Sapete u Linux Command setfacl

L'utility Setfacl ponja List of Controls d'Access (ACLs) di schedari è direttori. In a linea di cummandu , una sequenza di cumandamenti hè seguita da una seccuità di schedari (chì in u turnu pò esse seguitatu da una secca di cumandamenti, ...).

L'opzioni -m, è -x expect an ACL in a linea di cummanda. L 'entenze di ACL multiplici sò siparati da i caratteri comma (', '). L'opzioni -M, è -X sò leghje una ACL da un schedariu o da un accessu standard. U format di l'accessu ACL hè scrittu in Seczione ACL ENTRIES.

L' opzione di --set andset-file- set di l'ACL di un schedariu o un directori. L'ACL anticipu hè sustituitu. L'attività ACL per questa operazione deve cumpressione i permessi.

U -m (--modificar) è -M (--modifique-archive) l' opzioni mudificà l'ACL di un schedariu o direttu. L'attività ACL per questa operazione deve cumpressione i permessi.

A -x (--remove) è -X (--remove-file) scelti sfranchate l'annu ACL. Ùn sò accettati solu paràmetri ACL senza chì u campu perms seconce cum'è paràmetri, salvu POSIXLY_CORRECT hè definitu.

Quandu lighjate da i schedari chì utilizanu l' opere M, e -X , setfacl accetta l'output getfacl produce. Ci hè più una accetta per ACL per ligna. Dopu un signu di Libra ('#'), tuttu finu à a fini di a linea hè trattu com'è u cummentu.

Se setfacl hè utilizatu nantu à un sistema di archiu chì ùn sanu micca l'ACL, setfacl opera nantu à i pezzi di permessu di u modu di schedariu. Se l'ACL ùn ci hè micca squadra cumpletta in i pezzi di permette, setfacl modifica u parcumentu di u permessu di u permessu di u permessu di u permessu, scrive un missaghju di errore à l'errore standard, è torna cun un status di sete più grande que 0.

SINOPSIS

setfacl [-bkndRLPvh] [{-m | -x} acl_spec] [{-M | -X} acl_file] file ...

setfacl --restore = file

PERMISSIONS

U propiu prufessiunale è capace capaci di CAP_FOWNER sò ottenuti u dirittu di mudificà ACL di un schedariu. Questu hè analogous à i permessi nicissarii per accessu à u modif file. (In i sistemi currenti di Linux, l'usu hè l'unicu usu cù a crescita CAP_FOCCE).

OPTIONS

-b, --remove-all

Eliminà tutti l'alloghji esterni di ACL. I basi di l'ACL di u pruprietariu, di u gruppu è di altri sò rijintati.

-k, --remove-default

Eliminà l 'ACL predeterminata. Se no ACL predeterminada esiste, nisun avisi sò publicati.

-n, --no-mask

Ùn recalculate micca a mascara di dritti efficace. U cumpurtamentu predeterminatu di setfacl hè di ricquà l'accettata di l'inserzione di l'ACL, salvu un accessu più chjaru era esplicitamente datu. L'inserzione di più maiò hè definitu à l'unione di tutti i permessi di u gruppu propiu è di tutti l'uttenuti chjamati è di u gruppu. (Sò sò esattamente i scuperte influenzati da a più maschera).

- maschera

R recalculate u dirittu di dritti efficau, ancu s'è una accessu più grossa d'ACL era explicitamente datu. (Vede l'opzione nella).

-d, --default

Tutte l'operazione sò applicate à l'ACL per defettu. L'annu ACL di u regulatu in u settore d'input sò promossi à l'entizzioni di ACL. U situ perpendenti di ACL in u settore di a entrata sò scartati. (A publicazione hè stata qua casca).

--restore = file

Restore a copia di salvezza di salvezza creata da "getfacl -R" o similar. Tutti i permessi di un sughjettu direttu cumpletu sò restituti cù stu mecanismu. Se l'articulu cuntene rispunsevuli di pruprietariu o cumenti di u gruppu, è u setfacl hè ghjucatu da l'aristocratica, u pruprietariu è u gruppu propiu di tutti i schedari sò restituti. Questa opzione ùn pò micca esse mischera cù altre opzione solu cè '- test'.

--test

Modu Test. Invece di cambià l'ACL di qualsiasi schedari, l'ACL risultatu sò listessi.

-R, --recursive

Appliemu operazione per tutti i schedari è i cartulari recursivamente. Sta opción ùn pò micca esse misure cù "- restore".

-L, --logical

A caminari lògicu, seguitate i ligami simboliche. U cumpurtamentu predeterminatu hè di seguità l'argumenti rimbiona simbulica, è per saltemu ligame simbulicani incontratu à i subdirectorii. Sta opción ùn pò micca esse misure cù "- restore".

-P, --physical

A caminata fisica, omblete tutti ligami simboliche. Hè scopra l'argumenti rimbiona simbolica. Sta opción ùn pò micca esse misure cù "- restore".

--version

Impressà a versione di setfacl è surtite.

--help

Stampa aiutanu à spiega l'opzione di linea di cummanda.

