Fonti di utilizà per u San Patriciu

Goti, Celti è Fonti da l'Ora di Carlumagnu

St Patrick data data à Irlanda per l'annu 430. L'scrittura di u so ghjornu era principalmente in un scrittore unciale, chì hè una fonte maiurale di basa dritta derivata da un scrittore cursivu rumanu. Pudete ottene un sguardu cusì pè u prughjettu di u Sancte Spiritus cù una larga varietà di tipulugia chì sò un aghjunghje cum'è "Celtiche", questa fontà pò varià da u medievale è di u Gotico à u Gaelicu è Carolingi.

Fonti chjamati "Irish", "Gaelice" o "Celtique", ùn pò micca esse pricicamenti precisi à u tempu di St Patrick, ma ancu puderà trasmette u puntu. Fontà cèticu hè una larga categuria per qualsiasi stilu di fontanu assuciatu cù a scrittura di i Celti è l'Irlanda.

Certi canzoni cèltici sò simbulu calligrafi o simile chi sò adurnati da culori celti o altri simboli irlandesi. I simboli Dingbat cun un tema Celtic o Irlandese sò spessu inclusu nesta categuria.

Font Libraries

Ci hè una numerosa di librarii di fontana cun stile celti:

Pudete cumprà una grande varietà di fonten cèl·lale di i me Fonti, Linotipu è Fonts.com. Assicuratevi di vedi l'opensione nòttulu.

Ricerca di i Celtic-Style Fonts

Semplistate o designe per St Patrick's Day o solu vulete dà u vostru testu un sentimentu irlandese, saperà più nantu à i tipi di tipografie chì pudete utilizà-uncial, insular, Carolignian, blackletter è Gaelic.

01 di 05

Uncial è Half-Uncial Fonts

Unipochi di i parechji difetti di Uncial fonts per i prughjetti di u Sancte Spiritus. A citazione hè in JGJ Uncial. "Vai Verde" usa l'Aneirin. © J. Bear

Basatu nantu à stili di scrittura chì vinianu in usu di u 3 ° sèculu, uncial hè un stile di majuscule o scrittura "all capital". E lèttere sò senza manna, arriconchiati, cù i jucale curvo.

Unciale è semi-scripts uncialisiani sviluppati annantu à u stessu tempu è simpatica simili. I lateri stili anu più flore è lettera decorativa. Difatti stili di scrittura unciale sviluppata in parechji regioni. Ùn sò uncials sò irlandese. Certi canzoni in unciale sò assai distinti chì altri.

Free Uncial Fonts

Uni pochi di fonts unziali libri sò dispunibili. JGJ Uncial da Jeffrey Glen Jackson. In u cuncettu di fonte, l'lettera maiòna sò una forma più grande di i lettari minuscule è includenu qualchi punti di punctuazione.

Aneirin, furnita da l'Ace Fonti Gratis, hè identitariu di lettera alta è minuscule è includenu numeri.

Uncial Fonts to Buy

Ci hè una numerosa di l'imprese, ma unu di i più grandi, i Linotipi, funnate Omnia Roman di K. Hoefer. Stu tipu di capitali cuntene una qualchì forma di lettera alternative.

02 di 05

Fuori di Scrittura Insular

Fonti in u stile di scrittura insulari anu ligame intimanti à l'Irlanda. A grande M iniziale hè in Rane Insular. U testu restante hè Kells SD. © J. Bear

L'script Insula hè un scrittore tipu medievale chì si spargiu da l'Irlanda in Europa. Insular hà sviluppatu da scripts semi-uncial. L'scriptura insulara hè "ascenders", chì sò l \ 'articuli di lettera chì sò tracciati u passatu di u corpu di una lettera, cum'è a prima testa di una "d" o "t".

Sti fonts puderia esse "i" è "j" senza punti è spessu (ma micca sempre).

Fonturi Insulari Libretti

Uni pochi fonts insulatorii libri sò dispunibili. Pudete pruvà Kells SD da Steve Deffeyes, chì hè basatu annantu à a lettera di u libru di u Kells manuscrita datata in u 384 dC. A font hè identica di i minori è i minori, cumpresa l'insular "G" è "g", dotless "i" è "j , "numeri, punteatura, simboli è persone accentate.

Rane Insular da Rane Knudsen hè basatu annantu à a scrittura di Knudsen cumminata cù un script insulari irlandesi. A font setta alcune u minùcule, i numeri è quarchi punctuazione.

