First Look At Epson 2014/15 Video Projector Line

Dateline: 09/10/2014
L'annu CEDIA EXPO hè un apparatu di parechji prudutti di u cinema è una categurìa di produttu impurtante hè u video projector.

À l'EXPO di u 2014, hè stata accunsente da u 11 settembre à u 13 settembre in Denver, Colorado), Epson hà annunziatu u so novu sistema di viaghja di cinema di viaghju chì cumpressa novi articuli in a so linea PowerLite Home è Pro Cinema. A seguita hè una vista breve.

Tutti i prughjetti utilizate a tecnulugia 3LCD , cù a Home Cinema Series chì utilizanu tradiziunali chips LCD, è a Cinema Pro-Cinema chì utilizanu chips Reflective LCOQ (Liquid Crystal on Quartz).

Home Cinema Series

Accuminciannu cù l'attuali principali di u Cinema, quì sò parechji prughjetti novi (Home Cinema 3000, 3500 è 3600e). Tutti trè furnianu una risultma di visualizazioni induve 1080p (in 3D o 3D), da 50 a 300 pulgucci in talla. U soprappi di luminosità hè soporta da un lattice di 250 vapuri cù una vita di 5 500 minuti (Mode di cunsumu altu), 4 000 h (Mode Medium Consumption Mode), o 5.000 ora (ECO Power Consumption Mode).

Per a cunnessione, i trè projectors in a Cinema Home Cinema prestanu 2 entrances HDMI , 1 input video componente , 1 input video compostu è l'input di monitor di PC . A cunnessione USB hè ancu furnita per a visualizazione di schedarii di stampa stilla almacenada in unità flasks, in più installazione di qualsiasi aghjurnamenti di firmware necessarisi.

U Home Cinema 3000 ponu spedizione di 2.300 lumens di u luminosu biancu è u culore , finu à una ratio di cuntrastu 60.000: 1 indicatu. Inoltre, ancu un mudellu di lensu verticali è horizontali per un prisungu di u projector di più à screen è sette modi di cume predeterminatu (in più di l'opere di scelte manuale) sò stati pruvati per ottimisimu di a qualità di l'imagine da diverse fonti.

U Home Cinema 3500 l'aletta cun l'abilità di spurtarlu à 2.500 lumens di biancu è luminosu, è dinò un nivellu più nìmuru più profundu per u 70: 000: 1 ratio di u cuntrastu. Inoltre, u 3500 hè ancu una capacità HDMI-PIP, chì permette à l'utilizatori à vede l'imagine da parechji fonti HDMI in a carta à u listessu tempu. Inoltre, una di l'articuli HDMI hè cumpurtabilitu MHL , chì permette a cunnessione diretta di i telefoni smartphones compatibili MHL, comprimitorii è a versione MHL di u Roku Streaming Stick.

Un altru bonu hè chì per 3D, u 3500 vene cù dui parigli di l'occhi di RF recargable (l'occhi sò optimi nantu à 3000).

Una cumpreta comodità aghjustata annantu à l'Epson Home Cinema 3500 hè a cumminzioni di un sistema di parlante incorporatu di 10 watt (5 vati x 2). Ancu s'ellu ùn rispose micca chì un sistema di parlante integrata provista à qualchi video projectors deve esse adupratu cum'è u vostru sistema di audio primaria, se sè u usu di u prugettu in una situazione chì ùn hè micca un sistema di audio esterno hè dispunibule, o si troviate tardi à a notte è ùn volenu micca molestar à l'altri, un sistema di parlante built-in pò esse cumminciale.

Trascendi à u Home Cinema 3600e, stu prughjettu hà a stessa specìbuli quantità di u 3500, ma aghjunghjenu a cunnessione WirelessHD (WiHD), cù switching fonte per 5 fonti HDMI (inclusa una fonte impedita MHL). Un transmittariu wireless hè furnitu.

