Internet Connection Sharing (ICS) Definizione

Definizione:

Internet Connection Sharing, o ICS, hè una funzione integrata di i computers di Windows (Windows 98, 2000, Me, and Vista) chì permette i computers multiplici per cunnette à l'Internet in una sola cuncedione d'Internet in un urdinatore. Hè un tipu di reta di l'alive locale (LAN) chì utilizate una sola computadora cum'è a porta di l'attrachju (o ospitanu) per quale altre dispositi chjoguanu in Internet. Compiuteri fustu in l' urdinatore di l'urdinatore o di cunnette cù u telefuninu in wirelessly via una rete wireless ad-hoc pò usà ICS.

Arcuni di e funziunalità di a Cumpagnìa di Connexione Internet include:

In Windows 98 o Windows Me, ICS necessitava esse attivatu o installatu nantu à l'uspitalu di u pannellu di cuntrollu. Add / Remove Programs (nantu à la tabulazione Setup di Windows, cliccate doppu nant'à l'arregistramenti di Internet, dopu à scambià a Cuncezione Internet Connection). Windows XP, Vista è Windows 7 sò dinò stampata in un locu in l'intellettualità di Area Connection per un paràmetu sottu à l'apparenza Partenze à "Permettemu à altri utilizatori di a rete per cunnetta cù a cunnessione di l'usu di l'usu").

Nota: ICS necessita a cumpagnia di l'òspite per avè una una cunnessione fussée à un mudellu (per esempiu, DSL o modem per cable ) o un pacìficu à l' aircard o altru mudellu di datu mobili, è i cumerci clientali o fugliali per l'ordinateur hoste o à cunnette à l'urdinariu Adattero in wireless senza.

Sapete uttene l'Internet Connection Sharing:

Esempii: Per fà sparte una cunnessione Internet entre diversi ordinate , pudete aduprà un router o, in Windows, permette a Cumpagnìa di a Cumpagnìa di Internet chì l'altri computeri si cuncettanu à una computer chì hà una cunnessione Internet.