Instalatu MySQL in Windows 7

U vostru servore di basa di basa di u MySQL hè una di e base di più funziunati di fonti open in u mondu. Ancu l'amministratori tipicamenti installate MySQL in un sistema operatore di u servore, hè sicuramente possibbili di installallu nantu à u sistema di u sistema di u scrittori cum'è a Windows 7. Una volta chì fate, tenite u tremente forza di a basa di dati relazione affascinanti MySQL disponibile per voi.

01 di 12

Instalatu MySQL in Windows 7

MySQL hè una basa di dati assai utile per i sviluppatori è l'amministratori di sistema. A instalazione di MySQL in Windows 7 hè una strumenta più preziosa per quelli chì cercanu à amparà l'amministrazione di dati, ma mancatu l'accessu à un servore di u so propiu. Eccu un passu attuali da u prucessu.

Prima, avete bisognu di scaricà l'installadoru MySQL appruvatu per u vostru sistema upru vostru. Se trova una versione di 32 belli di Windows, avete da vulete utilizà u schedariu di stallatore di MSI di 32 belli. L'utilizatori di i versi di 64 belli di u Windows avè da vulete utilizà u schedariu d'installazione di 64-bit Windows MSI. Un accessu chì l'installadoru utilizate, salvà u schedariu à u vostru scrittore o altre locu induve puderà trovu findu novu. Sè vo avete aduprà un Mac, vi pudete inseme si ligate Installing MySQL in Mac OS X 10.7 Lion .

02 di 12

Scaricamentu Cun accontu amministratore

Scaricate in Windows cù una contu cù privileggi amministratore local. L'installatore ùn hà micca bè funziunatu se ùn avete micca sti privileggi. Ùn avete micca bisognu, più tardi, per accede à e base di u vostru servitore MySQL, ma u MSI faciule parechje mudili à i paràmetri di cunfigurazione di u sistema chì demandanu privilege elevati.

03 di 12

Attrezzu u schedariu di installazione

Cliccate dopu in u schedariu di stallatore per inizià. Pudete vede un missaghju chjamatu "Preparing to Open ..." per un corpu di tempu mentre Windows preparava l'installatore. Quandu finisci, vi vede a pantalla di My Setup Wizard di MySQL.

04 di 12

Aduprate u EULA

Cliccate dopu u buttone per avanà a pantalla di u Benvenutu. Puderete vede l'Acordaghju Licenziale d'utilizatori finale fora indicatu. Cliccate u checkbox chì ricunnosce chì accettate i termini di u cuncettu di licenza è cliccà cliccà Da seguità per avanzarà a pantalla EULA.

05 di 12

Sceglite un tipu d'installazione

U MySQL Setup Wizard uttene dumandà à selezziunate un tipu d'installazione. A maiò parte di l'usu pò fà cliccate nant'à u buttone tipicu chì stalla i funziunamentu di e funziunalità MySQL più frequente. Se tenete bisognu di persunalizà e funziunalità o da u locu induve l'installatore pusarà e fugliale, fate clicate u buttone Custom. Alternativamente, pudete fà una stallazione installata di e funzioni MySQL facendo clic in u buttone Full. Per questu tutorialu, vogliu assume chì avete sceltu l'installazione tipica.

06 di 12

Cumentu a Instalazione

Cliccate dopu u buttone installate per inizià u prucessu di stallazione. U installatore vi mostrarà a prugressu di a prugressione di l'installazione indicada sopra à quale averebbe infurmatu nantu à u statutu di a stallazione.

07 di 12

Pudemu l'installazione

U installatore vi pò mostrarà un annunziu per a MySQL Enterprise Edition è a forza à cliccà per un qualchì parighjinu di publicità. Ùn avete micca bisognu di a cummerciale cummerciale (pagata) di l'abbunna di l'usu di u MySQL, cusì ponu liberu di cliccà nant'à sti pantaloni finu à vedere u messagiu indicatu chì a stallazione hè cumpletu. Mantene a casella predeterminada marcata per "Ughjettu u MySQL Instance Configuration Wizard" è cliccate u buttone Finish.

08 di 12

Executà Instinute Configuration Wizard

Dopu un breve pause, u Meistru di Configuration Instance MySQL starting, cum'è mostru in l'illustrazione suprana. U magia viaghja cù u prucessu di cunfigurà a vostra nova instancia di u servore di basa di basa di MySQL. Cliccate u buttone Segnu per cumincià u prucessu.

09 di 12

Sceglite un tipu di cunfigurazione

U brucu dumanda da dumandà sè vo vulete rializà u prucessu di Configurazione Detunata o l'usu di a Configurazione Standard. Aduprate chì ùn viate esse stati múltiples instance di MySQL in a stessa màquina o tenenu un raghjolu spicitu per fà altrimente, deve esse elettu a Configurazione Standardu è cliccà u buttone Next.

10 di 12

Set Opzioni di Windows

U screnu dopu permette di settingte dui openze Windows per MySQL. Prima, pudete cunfigurà u MySQL per esse cum'è servitore Windows. Questa hè una bona idea, cum'è diri u prugramma in u sfondate. Pudete puru sceglie per avè u serviziu cumu prucede automaticamente sempre chì u sistema operatore chjave. Siconda, possa l'opzione di sparte di u schedariu di schedari binari in a strada di Windows. Questa opzione ùn hè micca cuncechjata per difettu, ma vi ricumandemu a sceglie chjamatu, perchè vi permette di principià l'utili di linea di cummanda MySQL senza specifierà a so situ precisa in u discu. Una volta avete fattu e vostre selezione, fate clicate u buttone Cumu per continuà.

11 di 12

Sceglite u password Root

U scossu di a sicura chì appressu dopu vi ferà per dite una password di u vostru servore di basa di dati. Ricumenamente ricumandenu chì tù selezziunate una password forte chì cumpone una mischju di caratteri alphanumerici è simboli. A menu chì avete un raghjone specificatu per ùn avè micca cusì, avete ancu lascià l'opzioni per permette l'accessu remotu remotu è creanu un cuntu anònimu senza cuntrollu. Qualse qualcunu di ste scelte pò creà vulnerabili di salvezza in u vostru servore di basa di dati. Cliccate u buttone Segnu per continuà.

12 di 12

Cumplistenu a Configurazione di Instancia

A ultima magica finale prisenta un riassuntu di l'azzioni chì saranu. Dopu avè rivista di quelli azzjonijiet, flicà cliccà u buttone Executa per configurà a vostra esità MySQL. Quandu l'azzioni sò cumpiiti, sì finutu!