fronte di a pantalla per fà più faciule d'utilizazione per sta rivista.

Paso 3: Conéctate a vostra fonti (Reproductor Blu-ray Disc, etc ...)

Pas 4: Accende u cuntenutu di u fondu, è da turnà in u projector. U 2045 cercarà automaticamente a fonte attiva di l'input. Pudete puru accessu à a fonti manualmente via u cuntattu remota, o utilizate i cuntrolli abbordati nantu à u prugettu.

U passu 5: Quandu pudete attivà tuttu, a prima imagina vi vede hè u logu Epson, seguita da un messagiu chì u prughjettu cerca una fonte d'input attivu.

Pas 6: Quandu u prugettu finds a vostra fonti attiva, aghjustate a imagine proghjettata. In più di a vostra fonti selezionata, pudete ancu prufittà di i prughjetta uriggini o prucessi di grassa chì sò accessibule via u menettu di u prugettu di u prugettu.

Per piazzate l'imaghjina nantu à u screnu à l'angleu propriu, sullivanu o bassu u frontal di u projector utilizendu i pedichi regulati nantu à u fondu di left / right of the projector (sò ancu piedi regulare situati à l'arbe di u ventu di l'uccisi è left-right di u pruggettu ancu). Pudete aghjà à aghjà à a pusizione d'imaghjini cù l'aghjurnamenti horizontale è verticale di Keystone.

Aduprà, aduprendu u Manuale Zoom controlu situatu sopra è dopu à a lens per acquistà l'imaghjate per fà cumparisce a pantalla. Quandu tutti i prughjetti più avanzati anu fattu, utilizate u cuntrollu manuale Focus à fine fine à l'apparenza di l'imagine. I Zoom è i cuntrolli Focus sò situate sott'à a assemblea di lens è ponu accede da a cima di u projector. Finalmente, selezziunate a Ratio Aspettatu chì voi.

08 di 08

Epson PowerLite Home Cinema 2045 - Rendimentu è Pigliu Finale

Epson PowerLite Home Cinema 2045 - Menu di l'Image Settings. Foto © Robert Silva - Licensed per About.com

2D Video Performance

Per basta à u performance, aghju truvatu chì u Epson PowerLite Home Cinema 2045 prughjitta l'imagine da e funzioni HD, cum'è Blu-ray Discs o da una casette HD Cable. In u 2D, u culore, cumprese i toni carne, eranu uniformi, è u nivellu nìvuru è i detti ombrevani sò assai boni, ma ancu i niveli nìvuli puderanu ancu utilizà qualcunità. Inoltre, quandu usu di l'ambienti di u lume di u lume, i niveli nìvuli ùn sò micca funditu.

L'Epson 2045 ponu prughjettà una imagine visibile in una stanza cun un qualchì gradu di prisentanu l'ambienti, chì spessu si ncontra in un salottu tipicu. In ogni modu, in modu di furniscia l'imagine suficientemente brillanti, ci hè un cumprumissu in cuntrastu è u nivellu neru. In ogni casu, l'imagine projettate mantene bè, è ùn vede micca stati bè cumu cù i so altri prughjetti.

Inoltre, per quelli chì sò energie consciente, in un locu di stazioni di a sala di teatro tradiziunale scorsu, u modu ECO di u 2045 (in particulare per 2D) prughjetti assai luminiscenza per una bona scola di vista.

Inattendu e Upscaling di l' urigine Standard Definition

Per verificate più u cuntrollu di u video di u 2045 per a reduccioni più bassi è a fonte di video entrelaced, aghju cunduce una seria di pruvedii utilizendu discs standardizzati di DVD è Blu-ray.

Quì u 2045 passò a maiò parte di e teste, ma hà avutu prughjettu cun qualche. Unnessu tutale è scaling era bonu, ma caduta a dettagliu cadenza era povira. Inoltre, ancu chì u sviluppu di ditagliu hà vistu bellu da i funzioni di definizione standardi cunnessi via HDMI, u 2045 ùn hà micca sviluppatu u dettu ancu cù fonti à cunnetta cù l'aiutu di a viduta composta.