U Home Cinema 3000 cuntinua un prezzu suggeritu di $ 1,299 - Pagina di Uttumà Ufficiale.

U Home Cinéma 3500 metti un prezzu suggeritu di $ 1,699 - Pagina di Ufficiu Ufficiale.

U Home Cinema 3600 vene un prezzu suggeritu di $ 1,999 - Pagina di u Produttore Ufficiale.

Pro Cinema Series

I seguenti sò e dui novi entrati in Epson's Pro Cinema line, u LS9600e è LS10000. A più chjave chì face questi prughjetti differenti hè chì cumbenu tecnulugia chjvi riflettiva (Liquid Crystal on Quartz - LCOQ) cù a tecnulugia di u lumi chjaru lamitu . Questa solu micca soporta a ripùtria di u culore più precisu, ma dinò di sta prughjetti di più silenziosu, più energetiku efficevule, furnisce a capacità immediata / fora è elimina a necessità di sustituzione perifera di lumière (a spettacula hè di circa 30.000 òmini in u modu ECO) . Tuttavia, ùn sò micca brillanti comu prughjetti cù lampa standard (cum'è Epson's Home Cinema line), è sò più apprupriati per un ambiente dedicatu di u ambienti di cinema in u scuò maiori.

A primu prima hè u Pro Cinema LS9600e. Stu projectore face 1080p di risultà di a visualizazione in 2D o 3D, 1.300 lumens di capacciu di uputatu di cume biancu è culore, è una larga luminosità larga è a capacità di cuntrastu "assolutu nìvuru".

U LS9600e hè ancu THX 2D è 3D Certified, è incorpora opere di calibrazione ISF.

Inoltre, per cunvenzione di cunnessione à azione, u LS9600e incù u stessu sistema wireless in HDMI cum'è Home Cinema 3600e.

Trascendendu à u prughjettu finale includendu in u CEDIA 2014, l'annunziu di Epson hè u Pro Cinema LS10000.

Chì fai chì a LS10000 diferenta di u LS9600e hè chì ma ùn ùn furnisce micca a cunnessione HD in wireless, hè un bonus interessanti interessanti: 4K enhancement. Avà hè questu questu interessante.

Cum'è a LS9600e, u LS10000 utilizeghja tres chip LCOQ di 1080p com a fundamentu per a so capacità di a so dimustrazzioni di stampa, ma Epson hà aghjustatu un certu truccu per espremerà una imagina visualizata chì avvicinassi a qualità di 4K.

Per fà esse, Epson aduce una tecnulugia pixel-shifting similar a quella utilizada da JVC in i so prughjetti di 4K e-Shift - leghjite spiega nantu à cumu opera di e-Shift (1, 2). L'articuli JVC ligati sò per riferenze generale solu - Ancu sì i dui sistemi utilizate tecniche di pixel diagonal muderni, pò esse parechji suli sottilii di i sistemi JVC è Epson chì cuntribuiscenu à u risultatu finali.

Inoltre, in più di furnisce 4K di valurizazione per 1080p è di fonti più rimborsu più ridenti, pudete puru cunnette una fonte nativa à 4K da via HDMI, ma da chì u LS10000 ùn hè micca un veru prughjettu di 4K, l'imagine proghjettata ùn esiste micca in 4K nativa - serà procesatu è esporatu per a tecnulugia di rinfurzà 4K.

Hè ancu dettu avà chì, per via di limitazioni tecnulogichi, i funzioni di 3D di visualizazione è Motion Interpolazione di u LS10000 sò sianu disabilitatu cù 4 millioni di qualificazione in capacità.

U projectors Epson Pro Cinema LS Series seranu dispunibili cù un cuncrettu installatu autoritariu di l'installazione. Li prici finali ùn sò micca stati provistuti, ma sò spardati chì sò in a variata di $ 8,000. Per più infurmazioni, riferite à e pàgine di u Produttore ufficiali per u Pro Cinema LS9600e è Pro Cinema LS10000