MacOS Disk Utility Can Create Four RAID Arrays Popular

01 di 05

MacOS Disk Utility Can Create Four RAID Arrays Popular

L'Assistante di RAID pò esse usatu per creà parechji tipi di arrays RAID. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

MacOS Sierra hà vistu u ritornu di l'aiutu RAID à l'Utilità Discu di Apple, una funzione chì era eliminata quandu OS X El Capitan hè vinutu prima nantu à a scena. Cù u retornu di l'apparechju RAID in Disk Utility, ùn ci hè micca bisognu di ricuperà à l'usu di a Terminal per creà è amministrerà u vostru sistema RAID .

Di sicuru, Apple ùn pò micca micca esse rinviatu l'aiutu RAID à Disk Utility. Havi avutu cambià l'interface di l'utilizatori solu à guarantiscia chì u vostru modu di travagliu previstu di travaglià cù arrays RAID seranu tanti diffirenti per esse necessari d'aprenu un pocu di novi trucchi.

Cume hè bellu si Apple avarete aghjurnatu l'utilità RAID per incaricà nova capacità, ma quantu puderebbite esse micca, nè aghjornamenti, à funziunalità basica o à u driver di RAID, sò prisenti in l'ultima versione.

RAID 0, 1, 10 è JBOD

Utilità di discu pò ancu esse utilizatu per creà è gestione u stessu quattru versioni RAID chì sempre hà sappiutu di travaglià cù: RAID 0 (Striped) , RAID 1 (Mirrored) , RAID 10 (sette Mirrored d'uni Striped) , è JBOD (Just un manzu di dischi) .

In questu guida, andemu da vede à l'Utilizazione di Discu in MacOS Sierra è dopu per creà è gestite ste quessi dui tipi di RAID. Ci sò, per suprattuttu, altri tipi di RAID chì pudete creà, è l'applicazioni di RAID di tercè chì pò gestionà razzii RAID per voi; In certi casi, ponu ancu fà un travagliu più bellu.

Se necessite un utilitate RAID più avanzatu, suggerisce o SoftRAID, o un sistema RAID di cumpatittu à hardware accadutu à un furmagliu esternu.

Perchè Utilizà u RAID?

Array RAID permette reseve qualchì problema interessanti chì pudete avè avè travagliatu cù u sistema di almacenamento corpuscu di u Mac. Pudete ancu avete vugliutu chì avete un esercitu più veloce, cumu quellu chì dispunibile da parechji prughjetti SSD, finu à chì avete realizatu un 1 TB SSD hè un pocu più di u vostru diritto. RAID 0 pò esse usatu per spinta u rendiment è à un prezzu raellu. U utilizazione di 2 500 GB 7200 RPM hard drives in un array RAID 0 pò pruduce rapidità à avvicinà quelli di una media Range 1 TB SSD cun una interfície SATA, è fate cusì à un prezzu inferior.

In più, pudete aduprà RAID 1 à crescita a fiducia di un arsenu di almacenamiento quandu e to quandu a vostra dumanda di dumandà a forte affidabilità.

Puderete ancu cunghjuntà i modi RAID per pruduce un arsenu di almacenamiento chì hè rapidu è mantene una alta affidabilità.

Se vulete sapè da più nantu à creà a vostra riserva di salvagenza RAID à ncuntà i vostri bisogni, sta guida hè un postu assai bonu per cumincià.

Back Up First

Prima di principià i urighjini per creà nisunu di i supporti di RAID in Disk Utility, hè impurtante per sapè chì u prucessu di creazione di un array RAID implica l'eliminazione di i dischi chì componi a serie. Sì avete qualchissia infurmazioni nantu à sti dischi chì avete bisognu di mantene, avete da ricurdà i dati prima di prucede.

Se necessite assistenza cù creà una copia di salvezza, verificate a guida:

Mac Backup Software, Hardware, è Guidei per a vostra Mac

Sè vo site liste, avemu principiatu.