Perchè più spiegazione è illustrazzioni di e teste di prughjettu di a video, scappava nantu à l'Epson 2045, rivenutu à u mio rapportu di rapportu di video .

3D Video Performance

Per evaluà a realizazione 3D, aghju usatu un scopu OPPO BDP-103 Blu-ray Disc , in cungiunzione cù un paru di lenti 3D Attive Shutter Attivite chì sò stati attribuiti per sta rivista. U 3D Luntanu ùn venenu micca imballati cù u projector, ma pò esse urdinatu direttamente da Epson. I vetri sò recargabile (senza e battee). Per carica, pudete plugine o in u portu USB in u back of the projector o un PC, o utilice un adaptable USB-à-AC.

Ci ponu truvà chì i lenti 3D eranu comodità è l'eserciziunare di 3D era bella, cù pocu pocu di crosstalk è glare. Inoltre, ancu se l'ottima scola di vista di 3D o in generale + 45 ° di u centru - pudia piglià una experience in 3D di viaghja bè in l'anguli angles più largu.

Inoltre, l'Epson 2045 prughjetti assai di luci - chì face per una sperienza di vista di 3D. In u risultatu, a perdita di bleu cù visuale di i 3D hè micca veramente micca male.

U prugettu detecta automaticamente seculi di sinistra 3D, è cambia à l'apparenza di modalità di stampa 3D dinamica chì prublema u luminosu massimu è u cuntrastu per una megliuta 3D vista (pudete ancu fà riparazione di manuale 3D). Infatti, u 2045 prupone dui modi di luminosu 3D: 3D Dinamicu (per visualizà 3D in camere cù ambient light), è 3D Cinema (per vede 3D in cambiassi). Avete ancu l'opzione di fà i vostri propri luminosi manuale / cuntrastu / cambiamenti di u culore. In ogni modu, quandu si move à u modellu di visualizazione 3D, u fanale di u pruggettu hè più forte, chì pò esse distractatu da alcuni.

U 2045 prupone l'opere di visualizazione di conversazione nativu-3D è 2D à 3D, di qualchì l'opzione di visualizazione 2D à 3D ùn hè micca cusì uniforme cum'è certe volte vi cuntene oggetti stallati è un plegettu d'oggettu.

MHL

L'Epson Home Cinema 2045 incorpora a cumpatibilità MHL à una di i so dui entrée HDMI. Sta funziunalità permette li dispunellari dispunibule di MHL, cumprendi parechji telefoni smartphones, tabbili, in oliu cum'è a versione MHL di u Roku Streaming Stick per esse entralizate direttamente à u projector.

Utilizà e capacità di u portu MHL / HDMI, pudete vedere u cuntenutu da u vostru appiccativu affissibile direttamente nantu à a pantu di prughjettu, è, in u casu di u Roku Streaming Stick, cambia à u vostru projector à un Media Streamer (Netflix, Vudu, Crackle, HuluPlus , etc ...) senza a cunnessione un casu esternu è u cable.

USB

In più di HMDI / MHL, un portu USB hè ancu include, chì ancu permette a visualizazione d'imagine, video, è altri cuntene di i tecnichi USB, cumu un flash drive o camera digitale. Inoltre, per aghjustà più flessibilità, pudete aduprà u portu USB per furnisce a putenza per i veiculi di rigali streaming chì necessitanu cunnessione HDMI per accessu di cuntenutu, ma necessite energia esterna per u USB o l'adaptador AC, cum'è Google Chromecast , Amazon Fire TV Stick è versione micca MHL di u Roku Streaming stick. Puderà aduprà USB com'è a fonte d'energia facenu a cunnessione di sti prudutti à u prugettu più còmicu.

