HELIOS Ajusta Turn the PlayStation 3 (PS3) in un Servidor Linux

Utilizare Yellow Dog Linux, HELIOS hà turnatu a PS3 in un servitore Linux di bonu costu

HELIOS hà sappiutu trasfurmà a vostra PS3 di u cunsigliu di u mercante in un servitore Linux PS3 viable di manera cummerciale. L'hà designatu cusì chì u servitore Linux ùn sò micca solu nantu à a PS3, ma ancu per prufittà di u puteru di u Cell Processor. Avà u vostru PS3 ùn solu ghjustifiazione di ghjochi è film in HD, ma pò ancu esse un servitore Linux.

U installatore free hè stata dispunibili da u situ web di u distributori di u RU.

Utilizza Yellow Dog Linux v5.0 cum'è u so sistema upirativu. Hè ancu includendu una versione demo di HELIOS UB, una applicazione di u cliente à clientella. HELIOS hà dichjaratu chì crede chì questa hè a prima volta una console di ghjocu hè stata per una solu suluzione di u servitore. Questa hè micca, però, a prima volta un omu hà capitu chì a PS3 ponu più bang per a vostra buck than current-gen PC. U Dr. Frank Mueller hà custruitu un gruppu di supercomputing capacitanti di computtu d'altu rendiment cù ottu PS3 retail.

HELIOS hà custruitu u portu PS3 micca solu per affaccià, ma per furnisce un alternatu più chjaru à solu suluzione standard. Sicondu HELIOS:

Hè suprattuttu più spessu di avè u programu di l'impresa currente nantu à e pratiche più caru, cum'è i servitori blade IBM o l'Apple Xserves. Ma a PS3 hè capaci di eterni più ligne, è serà utilizzatu da u gruppu di vendetta HELIOS per demostrà u software à i clienti. Cù servitori cumpletani cù multiple mila libri, un servitore di manifestazione compacta per sottu £ 500 fa un sensu perfettu.

U furmulu Helis include in l'imaghja di discu demo hè limitata chì quandu solu eseguisce quattru ore à u mumentu, chì permette à l'utilizatori per vede ciò chì HELIOS pudete fà è decide si compra cum'è valuta o micca. Dr John Yardley, MD di HELIOS distributore JPY Plc, hà dettu:

Puderia parirà una idea loca, ma libra per a libbra, a PS3 offre un putenza enormosa. Aghju aghjustatu assai entusiate di Linux per truvà boni utilizati per a stallazione, chì includenu strumenti potenti com'è EtherShare è WebShare. Per avà helène correndo nantu à a piattaforma hè cunghjocatu à cramming un engine Spitfire à un Mini!

L'installadoru Linux hè customizatu per fà u megliu utilizatu di a memoria limitata disponible in a PS3. Sicondu HELIOS, l'apparizione di discu du facilità Yellow Dog Linux in sottu 10 minuti, cun una cunfigurazione iddisinnata per offerta un 40% più memoria chì a cunfigurazione standard.

Quandu HELIOS vide l'specje tecniche di u PS3, anu sappiutu diventà un servore ùn era più allora di l'alcuni. U PS3 utilizzava un processatore di CELLU di 64-pocu chì si metti à 3,2 Ghz, hè PowerPC compatible cù 256 MB di memoria principali è hè un cumpare rendimentu cumparatu à un CPU unicu G5. A PS3 hè un incù a unità di Travaux Graphics NVIDIA RSX, hà un discu ATA seriate swappable di 2,5 GB 2,5 "è offerte WLAN è Gigabit Ethernet per cunnessione di a xarxa. Terra Soft's Yellow Dog Linux v5.0 hè cumpatibile binari cù u so libru per l'anzianu Apple PowerPC linea di pruduttu è cuncurrenti di i servizii di Mercuriu è i Celluli IBM è servitori pSeries.

HELIOS richiesti li vantaghji di a so installazione di u PS3 Linux sò:

Sony ùn hà à risponde à l'annunziu. Credu chì i prugrammi cum'è queste misi Sony in un locu assai difficiule. Ùn ci ponu nigà chì ogni volta un novu usu per a PS3 hè annunziatu ùn solu ùn hà solu genera una bona pressa, ma ancu pruvate chì a PS3 hè una màquina incredibuli putente. In casu, u PS3 stessu hè una pérdita capiprenta, chì significa Sony perdi soldi in ogni PS3 vendita. Hè stata esa perdita à i ghjoculi, chì sò assai prufittu per l'imprese. Allora, quandu qualchissia compra un PS3 è l'utilizza com'è un servitore dedicatu, o qualsiasi l'usu chì ùn mancanu a compra di partiti PS3 o di Blu-ray, Sony ùn rinviarà mai u so investimentu.