02 di 05

Aduprà MacOS Disk Utility per Crià una razzetta RAID Array

A scelta di discu hè un prucedimentu cumuni à creà nessunu di i tipi di RAID soporta. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Disk Utility pò esse utilizatu per creà è gestione un Striped (RAID 0) varietà chì split data entre duie o più dischi per furnisce un accessu più veloce da a data di u leghje è dati di scrive à i discu.

RAID 0 (Striped) Requisiti

Disk Utility necesita un minimu di dui discu per creà un array scattered. Mentri ùn ci hè ubligatoriu per i dischi per esse u stessu tamantu o da u stessu fabbricantu, a saviezza chì hè cumposta hè chì i discu in un gruppu strisu deve esse cumparatu per assicurà u megliu esercitu è ​​affidabilità.

Striped Array Failure Rate

Discu discu in u minimu pò esse usatu per creà u rendiment generale, ancu s'ellu ci hè ancu u costu di l'anziane a crescita di a tipica di fallimentu generale di l'array. U metudu per u calculà a freccia per fallimentu di una matriculazione strisu, fendu chì tutti i dischi in u duminiu sò u stessu, hè:

1 - (1 - a stampa di fallimentu pubblicata di un discu unu) hà risuscitatu à u numeru di fette in u duminiu.

A slice hè u terminu comunmente utilizatu per riferite à un discu solu in una serie RAID. Comu pudete vede, u più velocialu vulemu circà, più grande l'azzione di fallimentu avete risicatu. Ùn puderebbe dì chì, si avete principiatu à creà una serie RAID arradata, avete bisognu di un pianu di salvezza in u locu .

Utilizare Disk Utility per creà un RAID 0 Array

Per questu esempiu, vogliu assume chì sì utilizate dui discu per creà un raghju RAID 0.

  1. Launch Disk Utility , situatu à / Applications / Utilities /.
  2. Assicuratevi chì i dui dischi chì vulete utilizà in a matriz di RAID sò prisenti in a barra di Disk Utility. Ùn avete bisognu di esse sceltu à stu puntu; appena presente, indicando chì sò rimettati bè in u vostru Mac.
  3. Scelta Assistant RAID da u Menu Archiu di l'Utilità Disca.
  4. In a finestra RAID Assistant, sceglite l'opzione Striped (RAID 0), è cliccate elencu dopu.
  5. U Assistant di RAID vi mostrarà una lista di discu è volumi dispunibili. Solu chjamati i dischi chì cumpurtavanu e duminii per u tipu RAID seleccionatu seranu evidenziati, chì permette selezziunate. I prezzi di solitu esse chì si devenu esse furmatu da u Mac OS Extended (Journaled) , è ùn pò micca esse l'accumudenza iniziale.
  6. Seleccionate almenu dui discu. Hè possu selezziunate volumi indipindenti chì un discu duverevule , ma hè cunsideratu pratiche megliu per utilizà un discu in tuttu in un array RAID. Cliccate u buttone Quandu avete prestu.
  7. Ingressu un nome per u novu scuro rayonu chì tù serebbe per creà, è ancu selezziunate un furmatu per esse appiicatu à u dispunìbule. Pudete puru di selezziunà un «Chunk size». U zocculu chjappà parò cù un bellu ridottu di a dimensione di i vostri array seranu manipule. Comu esempiu: Se u raghju RAID hè stata utilizata per accelerà u sistema operatu macOS, un chunk size di 32K o 64K viaghja bè, perchè a maiò parte di i schedarii di u sistema sò generalmente petite di tene. Se vi pudete esse aduprendu u leggeru strisu per rinvià u vostru video o prughjetti mediateghjani, u grandu tanniculu chunk disponible pare à esse una megliu scelta.
    Avvisu : Prima di clicu u buttone Avanzate, sia cunzignatu chì ogni discu hà selezziunatu per esse parti di questa arruvata strazzata serà borrada è furmatu, chì facenu tutti i dati existenti nantu à l'unità per esse perduta.
  8. Cliccate u buttone Quandu avete prestu.
  9. Un colu abbandunassi, dumandendu di cunfirmà chì vulete crià a raghione RAID 0. Cliccate u cambiu Cunsu.