Miracast / Pittura Mirroring

Una funzione supplementata nantu à u Epson Home Cinema 2045 hè a cumminzioni di cunnessione in wireless in a di Miracast di Wi-Fi è WiDi. Miracast permette a Streaming in diretta in diretta o una retazione di scatula / scatula da iOS o dispositi Android, mentre que WiDi accede à a stessa capacità di i laptops è pc.

Questa hè una grandi funzione per avè in un video projector, ma, per mè, aghju trovu piacè per attivà è per sincronite u mio telefone di u Miracast chì hà hà capaci d'Android à u prugettu.

In ogni casu, quandu u 2045 è u mo telèfonu pudessinu di schiaskà, i parechji furnisce una capacità d'accessu più à cuntinutu. Pudete vede è navigheghja i menu di l'appiccicazione di u mo telèfonu, cumprà i video è da u mo HTC One M8 Harman Kardon Smartphone Edition è mostra in tutta a pantalla di prugettu nantu à u prugettu.

Audio Performance

L'Epson 2045 hè furnitu un amplificatore mono-5-watts con un parlante trasero. In ogni modu, aghju trovu a so qualità sonu per esse anémica. Per una banda, u parratru hè fortuvatu solu per una stanza chjuca, ma intesu avìanu intesu qualsiasi dettagli di sonu in più di vocals o di dialogu era sfida. Inoltre, ùn ci hè micca altru o bassu finu di parlà di.

Ùn sò altri parlanti è diventanu una scuperta più cumuna à u livellu di l'intrattenimentu, è a prughjetti di l'impresa di l'internu di l'impresa, di l'impresa di famiglia, chì definiscemente aghjusta a flessibilità per una varietà d'usi, ma, per l'experientia di u teatru full home, abbandunà a custruita -in speaker system and connect your audio sources directly to a home theater receiver, amplifier, or, if you want something more basic, you can even use a Under-TV Audio System .

Ciò chì mi piace

Chì Ùn aghju micca

Pigliu Finale

L'Epson PowerLite Home Cinema 2045 hè un bonu articulu - in particulare per un tag di prezzu di $ 1,000. U so provi di u lighjate forte provende un grandi teatru di 2D o 3D di u teatru di u teatru sperienze in camere chì sò scuru o tenenu qualcunu ambientale.

Inoltre, l'esclusione di una metagata HDMI à l'MHL permette u prughjettu in un streaming media cù l'aghjuntu di i plug-in, cum'è a versione MHL di u Roku Streaming Stick. In più di MHL, l'Epson 2045 hè ancu una cunezzione in wireless (Miracast / WiDi) chì ùn solu ùn furnisce accessibilità à l'accessibilità di cuntenutu, ma pudete utilizà u vostru smartphone o tablet cumprendente cum'è u mando a distanza da u prugettu.

Invece, cù i pusitivi, ci sò parechji negattivi, cum'è una certa diffiultà à settore di i funzioni di cunnessione in wireless, per sync in, è per parechji inconsistenzi cù u processatu di video di fonti di risorsa più ridenti, un sistema d'parlante integritu anémico è fan u sonu quandu viaghjate in modelli 3D o di luminosu.

Per d 'altra banda, scanzunendu i pusitivi è i negattivi, l'Epson Powerlite Home Cinema 2045 hè un valore assai bonu chì sia definitamente worth a considerazione.

Cumprate da Amazon

Home Componenti usati in sta rivista

Blu-ray Disc Player: OPPO BDP-103 .

Home Receiver: Onkyo TX-SR705 (utilizatu in modu di 5.1 canali)

Altafocupe / Subgrave Sistema (5.1 canali): EMP Tek Speaker System - E5Ci center channel speaker, four E5Bi libreria compacta per u centru di u lugettu è dritta, è un ES10i 100 watt powered subwoofer.

Screens Scopus : Scala SMX Cine-Weave 100 è Epson Accolade Duet Scolletta Pusera ELPSC80.