Esempiu Usi di u Regulu "menu"

Un Tutorial Introdutu

U cumandimu permette di vedà veloce à qualsiasi schedariu è di qualchì secore di un schedariu. Hè vende cun tutti i distribuzioni Linux è ùn nunda micca bisognu di installazione o installazione.

U prugramma ùn hà micca bisognu di u schedariu sanu à esse carcu in memoria per vede parechji parte. Cusì ponu accumpagna più prestu nantu à scrive assai schedari chì edituri.

A diversità di u prugramma di più chì pudere solu scorri versu, i menu pudete scroll back.

Per cumincià, solu scrivite "menu file-name" à un command prompt (terminal), induve nome di scrittore seria u nome di u schedariu chì vulete inspeccionà. Questu vede cumparisce u principiu di u schedariu, cumparendu tanti linii cum'è a schernu ponnu mantene. Per esempiu

menu tavuleto1

vi schera a cima di u file "table1".

Quandu u prugramma hè stallatu nantu à un schedariu particulari, pudete utilizà e teccheghjine di freccia è i tecli di Page-Up e Page-Down per movimentu di u schedariu. A scossa di freccia di freccia di freccia di una linea. A scelta di a freccia di freccia in una linea. A Pagina-Down scrolls key à una sola screen full, mentre que a Pagina-Up scrolls up a screen full.

Pudete salvà a qualchì linea in u cartulare scritte in u numulu di linea seguita da "g". Per andà u principiu di u schedariu di tipu "g" senza numero, per andà in fine di u schedariu di tipu "G".

Per circà una parola, nùmeru o sequenza di caratteri, scrive in "/" seguita da a stringa di ricerca o l'espressione regulare. Per più infurzazione, vede a pàgina di man menor.