Disk Utility creà a vostra nova serie RAID. Quandu u prucessu hè cumpletu, l'Asistente RAID vi schjarà un missaghju chì u proghjettu era successu, è a vostra nova fila ragazza serà muntata nantu à u scrittore di u Mac.

Eliminazione di un RAID 0 Array

Sè avete decisu chì ùn esse più u listessu RAID di ragiunata chì hà creatu, Utilità di Discu pò sguassà a array, rumplendu à i discu individuali, chì pudete utilizà cum'è vede apposta.

  1. Launch Disk Utility.
  2. In a Discara di Dispi Utility, sceglie l'arranzione raghjonu chì vulete sguassà. A barra lateral ùn mostra micca i tipi di discu, perchè deve circate di selezziate da u discu di u nome. Pudete cunfirmà hè u discretu correctu annunziendu u pane di l'infurmazione (u pianu di a manu dritta di a destra in a finestra di l'utilità discu). U tipu deve esse dichje Volumetru di RAID.
  3. Quì sopra u pannellu Infurmazione, ùn deve esse un buttone chjamatu Delete RAID. Se ùn vede micca u buttone, pudete avè u discu in difficultu seleccionatu in a barra lateral. Cliccate u Delete pagina di RAID.
  4. Un pezzu chjappà, è dumandendu di cunfirmà l'eliminazione di u RAID. Cliccate u botulariu Delete.
  5. Un fogghiu sguassate, chì mostra u prugressu di sguassà a raghione RAID. Quandu u prucessu hè cumpletu, fate u situ in piu maghju.

Nota: Eliminazione di un array RAID pò permettà alcuni o tutte e fette di fette chì componi à u listinu in un statu iniziatuali. Hè una bona idea di borta è furmatu tutti i dischi chì anu parte di a lista arrugata.

03 di 05

Aduprà MacOS Disk Utility per creà un arranged RAID Array

L'arburatura Mirrored contientanu una serie d'opcions di gestite chì aghjunghjenu è sguassà e fedeli. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Assistante RAID, un cumpunente di Disk Utility in macOS, soporta multiple arrays RAID. In questa sezzioni, vulemu circate di creà è gestione una raghione RAID 1 , cunnisciutu ancu com'è un spaziu riflessu.

U schedarii riflessi riproduce a data in dui o più discu, cù l'obiettivu principalu di creà a fiducia cuscendu di redundancia di dati , assicurendu chì si un discu in un spaziu ispìritu avìanu falli, a disponibilità di dati staia cuntinuà senza interruzzione.

RAID 1 (Mirrored) Array Requires

U RAID 1 precisa un minimu di dui discu per cumpensà a serie RAID. Adding more diski à l'array aumenta a fiducia generale per u putere di u numicu di discu in u duminiu. Pudete sapere più nantu à i regiu di RAID 1 è cumu per calculà a fiducia per leghje a guida: RAID 1: Impurtanti Hard Drives .

Cù i richiesti fora di a strada, avemu principiatu cumincià è gestione u vostru raffurinu di RAID.

Creà un RAID 1 (Mirrored) Array

Assicuratevi chì i dischi chì facenu a vostra aletta ispirazione sò attaccati à a vostra Mac è muntatu nantu à u scrittore.

