Gaming for Money: Trading Assets

Una di e cose più interessanti è imprevisu per esce da u ghjocu in ligna hè u nàscita di l'ecunumii u mondu reali basatu nantu à u valore di i persistenti persone di ghjocu di caratteri è articuli. Quandu Ultima Online è i caratteristiche di EverQuest cuminciaru à appareanu nantu à eBay, assai pirsuni truvaru difficiua di crede chì qualchissia era dispostu di scambià i soldi per l'articuli di u ghjocu chì sò, after all, largamente imaginariu. Inoltre, u cummerciu di sti mercati digitali cuntinueghja a criscenti, è ghjè divintatu da esse un passatu perseguitu solu da un grappulu di gamers hard-core à esse una industria incipiente in u so dirittu.

U tempu hè Money

Tutti amu sintinu dì chì u tempu hè soldi. Questu hè micca menu pocu veru quandu vene à i persistenti mundiali online. Circundendu circunità nurmale, pò piglià mesi o ancu anni pè travaglià un carattere in i filieri superiori di un ghjocu cum'è EverQuest, o acquistà parechje articulu raru chì chjarate annantu à l'avianu di l'annullamentu. Credu chì ùn deve vene cum'è no surprize chì assai persone sò disposti per gastru un pocu extra per avè megliu. In fattu, postu chì avete pagatu da u mesi in ghjucà in a maiò parte di casi, alcune di compra ciò chì hè necessariu di ricaricà direttamente à u ghjocu à u ghjocu pò ancu esse efficaci di u costu per parechji persone.

Ingressu eBay

Per quelli chì sò sericelli nantu à i cummerciu di e economia di u ghjocu, l'epicentru di l'attività hè a Categoria 1654, Internet Games, in eBay. Mentre micca ogni articulu in a categuria è un partitu di jocu (ultimu avemu nutatu un pocu di manuale nantu à aduprà ghjochi di mercadotecnia di biglias), stà a subestazione più populari per i mercatuur virtuale. U Dr. Edward Castronova, un prufissore economistu à l'Università statunitаja di Californië, ha statu compilatu statìstichi ligati à a categuria, è in u 2004 hà vindutu $ 22 milioni in vendita tutali. Parechji entrepeneure sò avè avutu bisognu di questu quì è principiatu altre pochisi è cambiamenti di valuta chì spicializanu in prupietà virtuale di ghjocu.

I Players è Editori Reacciona

Per esse sicura, no tutti i pubblicisti di ghjucadore in linea, o ghjucatori, per questa materia, sò felici cù u mondu reale di l'assetariu di jocu. Sony hà statu abbastanza firmetu nantu à questa mena, è anu avutu successu a so scuperta articuli di u SOE da eBay. Blizzard hà rigurditu à l'attelli di World of Warcraft chì hè in contru à a so pulitica, è chì qualcunu hà pigliatu per fà esse pruibitu. Naturalment, u cumerciu di l'engranaje per queste ghjoculi cuntinueghja per altri vulturi, è pare micca improbabile chì una e cumpagnia t'hà u putere di eradicà a struttura. L'altre ghjocu di cumprenziuli anu pigliatu un accostu più mani-off, disimproving e à volte ancu facilitate l'scambiu di ciberbesti.

Un puderebbe fà imagine l'assortiment di prublemi potenziale chì sta tendenza crea per i sughjetti di cunnessione è i gamers. Parechje persone siéparate cù trampea, è cunzidira ingiustu chì un attore pò cumprà u so modu à u statutu di u jocu chì altri furmerà parechje persone di ghjocu per fà. Per u sviluppatore, pò scalate in un pesce di serviziu di u cliente. U sustegnu di u supportu si truvà nantu à u situ d'accusazione di caghjuli nantu à e transagressi dolce è ripaghji, mentri cheaters sò stati stimulati economicamente per fassi è sfruttanu u ghjocu.

Pagina seguente > Castelli in l'Aria

Ci hè u dirittu in Quellu Spondi

Inoltre, hè chjaru chì questa sorte di u cummerciu hè quì per stà, dèvà in quantu chì i ghjucatori di cumpagnie o pezzi senti per quessa, è parechji sughjenu chì hè una bona cosa. A megliu solu hè prubbabbilia per intrattenimentu di servizii di serviziu siguri in u ghjocu, per chì i ghjucatori ùn avete bisognu à vultà à e pratiche fora cum'è eBay per cumporta transacciones. Parechji mondi online sò digià spiriminta cun questu approcciu. L'abitanti di Ci, per esempiu, sò sappiutu acquistà Cumpagnia cù una carta di creditu è ​​vendita, o vende, ogetti di jocu in una subacquista chì hè parti di u ghjocu. Curiosamente, anche l'ultima volta chì aghju verificatu, ùn ci hè micca manera "ufficiale" di cunvertisce Buzzò in bucchi veri, hè prutazione standard à i banca accorchettivi. In una entrevista cù ACM Que in principiu di u 2004, CEO Will Harvey puntualmente chì unu di i più grandi disinfettori di a vestizione in Cumpagnia oghje l'equivalente di 3,000 $ à un mesi.

Ùn vogliu avè incurazione à nimu à abbandunà u so travagliu ghjornu è perseguite una carriera cum'è traderu di pruprietà virtuale, ma ùn ponu esse denegati chì certi persone facianu una quantità significativa di soldi in questa impiantazione. Unu di i più altu profilicu è più ghjustificatu di i traduttori sò ghjunti vendita hè Julian Dibbell, chì hà documentatu a so spettazioni di i cummercializazioni Ultima Online gear for the last year in detail. Se vulete una idea chì avete da piglià à ghjucà à a carriera, vi animu à leghje à u so blog, cum'è quantu informativu è persicu. Innota chì, in l'ultimu mesu di a so longu prughjettu, Julinu hè u numaru 2 vinditori di l'OU nantu à eBay, è hà fattu un bonu prufittu di $ 3,917. Assicurate chì a tarifa mensuale di sottumissioni di u ghjocu cumu un infernu di una bargain.

Un Born Neltatu

Di sicuru, a World of Warcraft è l'assi di EverQuest sò prubabilmente induve a più grande dumanda, almenu in u Nordu America. I servizii per serviziu cum'è u Auction di Players anu aghjustatu per cumpagnie l'intrattenimentu creatu da a rimuzione di l'articulu EQ da eBay. U Gaming Open Market hè un avutu uffertu un scambiu di scambiu per e diverse tipi di munita di u ghjocu, chì permette à i persone di trasferimentu di più cuncessu di trasferimentu di un mondu virtuale, o servore di ghjocu, à l'altru. Dopu una transizione daveru chì custruisce l'operatore di u GOM cunzidiu a summa di un cash, a decisione hè stata fatta per limità servizi à Second Life. (U GOM hà tandu cumu interruzzioni per chì Second Life dicidi d'offre u stessu sistema di scambiu).

Dognu u cuncurrenti d'assenza, crede ch'ella era inevitabbilitati chì avissimu vìdiri lu nascita di l'imprese dedicate à l'acquistu è a vendita di prupietà di u ghjocu à una scala più grande. Internet Gaming Entertainment (IGE) hè una questa cumpagnia. Cù l'uffiziu in Hong Kong è i Stati Uniti, avà anu più di 100 impieghi full-time è un petit armata di "fornituri" chì vindìanu mercanzi virtuale da una varietà di ghjochi online. A tuttu avaranu cunvene visioni di l'azzola in Chine induve i travagli siciliani sò furzati à mantellu distanti in i terminali di l'informazioni 16 ori di ghjornu a livassi di l'età scura di i caratteri Camelot. Eppuru ùn pensate micca chì avemu sempre, ma cunziddirannu a quantità di soldi cambiando e mani, ùn pò esse solu una materia di tempu.

Invece di punta

À quelli prossimi anni, pudemu esse smariti assai più di e economie virtuale è u so impactu nantu à e economie reali, è prumetti di interessanti per vede cumu, o se, i guverni pruvate à regulà u mercatu dinò. Aghju aghju vulsutu à vede cumu chì i prughjetti di u ghjocu rispunderanu à stu fenominu, postu chì in u mumentu parvenite di split entre un abrazimentu cum'è un accentu prumminenti à u jocu, è scuraggià com'è impedimentu à ghjustu jocu.

Più à nantu à u ghjocu per i soldi
Online Games of Skill
Pro Gaming Events