Instalatu MySQL à Mac OS X 10.7 Lion

U vostru servore di basa di basa di u MySQL hè una di e base di più funziunati di fonti open in u mondu. Ancu s'ellu ùn hè micca un pannittu ufficiale per installallu nantu à l'ultima versione di u sistema operatu Macintosh (Mac OS X 10.7, nome codename Lion), hè pussibule installà a basa di dati in un sistema cumu usu di u pruggettu destinatu per Mac OS X 10.6 . Quandu avete da fà, avete da l'enormi putere di a basa di dati relazione affascinanti MySQL dispunibule per voi for free. Hè una basa di dati utterly usefulu per i sviluppatori è l'amministratori di sistema. Eccu un passu attuali da u prucessu.

Difficultà:

Mediu

Time Required:

0 minuti

Quì hè quì Comu:

  1. Scaricate l'installadoru di 64 bits d'Apple Disk Image (DMG) per Mac OS X 10.6. Mentre a pagina di scaricà dice chì l'installador hè per Leopardo di Nuvola (Mac OS X 10.6), hè travagliatu bè in Lion (Mac OS X 10.7) se seguite u prucessu.
  2. Quandu a scaricata cumplette, duppia cliche nantu à u dischettu DMG per muntagna a discu stampa. Vi vede un dialogu "Inaugurante ...". Quandu sparisce, crià quellu chì pare ch'ellu hè un discu novu chjamatu mysql-5.5.15-osx10.6-x86_64 in u vostru scrittore.
  3. Fà clic à u novu icona in u vostru scrittore. Questu avete apertu l'imàglia di discu in Finder è puderanu di scaccià u cuntenutu.
  4. Situate u pianu principalu PKG di MySQL à u discu. Ci hè deve chjamatu mysql-5.5.15-osx10.6-x86_64.pkg. Avemu chì ci hè ancu un altru schedariu PKG chjamatu MySQLStartupItem.pkg, è verificate chì esse sceglie u correctu.
  5. Fà clic à u vostru archiviu PKG di MySQL. U installatore hà apertu, mostrendu a prima pagina illustrata prima. Cliccate u buttone Cumpla per principià u prucessu di stallazione guidata.
  6. Cliccate u buttone Cumunitariu per passà aduprate a pantalla di l'Infurmazione impurtante. Cliccate u buttone Cuntinente per sguassà a pantalla di u cuncettu di licenza (dopu avè lettendu leggi è cunsultate cù u vostru avucatu, sicuru!). L'installatore hà da fà ancu cliccà cliccate in un dialogu chì indicate chì veramente, veramente accunsente à i termini di u cuncettu di licenza.
  1. Se vulete installà MySQL in un locu più altu chì u vostru discu duru primariu, flicà clic à u cambià Locu a Situazione di Situazione per selezione a vostra situazione chjamata. In no mane, cliccate Istallà per inizià u prucessu di stallazione.
  2. Mac OS X uttene riceviu per scrive u vostru password per appruverà a stallazione. Avanzate è fate cusì è a stallazione principia. Piglierà parechji minuti per cumprità.
  3. Appena vedi u missaghju "A stallazione hè successu", hè casi fattu! Avemu pocu di più stile di manutenzione per avè ghjustu. Cliccate u buttone Cronica per svià l'installadoru.
  4. Ritorna à a finestra di u Finder chì hè aperta à a stampa di u discu di MySQL. Questu ora, fate doppu cliccà nantu à u vostru archiviu MySQLStartupItem.pkg PKG. Questu hà da cunfigurà u vostru sistema per attivà automaticamente MySQL cù l'iniziu.
  5. Continue through the installation of the startup package item. U prucessu guidatu hè assai simili a quella di a stallazione MySQL principale.
  6. Ritorna à a finestra di u Finder chì hè aperta à a stampa di u discu di MySQL. In a terza volta in u circondu, fate doppu clicu nantu à u vostru articulu MySQL.prefPane. Questu aghjunghje un panel MySQL à a finestra di Preferenza di su Sistema, facendo à MySQL più faciuli di travaglià.
  1. Serà dumandatu se vulete installà u pane preferenze per sè stessu o sè vo vulete tutti l'utilizatori di u cumandariu per vede. Se ellu a seconda opzione, avete bisognu di furnisce una password di amministratore. Fate a vostra selezione è cliccate Istallà per cuntinuà.
  2. Puderete vede u pane di preferenza MySQL. Pudete puru aduprà stu panificu per inizià è impidisce u servitore di MySQL è dinò di cunfigurà se MySQL se principia automaticamente.
  3. Parenti, anu stallatu è pò principià a travaglià cù MySQL!

Tips:

  1. Invece chì u installatore hè tagged cum'è solu essendu cumpatibili cù Mac OS X 10.6 (Leopardu di Neve), hà travagliatu bè in Mac OS X 10.7 (Lion).

Chì ci hè bisognu: