Sapete a Definizione è Scopu di u FTP PASV

FTP passivu hè più sicuru chì FTP attivu

FTP PASV, chjamatu FTP passivu, hè un modu alternativu per stabilisce cunnessione di u Protokollu di Trasferu di Fattura ( FTP ). In pocu tempu, solu u prublema di un cortafusco di u cliente FTP parolle u cunnessione entibbe.

FTP passive hè un mudellu FTP preferitu per i clienti FTP sottu à un cortafuente è hè spessu usatu per i clienti FTP basati nantu à l'Internet è l'ordinateur chì cunnessa à un servitore FTP in una retazione corporativa. FTP PASV hè ancu più sicuru chì FTP attivu perchè u cliente

Nota: "PASV" hè u nome di u cumandimu chì u cliente FTP utilizeghja per spiegà à u servitore chì in modu passivu.

Quandu PASV FTP Works

FTP travaglia in più di dui porti: una per trasfigurazione di u dati entre i servitori è un altru per issue cumandamenti. I travaglii di modi passivi chì permettenu u cliente FTP per inizià l'inviu di i messagi di cuntrollu è di dati.

Ordinaramente, hè u servitore FTP chì inizia a dumanda di dati, ma din solu di sta setup puderia micca travagliatu se u vostru corpu devanditu hà sblocatu u portu chì u servitore vole usà. Hè per questa causa chì u modu PASV fa FTP "firewall-friendly".

In altri palori, u cliente hè quellu chì apre u portu di dati è u portu di cumandamentu in modu passiu, perchè chì l'incasciali in u servitore hè apertu per accettà quelli porti, e dati pò esse fluidi tra tutti. A sta cunfigurazione hè l'ideale perchè u servore hà prubbabbilmente apertu e porti necessarii per u cliente per cumunicà cù u servitore.

A maiò parte di i clienti FTP, nclusa i navigatori web cum'è Internet Explorer, sustegnu l'opzione FTP PASV. In ogni casu, a cunfigurà u PASV in Internet Explorer o qualsiasi altru clientu ùn guarantisci chì u moddu PASV ùn sera permessa, chì i servitori FTP puderanu sceglie di ricusà e cunnessione Mode PASV.

Certi amministratori di a rete deshabilitate modu PASV in i servitori FTP per via di i risultati à a risurtà addistari PASV.