Exec - Linux Command - Unix Command

exec - Invoke subprocess (es)

Sinopsia

ghjucu ? mutandine ? arg arg ... ?

Descrizzione

Sta cumanda tratta l'argumenti comu l'spicità di unu o più sughjetti à esecutà. L'argumintazione adopranu a furmazione di un gasta standard di cuttighja induve cada argone diventa una sola parola di cumandimu, è ogni cumandariu distinta si sarà un subprocessu.

Sì l'argumenti iniziali à l' exec start with - allura sò trattenuti commu muturi di linea di mandatu è ùn sò micca parte di l'specificazioni di a pianulina. I swicci chì seguenti sò sopurtevuli:

-keepnewline

Mantene una linea novu in a pruduzzioni di u pipulaghju. U normale un novu novu seranu sguassati.

-

Marchi a fine di i muturi. L'argumintazzioni seguita questu hè trattu com'è u primu arg, ancu s'ellu principia cù una - .

Sì un arg (o paria di arg ) ha una di e formi stampati davanti à seguitu hè utilizatu da l' executore per cuntrullà u flussu di l'input è uputatu trà u sottopizi (es). Tali argumenti ùn esse passatu à u subprocessu (es). In furmuli cum'è «` < fileName '' fileName puderà esse un'articulu solu di `` <'' o in u listessu argumentu senza spaziu intervene ( cioè «` < fileName '').

|

Srive cumpieghjani distinti in a canulone. U surtimentu standard di l'urdinamentu precedente serà pipatu in l'aiutu standard di u cumandimu cumandante.

|

Srive cumpieghjani distinti in a canulone. Ogaghju standard output è l'error standard di l'urdinendu precedente saranu in mette in u standard di u cumandimu cumandante. Questa forma di redirechzione anulare formi cum'è 2> è> &.

< fileName

U schedariu chjamatu fileName hè apertu è utilizzatu com l'input standard per u primu cumanda in u pipiu.

<@ fileId

A FileId deve esse l'identifier per un schedariu apertu, cum'è u valore ritornu d'una voce previa di chjave. Hè utilita cum'è l'input standard per u primu cumandamentu in u pipiu. U schedariu deve esse statu apertu per leghje.

<< valurizazione

U valore hè passatu per u primu cumandimu cum'è l'inverazione standard.

> fileName

Un'andatura standard da l'ultimu mandatu hè ridirettu à u schedariu chjamatu fileName , scrivennu i cuntenuti precedenti.

2> fileName

Errore standard di tutti l'ordine in u gasulugia hè ridirette à u schedariu chjamatu fileName , scrivennu i cuntenuti precedenti.

> & fileName

I pruduzzioni standard di l'ultimu cumandariu è l'errore standard di tutti l'ordine hè ridirette à u schedariu chjamatu fileName , scrivennu i cuntenuti precedenti.

>> fileName

Un'altura standarde da l'ultimu mandatu hè ridirette à u schedariu chjamatu fileName , appendicà à questu in ligna di scriviteva.

2 >> fileName

Errore standard di tutti i cumandamenti in u pipulamentu hè ridirette à u schedariu chjamatu fileName , appendicà à u solu di scrivere.

>> & fileName

Ogni standard da u cumerciu è l'errore standard di tutti l'ordine hè ridirette à u schedariu chjamatu fileName , appendicà à u solu di scrivite.

> @ fileId

A FileId deve esse l'identifier per un schedariu apertu, cum'è u valore ritornu d'una voce previa di chjave. Un'andatura standarde da l'ultimu mandatu hè ridirettu à u schedariu di u schedariu, chì deve esse apertu à scrive.

2> @ fileId

A FileId deve esse l'identifier per un schedariu apertu, cum'è u valore ritornu d'una voce previa di chjave. Errore stanzu di tutti l'òrdine in u ghjornu hè ridirettu à u schedariu di file. U schedariu deve esse apertu per scritta.

> & @ fileId

A FileId deve esse l'identifier per un schedariu apertu, cum'è u valore ritornu d'una voce previa di chjave. I pruduzzioni standard da u ultimu cumandulu è l'errore standard di tutti i cumandamenti sò redirigiati à u schedariu di file. U schedariu deve esse apertu per scritta.