  1. Launch Disk Utility, situatu in / Applications / Utilities / folder .
  2. Assicuratevi di i dischi chì vogliu avè l'utilizazione in u cartulare ispusatu hè listatu in a barra di l'utilità Disca. I discu ùn devenu esse sceltu, ma ùn devenu esse presentu in a barra lateral.
  3. Scelta Assistant RAID da u Menu Archiu di l'Utilità Disca.
  4. In a finestra attenta di RAID chì apre, select Mirrored (RAID 1) da a lista di i tipi di RAID, dopu cliccate u buttone Segnu.
  5. Una lista di discu è volumi esse spustate. Scelta u discu o u vulume chì vulete diventà parti di u spaziu ispusatu. Pudete puru sceglie u tipu, ma i pratichi megliu hè di usà un discu sanu per ogni retava di RAID.
  6. In a colonne Role di a finestra di scelta di dischettu, pudete utilizà u menù dispostu à selezziunate cumu u discu selezziunà serà utilizatu: cum'è un slice RAID o com un Spare. Avete bisognu à almenu dui fette RAID; un spargiu si usa una fossa di discu falla o hè discule da u RAID. Quandu una pudella falla o hè disculettu, un furmazione hè automaticamente utilizata in u so locu, è a raghione RAID invece u prucessu di ricustruisce in furmazione di u spare cù dati da l'altri membri di u RAID.
  7. Fate e vostre selezione, è cliccate u buttone Next.
  8. U Assistant di RAID chì permette di stabilisce e proprietà di u locu RAID spituatu. Questu hè struitu di u RAID stabilitu un nome, selezziunendu un tipu di formatu d'adopru, è sceglie chunk size. Aduprate 32K o 64K per arrays chì accadarà i datu generali è sistemi operativi; Utilizà u chunk size maiò per arrays chì accatenu imàgine, musica, o video, è u più chunk size per arrays utilizati cù basa di dati è spreadsheets.
  9. U setturi RAID riflessi pò ancu esse cunfigurati per rinfurzarà automaticamente a matrize quandu un fracassu falla o hè disculettu. Eliminazione automaticamente di novità per assicurà una integrità ottima di dati. Assicurate chì a ricustruisce automaticamente pò causà a vostra Mac per esercitu lentamente mentri a ribuffu hè in prucessu.
  10. Fate e vostre selezione, è cliccate u buttone Next.
    Avvisu : anu da abbulazione è furmatu di i dischi associati cù a raghione RAID. Tutti i dati in i discu seranu perdutu. Assicuratevi di avè una copia di salvezza (se ne necessariu) prima di cuntinuà.
  11. Un fogliu lampassi, è dumandendu di voi per cunfirmà chì vulete crià u sistema RAID 1. Cliccate u cambiu Cunsu.
  12. U Assistant di RAID vi schjarà una strata di prucessu è u statutu cum'è a matanza hè creata. Una volta completa, cliccate el'Bossu fattu.

Adding Slices to a Mirrored Array

Ci hè ancu un momentu chì vo vulete aghjunghje fette à u listinu RAID di speculazione. Pudete vulete fà questu questu per affive a fiducia, o per rimpiazzà e fedele più viechi chì ponu esse tanti affari.

  1. Launch Disk Utility.
  2. In a barra lateral Disk Utility, sceglie u discu RAID 1 (Mirrored). Pudete cuntrollà sese sceltu l'articulu curretta cu l'examinate u pannellu Infurmazione à u fondu di a finestra Uttilità di discu; U tipu deve leghje: Set RAID Volume.
  3. Per aghjà un slice à a raghione RAID 1, fate cliccà nantu à u plus (+) signale situatu davanti à u pannellu d'informazione.
  4. Da u menù pranghjariu chì pareva, sceglite U aghjunà Membru solu se u listinu aghjunghje serà attivatu in u duminiu, o Aggiungere Spare se u funzione di a fetta nova hè di serve di copia di salvezza per esse usata si un fracco falla o hè disculettu da u gruppu.
  5. Un pezzu stampatu, elencu dispunìbuli dispunìbuli è volumi chì si pò aghjunghje à u listinu riflessu. Scelta un discu o un voluminu, è cliccate u buttone Choose.
    Avvisu : U discu da circà à aghjunghje serà borrattu; Assicuratevi chì tenete una copia di salvezza di ogni dati chì possi tenimentu.
  6. Un pezzu dispunibule per cunfirmà chì vo avete da aghjunghje un discu in u RAID. Cliccate u buttone Add.
  7. A carta duverà esse una stata d'identità. Quandu u discu hà aghjuntu à u RAID, fate u scaricamentu.