Opere di finale di linea di cummanda. Tutte e parametri restu sò interpreti cum'è nomi di scrittori, ancu s'ellu principiendu cù un dash.

Se u paràmetru di u nome di l'architettu hè un singulu dash, setfacl leghje una lista di schedari da l'entrée standard.

ACL ENTRIES

A utilità setfacl ricunnosce i formati di l'accessu ACL chì seguitanu (blanks inseriti per a chiarità):

[d [efault]:] [u [ser]:] uid [: permanna ]

Permessi di un utilizatori chjamatu. Permessi di u proprietariu di u schedariu siddu uid hè vacante.

[d [efault]:] g [roup]: gid [: permessi ]

Permessi di un gruppu chjamatu. Permessi di u gruppu propiu s'gid hè viotu.

[d [efault]:] m [ask] [:] [: permanna ]

Effectiva di a maiurezza

[d [efault]:] o [ther] [:] [: permanna ]

Permessi di l'altri.

U spaziu biancu entre i cartulare di delimitatore è i caratteri micca delimitatu hè ignoratu.

Appenenti ACL entri ancu i permessi sò usati in mudificà e set operations. (opcions -m , -M , --set e --set-file ). Annunzii senza u campu perms sò utilizati per eliminazione di l'articuli (opzioni -x è -X ).

Per uid è gide pudete spiegà u nome o un numeru.

U campu perms hè una cumminazione di caratteri chì indicaneri i permessi: leghje (r) , scrivite (w) , eseguite (x) , eseguite solu se u schedariu hè un guidatu o oghje eseguisce l'autorizazione per un qualchì usu (X) . Oltremente, u campu perms pò esse un numaru octale (0-7).

ENTRIES AUTOMATICIALLY CREATED

In prima, i schedari è i cartulari cuntene solu e trè entrati di basi ACL per u patrone, u gruppu, è altri. Ci hè parechje regule chì deve esse satisfacati per fà chì un ACL per esse validu:

*

Ùn si ponu esse sferiti i trè entrati di basi. Ci hè esse esse esse exactamente un ingressu di ognuna di sti basi rigulari.

*

Sempre chì una ACL cuntene l'accessorii di l'utilizatorii chjamati o l'uggetti di u gruppu chjamatu, deve ancu cuntene una maschile di dritti efficace

*

Sempre chì una ACL contene un ingaghjamentu predeterminatu ACL, e decetazione di a basa di ACL (proprietari predeterminato, grup predeterminatu, è altri di manera predeterminada) anu ancu esiste.

*

Sempre chì un ACL per defettu cuntene l'accessorii di l'utilizatorii chjamati o l'uggetti di u gruppu chjamatu, deve ancu cuntene una maschile per difettu efficace di u dirittu.

Per aiutà à l'utilizatore chì guariscenu sti règuli, setfacl cria entrate cù l'entizzionate esistenti sottu i cundizioni seguenti:

*

Se una ACL contene nome di l'usuusu o d'articuli di nomi di u gruppu, è nis una entrata mascara hè esiste, una mascara chì cuntenenu i stessi permessi di l'entrata di gruppu hè creatu. Aduprate chì l'opzione l'aghjustata, i permessi di l'insiccata più maschile sò più agitu per include l'unione di tutti i permessi affettati da l'intrata d'mascara. (Vede a scrittura -n scrizzione).

*

In casu hè creatu una prima ACL per ingaghja, è l'ACL ùn conta micca un pruprietariu, un gruppu propiu o una altra copia, una copia di u proprietariu d'ACL, di u gruppu, o à l'altri l'accessu hè aghjuntu à l'ACL per defettu.

*

Se un ACL per defettu cuntene l'accessorii di l'usuuletu chjamati o d'articuli di nomi di u gruppu, e nis una entrata mascara hè esiste, una mascara chì cuntenenu i stessi permessi di l'impurtante prediletti in u gruppu di l'ACL hè aghjuntu. A furtifaciate chì l'opzione nativa hè datu, i permessi di l'apparenza di più sò più rifurmiati per incluzione di l'unione di tutti i permessi affettati da l'intrata d'mascara. (Vede a scrittura -n scrizzione).

EXAMPLES

A cuncede un accessu di u vostru accessu à u dirittu

setfacl -mu: lisa: r file

Rimbuse l'accessu di scrittule da tutti i gruppi è tutti l'utilizatori chjamati (utilizendu a mascara di dritti efficace)

setfacl -mm :: rx file

Elimine una entrada di gruppu chjamatu da ACL d'un schedariu

setfacl -xg: staff file

Copia l'ACL di un schedariu per l'altru

getfacl file1 | setfacl --set-file = - file2

Copia l'access ACL à l'ACL per defettu

getfacl -a dir | setfacl -d -M- dir

RENDIMENTU A POSIX 1003.1e DRAFT STANDARD 17

Se l'entornu variable POSIXLY_CORRECT hè definitu, u cumpurtamentu predeterminatu di setfacl cambia a seguente: Tutte l'opzioni micca standard ùn sò disattivati. U prefiatu "predeterminatu": "" hè disattivatu. L'opere di -X è -X sò ancu accettanu i permessi di permessi (è ignite).

VEU TALLAHU

umask (1),