Se uputatu standard ùn hè micca ridirette, allura u cumandatu exec cumanda u standard da l'ultimu mandatu in u pipiu. Se qualchissume di cumandamenti in u pipulamentu andà anormalmente o sò ammazzati o suspesi, u ghjocu ricevi un erroru è u missaghju d'errore daverà a produzzione di l'oleodu seguita da messagi d'errore chì descriganu i terminazioni anormali; a variable variante Codeghje duverà infurmazioni addulurale nantu à a fine di u last termu anormali hà scontru. S'ellu qualchissia di l'òrdine scrive à u so errore standard di errore è quellu erroru standard ùn hè micca redirected, u ghjocu ricevi un bugu; u messagiu d'errore daverà u risultatu standard di u gasodu, seguitu da i missaghji annantu à annunzii annunzii (se anu), seguitu da a pruibitu standard di errore.

Se l'ultimu caratteru di u messagiu di risultatu o di errore hè una nova linea, quellu ghjocu hè abituutu solu da u messagiu di risultatu o di errore. Questu hè cunzistenti cù altre valori ritornate di Tcl, chì ùn sò normalment finisci cù novi lineti. In ogni casu, se -keparate hè specificatu, u novu novu hè reticulatu.

Se uputatu standard ùn hè micca ridirettu cun "" <'' ou `` << '' o '`<@' 'invece l'input standard per u primu cumandru in u pipeline hè stata trovata da l'inserzione standardu di l'applicazione.

Se l'ultimu arg hè "` & '' allura u pipeline serà esercitu in fondo. In questu casu l' òrdine exec, tornerà una lista cume elementi sò l'identità di processu per tutti i sottuccessi in u ghjattu. U prughjettu standard da l'ultimu comandamentu in u pipulamentu andà à l'ustamentu standard di l'appiecazione si ùn hè micca ridirette, è u risultatu di errore da tutti i cumandamenti in u pipulamentu andarè à u schedariu di errore standard di l'appieczione solu ch'ellu hè ridiretu.

A prima parola in ogni cumanda hè presa com'è u nome di u cumandariu; tilde-substitution hè realizatu nantu à questu, è se u risultatu ùn cuntene no slashes, i direttori in a varianti di l'entornu PASSATICA sò cercati per un eseguitu da u nome daveru. Se u nomu cuntene un corpu, deve esse rinviatu à un schedariu executable accessibile da u direttu attuale. Nisunu espansione di `` glob '' o altre substitutione di cunchiglia sò realizati nantu à l'argumenti à cumandamenti.

Issue di Portabilità

Windows (ogni versione)

Lighendu da o scrivite à un socket, utilizendu a notazione «` @ fileId », ùn funziunava micca. Quandu lighjite nantu à un socket, una appricazzioni di DOS di 16 -PS serà impiccà è una applicazione di 32 -bitterà torna da seguita cù a fine di u schedariu. Quandu u tippu d'applicazione scritta à un socket, l'infurmazione hè inviatu in u cunsoru, se unu hè presentu, o hè scaricatu.

U tutore di testi di a consiglia Tk ùn furnisce micca i capacità standard di l'IO. Sottu Tk, quandu redirigevi di l'entrée norma, tutti l'applicazioni vanu un end-of-file; a ristaura diretta in u standard o u standard di errore esse scurtatu.

Ogni slashes avanzanti o retroactivamenti sò accettati cum'è separatori per i argumenti per i cumandamenti di Tcl. Quandu si realizava una soluzione, a strada indicada per l'appiecu pò ancu cuntene traccia di avanza o versione di cursu in spassighjate. Tenete in mente, però, chì a maiò parte di l'applicazioni Windows accetta l'argumenti cume li slashes di avantaghji solu com'è delimitaturi d'opere di e repertorii solu in i camini. Ogni argumentu à una applicazione chì specificanu un nome di a strada cù i slash forward ùn saranu micca automaticamente cunvertiti per usà u caratteru backslash. In casu chì un argumentu cuntene trafetti di u lugiziutu com'è u separatore di a strada, pò ancu esse micca ricunnisciuti com un nome di a strada, secondu u programu.

Inoltre, quandu chjamate una appricazzioni DOS o Windows 3.X di 16-bit, tutti i nomi di i percorsi deve aduprà u formatu curtu, crìpicu, di viaghju (per esempiu, usando `` applba ~ 1.def '' in ligno di `` applbakery.default '' ).

Dui o più cresciuti o avanzaramente in una fila in una strada richieste in una strada di a rete. Per esempiu, una cuncatenazione simplice di u raghgiu c: / cun un subdirectoriu / u ventore / sistema cresce c: // fiori / sistema (dui slashes together), chì si riferisce à u punteddu di muntagna chjamatu sistema nantu à a macchina chjamata Windows (è u c: / hè ignurata), è ùn hè micca equivalente a c: / windows / sistema , chì detene un direttore in l'urdinatore cumu. U schedariu una cumanda si deve esse usatu per cuncatenate i cumpunenti di a strada.