Eliminazione di un slice di RAID

Pudete scambià un porcu RAID da un specchiu RAID 1 provista chì ci sò più di duie taglioli. Pudete vulete chjappà un fugliale per reemplazarà cù un altru discu novu, o in parte di un sistema di salvezza o archivazione. Dischi chì sò sguassati da un spaziu RAID 1 sò in generale sò l'infurmazioni priservati. Questu permette l'archiviu e dati in un altru locu sicuru senza disturbà a raghione RAID.

U "generalmente" disclaimer s'aplica, perchè per esse di a dati per esse rimettiri, u sistema di schedariu nantu à a fugliale sguassata vole esse resizable. Se finiscenu i cambiazione, tutte e dati nantu à u fugliale sguassatu se pèrdite.

  1. Launch Disk Utility .
  2. Select the RAID array from the Disk Utility sidebar.
  3. A finestra di l'Utilità Discu duverà tutte e taglioli chì custituiscenu a spezia riflessa.
  4. Sceglite u listinu chì vulete sguassà, dopu cliccate nant'à u buttone minus (-).
  5. Un fogghiu sguassate, è dumandendu di cunfirmà chì vi vulete sguassate un fugliale è chì sia avete cunnisciutu chì i dati nantu à a fugliale sguassata puderanu perdiri. Cliccate u toccare Delutore.
  6. A carta duverà esse una stata d'identità. Quandu a rimorca sia cumplita, flicà cliccà Done.

Reparazione di u RAID 1 Array

Puderete cum'è a funzione di reparazione deve esse simile à a First Aid di Utility Disk , solu ghjustu à i bisogni di un arsenu riflessu di RAID 1. Ma Repubblica hà un significatu sanu sanu sanu. Essentially, Repair is used to add a new disk to the RAID set, and force a rebuild of RAID set to copy the data to the new RAID member.

Quandu u prucessu di "riparazione" hè cumpletu, deve rinfriscà a fugliale di RAID chì hà fallutu è deveni à esse aduprà u prucessu di Rivista.

Per tutti scopi pratichi, A riparazione hè a listessa per u usu di u buttone aghjunghje (+) è a sceglie U novu Membru cum'è u tipu di discu o u voluminu per aghjunghje.

Perchè avete scaricatu manualmente u bellu racidu slice usando u so minus (-) dopu à utilizà a funzione di riparazione, sugnu suggerisce quandu aghjustate Aggiungi (+) è Elimina (-) invece.

Eliminazione di una matriz RAID intruduce

Pudete eliminà completamente un dispusitivu riflessu, tornendu ogni slice chì fa cumprà a distribuzione torna in usu generale da u Mac.

  1. Launch Disk Utility.
  2. Select the mirrored array in Disk Utility's sidebar. Ricurdativi, pudete cunfirmà chì avete sceltu l'articulu curretta chjamatu u pannellu Infurmazione per u tipu chì hè stituutu à: RAID Set Volume.
  3. Quì sopra u pannellu Infurmazione, cliccate u Delete RAID buttone.
  4. Un fogghiu sguassate, avete d'avè chì vo avete da sguassà u Sistema RAID. Utilità di discu duvarà tentà fraccionari l'array RAID distanti à conservà a dati à ogni slice di RAID. Ùn ci hè nudda garantimentu di dati chì sò intactu dopu l'eliminazione di a raghione RAID, perchè si avete bisognu di e dati, realizate una copia di salvezza prima di clicu u buttone Delete.
  5. A carta vi schjarà una standa di stati cum'è u RAID hè sguassatu; un'altra cumpletamente, cliccà u buttone Scene.

04 di 05

MacOS Disk Utility Can Create RAID 01 or RAID 10

A RAID 10 hè un arruzzamentu cumpostu da strisce un settore di specchi. Image by JaviMZN

U Assistetore RAID chì hè inclusu cù l'Utilità Discu è macOS permette a creazione di raisins RAID compiti, chì hè, arrays chì invistiscenu a cunghjilla di setti RAID stati è riflessi.

U schedariu RAID compostu più cumuni è un RAID 10 o RAID 01. A RAID 10 hè a raghjunata (RAID 0) di un paru di speculazione RAID 1 (una strisurazione di mirrors), mentre u RAID 01 hè a spettazione di un paru di RAID 0 seti strisciati (una speculazione di raffi).