Fonti Insular à Cumprà

Da i mo Fonti, pudete cumprà 799 Insular da Gilles Le Corre. Questa font set hè inspirata da l'scriptu latinu di i monasteri cèltici di l'Irlanda. Sta tipulugia irregulantissima simplicità comprinsi i minùculi cun l'insular "G", dotless "i", i numeri è punctuazione.

03 di 05

Carolingian Fonts

In più asciata à Carlomagnu di l'Irlanda, hè ancu un stile populari per i prughjetti di u Dia di San Francesco. L'esempiu quì hè in Carolingia. © J. Bear

Carolingian (di u regnu di Carlumagnu) hè un scrittore di scrittura crescente chì accuminciò à l'Europa cuntinintali è facia u modu in Irlanda è l'Inghilterra. Hè stata utilizata finu à a fine di u seculu XI. Un scrittore carolingiè hà pussidutu carti scricchi uniformi. Ci hè parechje funziali unciale ma hè più legibile.

Fonti Carolingi francesi

Ci sò dui fonts di carolingi libri diretti da dafazione.com. Carolingia da William Boyd, chì hà tandu i minuscultate, i numeri è a punctuazione, è St Charles da Omega Font Labs. San Carlo hè un testu tipu inspiratu di scrittura carolingi cù pocu sfacciatoghju extra, identi di i minuscultate e minuscultate (eccettendu u grandu), numeri, quarchi punctuazione, è vene in sei stili, cumpresa cù un contu ad avellu.

Carolingian Fonts to Buy

Per un avvedutu più mudernu nantu à u scritturi Carolingi, pudete cumprà carolina per Gottfried Pott da My Fonts.

04 di 05

Fondui Nuvola

Ùn sò tutti i furmulare Negulanu sò travagli forse di u Sanctus, ma parechji fà. Scurtatu quì: Minim Minimum (T) è Minim. © J. Bear

Hè cunnisciutu ancu script gòticu, Old English jew Textura, Blackletter hè un stile di fonte chì si basa in scrittura di letteratura di u 12 à u 17 secolo in Europa.

A cuntrariu di i letti più inturniati di i scritturi articuli è Carolingi, u saccu hè persu, piccanti, stravagini, picculi spicchi. Certi butteghi sculputi sò una associazione forte cù a lingua tedesca. Ogni furmulariu hè usatu per evoca un manuscrit anticu.

Free Fonti U Nilu

U libru nìmulu sufficenti sò Cloister Black da Dieter Steffmann, chì anu u minimu, i numeri, i punctuazione, simboli è i carattati accentu. Minimu da Paul Lloyd ofrece versioni regulare è di contorni, incisione è minuscultate, numeri è qualchi punti.

Fondui negra per cumprà

Blackmoor da David Quay è disponibile da Identifont. Hà una tipa medievale medievale angicata un'essamente angulata.

05 di 05

Fonti giudeu

Gaélico irlandese, una scelta appropritanti per u Sanctus. U testu di u ghjocu hè in a fonte di Gaeilge, mentri u testu di l'inglese hè in u Celtic Gaelige font. © J. Bear

Derivatu da i scritturi insulatorii di l'Irlanda, u gaelicu hè ancu chjamatu tipu irlandese. Hè statu sviluppatu specificamente per scritta Irish (Gaeilge). Hè una scelta popular per u ghjornu di San Patricio in ogni lingua. Ùn tutte e fonti di Gaelico chjamanu l'infurmazioni di letterali Gaelici necessarii per a famiglia celti di lingue.

Fonti Irlandese di Irlandese

Pudete cuntene Gaeilge da Petru Rempel è Celtic Gaelige da Susan K. Zalusky libera da dafont.com. A Gaeilge hà u massimu è minuscule inciso è dotless "i" è u "G", "numeri", insulatorii distinti, punti di punctuazione, simboli, persone accentate è cunsunanti cù u puntu supra. Gaelige célticu disposti alcune identitariu è minuscule (eccettendu u grandu) chì includenu numbeali "G", forma insulari, punti di punctuazione, simbuli, è ancu un puntu sopra a "d" è un puntu sopra a "f".

Cló Gaelach (Twomey) hè disponibile libera di Eagle Fonts. A font setta incluye casi più idèntica i minuscultali (eccettendu u mizuno) cù "g" insulatori è parechji caràtti accentuati.

Irish Fonts Gaelice per Cumprà

Ubergianu veru di Norbert Reiners hè disponibile per cumprà à Font Shop. A font set includisce i minùculi è i minerevuli cum'è l'insular "G", dotless "i", è altri caratteri ghjalani privati, numeri, punteature è simboli. Colmcille da Colm è Dara O'Lochlainn è disponibile per cumprà per Linotipu. Hè una basa di testu d'inspirazione ghjuleica.