Windows NT

Quandu si tratta d'eseguisce una soluzione, l' esecutà cerca prima u nomu cum'ellu hè specificatu. Allora, per esse, .com , .exe , è .bat sò appendicate à a fine di u nome indicatu è cerca per u nome più longu. Se un nome di u cartulare ùn hè micca spjegatu cum'è parti di l'appiecazione, i seguenti cartulari sò automaticamente cercatu per esse attempu di circà l'applicazione:

U cartulare da quale l'eseguete Tcl era carricu.
U direttu attuale.
U direttu di u sistema di u Windows NT 32-bit.
U repertoriu di u sistema di Windows NT 16-bit.
U direttori di u Windows NT.
I direttori vultendu in u percorsu.

Per eseguisce l'usu cumminatu di e crescenu cum'è dir è copre , u chjamante deve apprezzà « cmd.exe / c » à u cumandanti.

Windows 95

Quandu si tratta d'eseguisce una soluzione, l' esecutà cerca prima u nomu cum'ellu hè specificatu. Allora, per esse, .com , .exe , è .bat sò appendicate à a fine di u nome indicatu è cerca per u nome più longu. Se un nome di u cartulare ùn hè micca spjegatu cum'è parti di l'appiecazione, i seguenti cartulari sò automaticamente cercatu per esse attempu di circà l'applicazione:

U cartulare da quale l'eseguete Tcl era carricu.
U direttu attuale.
U schedariu di u sistema di Windows 95.
L'annuariu di u Windows 95.
I direttori vultendu in u percorsu.

Per eseguisce l'usu cumminatu di cunghjilla cum'è dir è copie , u chjamante deve apprezzà " command.com / c " à u cumandanti desitati.

Quandu l'appiecu di 16-bit di DOS hà dettu l'accessu standard di una cunsula è sguile, tutte l'implementazione di 16-bit DOS vedi l'ingestazione standard cum'è chjachjata. L'applicazioni di 32 -bit ùn avete micca stu prublema è esse currettamente, ancu dopu una appricazzioni di 16-bit DOS pensa chì l'input standard hè chjusu. Ùn ci hè micca cunnisciutu solu per questa falluta in questa ora.

Redirezione tra u NUL: u dispositu è ​​una appricazzioni di 16-pocu micca sempre travagliatu. Quandu si redirected from NUL: quarchi appricazzioni ponnu attaccà, l'altri piglianu un corpu infinitu di "0x01" bytesi, è certi avaranu veramente un fini di l'archivu; u cumpurtamentu si pare di depende di quarchi cosa compilatu in a so applicazione. Quandu redirigeva più grande di 4K o più à NUL:, certi appricazzioni fugliarà. I prublemi di supra ùn succedenu micca cù l'applicazioni di 32 -bit.

Tutti l'appricazioni di Dossier de 16-stallati sò run synchronously. Tuttu l'aiutu standard di una pipa à una dumanda di 16-bit di DOS hè recullata in un schedariu tempurale; l'altru finale di u pipe si deve chjusu prima di l'appli di 16-bit di DOS s'inicia a realizazione. Ogni standard output o errore da una appricazzioni di DOS di 16-bit à una pipe hè recullata in schedarii tempuranee; l'applicazione deve finisce prima chì i schedarii tempurane sò redirigiati à a tappa next di u pipeline. Questu hè dovutu per una solu solu per un bug di Windows 95 in l'implementazione di pipi, è hè cumu questu l'intruduzzione standard di u Windows 95 DOS manighjera i tubi stessu.

Certi applicazioni, cum'è command.com , ùn deve esse esse esercitu interattivamenti. Aduprighjine chì accessanu direttament in a finestra di a cunsola, invece di leghje da i so ingaghjamentu standard è scritti à a so pruduzzioni standard pò fallu, hang Tcl, o ancu u hang u sistema si a so finestra di cunsola privata ùn hè micca dispunibule per elli.

Macintosh

L' òrdine exec hè micca implementatu è ùn esiste micca sottu Macintosh.

Unix

U cumandru exec hè funzionale cumpletu è travagliu cum'è scritte.

Vede ancu

error (n), apertu (n)

Segni

Executà, pipeline, redimissioni, subprocess

Impurtante: Utilizà l'ordine di u manu ( % man ) per vede cumu u cumandimu hè usatu in u vostru urdinatore particulari.