In questu esempiu, avemu da creà un RAID 10 set using Disk Utility è u RAID Assistant. Pudete utilizà u listessu cuncettu per fà un raghju RAID 01 se circuncheghjite, ma u 10 RAID hè più comunale.

A RAID 10 hè spissu usata quandu vulete averà a veloce di un arrughju strisu, ma ùn vole micca esse vulnerable à a fallimentu di un discu unu, chì in un raghjonu leggeru uriginale puderia micca per perdè tutti i vostri dati. Per legging a pair of arrays mirrored, pudete crescate a fiducia, mantendu a splutazioni eseguitu dispunibili in un arburatu.

Di sicuru, a prublema di affidabilità hè di u costu di duplicà u numeru di discu.

RAID 10 Requisiti

A RAID 10 necessita almenu quattru discu , rotore in dui setti strisciati di dui discu. I pratichi pratichi chì i discu deve esse da u stessu fabricatore è esse di u listessu tamantu, anche tecnichemente, ùn hè micca un requisitu propiu. I fate, però, ricumandemu à seguite i pratichi megliu.

Creazione di un RAID 10 Array

  1. Accuminciassi cù l'Utilità Discu è l'Assistante RAID per creà un spaziu ispìritu compostu da dui discu. Pudete truvà direzzione per cumu fà questu nantu à a Pagina 3 di sta guida.
  2. Cù u primu paru spusatu creatu, ripetì u prucessu per creà un secondu paru spusatu. Per fà facilità di l'intelligenza, pudete vulete dà u nome di arrays, cum'è Mirror1 è Mirror2
  3. À questu puntu hà duie parechje riflessu, chjamatu Mirror1 è Mirror2.
  4. U passu prossimu hè di creà una stanza leggeru cù Mirror1 è Mirror2 cum'è a fette chì componi a serie RAID 10.
  5. Pudete truvà urdinamentu per creazione arrays RAID raghjone nantu à a Pagina 2. U passatu impurtante in u prucessu hè di selezzione Mirror1 è Mirror2 cum'è i dischi chì facenu a raghja.
  6. Quandu finiscinu i passi per creà un dispusitivu arradicatu, avete finitu di creà un racontu RAID 10 compostu.

05 di 05

Aduprà MacOS Disk Utility per creà un JBOD Array of Disks

Pudete aghjunghje un discu à un dispunìvule generale JBOD per aumentà a so dimensione. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Per u settore RAID finale, vi mustrarà cumu per creà cumunitàmente chjamatu JBOD (Just a Bunch Of Disks), o cum'è una cuncatenazione di discu. Tecnicamente, ùn hè micca un nivellu RAID ricunnisciutu, cum'è RAID 0 è RAID 1 sò. Inoltre, hè un metudu utile di utilizà parechje discu à creà un unitu di più grande per u almacenamiento.

I bisogni JBOD

I duminii per creà una distribuzione JBOD sò sbagliati. Dischi chì componinu u duminiu pò esse di parechje cumpagnie, è u prestazione di discu ùn deve micca bisognu.

I currutti di JBOD ùn furnisce micca un augmentu di rendiment o nisunu tipu di affidabilità. Ancu s'ellu pò esse pussibule ripruduzzione dati cù l'aghjurnamenti di dati, hà prubabilmente un fallimentu di un discu duru à i dati perditi. Cumu cù tutti i schedarii RAID, avè un pianu di salvezza hè una bona idea.

Cree una JBOD Array with Disk Utility

Prima di principià, fate micca sicuranu chì i dischi chì vulete utilizà per a matricula JBOD sò ancheghjiti à a vostra Mac è muntatu nantu à u scrittore.

  1. Launch Disk Utility , situatu à / Applications / Utilities /.
  2. Da u menu Disk Utility File, seleccione Assistent RAID.
  3. In a finestra RAID Assistant, sceglie cuncatenati (JBOD) è cliccate u buttone Next.
  4. In a lista di selezione di Discu chì pareva, sceglie dui o più dischi chì voi avete aduprà in u listinu JBOD. Pudete puru sceglie un discu sanu o un voluminu in un discu.
  5. Fate e vostre selezione, è cliccate u buttone Next.
  6. Ingressu un nome per a matricule JBOD, un formatu per utilizà è un tamantu chunk. Assicù chì a dimensione chunk tiene pocu significatu in una matriz di JBOD; però, pudete seguità a guidari di Apple di scelta un bigliu chunk size per i schedarii multimediale è u più chunk size per i databases è i sistemi operativi.
  7. Fate e vostre selezione, è cliccate u buttone Next.
  8. Tandu sia avvistatu chì crià a distribuzione JBOD borrarà tutte l'infurmazioni prisentimenti guardati in i dischi chì componinu u duminiu. Cliccate u cambiu Cunsu.
  9. U Assistant di RAID creà a nova distribuzione JBOD. Una volta completa, cliccate el'Bossu fattu.

Adding Disks à una JBOD Array

Se trovi ghjustu da u spaziu in u vostru servitore JBOD, pudete crescente a so diminuità agghiuncennu discu à a serie.

Assicuratevi di i dischi chì vulete aghjunghje à l'arburistu JBOD chì sò stati attaccati à u vostru Macu è muntatu nantu à u scrittore.

  1. Launch Disk Utility, se ùn si hè micca ghjucatu.
  2. In a barra di l'utilità Disk, sceglite u listinu JBOD chì hà criatu prima.
  3. Per assicurà chì anu sceltu l'articulu curretta, verificate u pannellu Infurmatu; U tipu deve esse lettu u Volume RAID Set.
  4. Cliccate u plus (+) signale situatu quì nantu à u pannellu d'informazione.
  5. Da a lista di discu dispunibuli, sceglite u discu o u voluminu chì vulete aghjustà à a distribuzione JBOD. Cliccate u scelta per scopre.
  6. Un fogliu lampassi, avvirtulandu chì u discu duvere aghjunghje sarà borrada, chì allungava tuttu u dati in u discu da persa. Cliccate u buttone Add.
  7. U discu duverà esse aghjuntu, chì pruvucà u spaziu di almacenamiento disponible nantu à a lista JBOD per incrementà.

Elimine un discu da l'armata JBOD

Hè pussibile di sguassà un discu da un ghjornu di JBOD, anche si troppu cun forti. U discu da esse scupridate esse u primu discu in u duminiu, è devi esse dispunibule spaziu libbiratu in l'discu restante per trasfurmà a dati da u discu duvete aduprà di sguassà i discu chì sò in u duminiu. Diminuì i ristrutturazioni di stu modu ancu eseguita chì u partitu hè ricreatu. Qualchese fallimentu in ogni parte di u prucessu aduprà u prucessu per abortà è e dati in u duminiu per esse perdu.

Ùn hè micca una prughjettu prupone una impegni senza una copia di salvezza.

  1. Launch Disk Utility, è selezziunate a lista JBOD da a barra lateral.
  2. Disk Utility mostrarà una lista di i dischi chì componinu u duminiu. Scelta u discu chì vulete sguassà, è cliccate nant'à u buttone minus (-).
  3. Avete avvistatu nantu à a perdita di dati chì u processu falla. Cliccate u Remove button per continuà.
  4. Quandu a rimorca sia cumplita, flicà cliccà Done.

Sguassà u schedariu JBOD

Pudete scumpressà un dispunìvule JBOD, tornendu ogni discu chì cumpressione a distribuzione JBOD in usu generale.

  1. Launch Disk Utility.
  2. Sceglite u ghjornu JBOD da a Discara di l'utilità Disk.
  3. Assicuratevi di u pannellu Disportazione di Utility Disk Type le riche set RAID Volume.
  4. Cliccate u botulariu Delete.
  5. Un fogghiu salda, avvirtulandu chì sguassà u listinu JBOD hà prublemi di pruvucari tutti i dati in a lista per esse perduta. Cliccate u botulariu Delete.
  6. Appena chì a matanza JBOD hè eliminata, fate cliccà u buttone Scopariu.