JBL Synchros S700 Over-Ear Headphone Review

U JBL Synchros S700 hè un auricularu strumentu. Hè una bateria recargable è un amplificatore internu, ma ùn hà micca esaminatu i rughjuli o Bluetooth. Perchè a bateria è l'amp, allura? Allora JBL puderia implementà u LiveSound DSP.

LiveSound DSP hè un algoritmu di procesatu di sinjali digitale chì usa l'annullamentu di crosstalk è un altru prucessu per simulerà u sonu di ... ben, ùn sò micca sicuru. Alta parlanti in una stanza vera? Un cuncerta diretta? In tuttu, l'idea hè simulà a funzione di trasferimentu naturali di u corpu di u corpu (HRTF) per sguassà di quellu "sonu da l'internu di a testa" chì face a maiò fondu anu conventionnel.

01 di 05

No Noise Cancelling. Micca Bluetooth. But Something Else Artificiale.

Brent Butterworth

Cù a so testa d'acciaio inoxidable è l'audizione d'aluminii cast-aluminiu, u Synchros S700 pon ancu un novu standard in badass si trova un auriculare. Hè strada, manera più forte e più fresca di circà à qualsiasi fonctionnettucciu chì hè avalevatu cun un artista di roccia o hip-hop.

Per vede medizzioni di u laboratoriu di u Synchros S700, cliccate quì .

02 di 05

JBL Synchros S700 Funzioni è Ergonomia

Brent Butterworth

• Conducteur 50 mm
• 4.2 ft / 1.3 cm cordiale distaccule cù iOS / un micromanuel inline compatible in Android, play / pause / risposta di buttone è u voluminu / buttone scape buttone
• Cord de charge USB-à-2.5mm
• Disponibile in onyx (nìvuru) o glacier (bianco)
• Casu purta di male

Comu tutti l'altri auriculari attivi hà pruvatu di e marche Harman (inclatu AKG è Harman Kardon), i S700 i carichi per un cable USB à 2.5mm, in casu di u telefoni standard USB-à-micro USB usi più attivi . Cum'è un viaghjatore frequentiu, ùn esitò - fendu assai duda - per cumprà o ricumandarà un auriculare chì utilizeghja un cordone di ncarricu micca stàndardu chì ùn pò micca esse acquistatu rapidamente in Best Buy o Target o RadioShack.

In u mo capitale 7-3 / 4 sized, u S700 hà sentiu un pocu strettu, ma l'oreppi di pelletice distribuhenu a prissioni bè bè cumu per utilizà l'auriculare per un passaghju di transitu di 90 minuti senza prublemi maiò di cunfortione.

Per attivà à LiveStage, puderà pressione nantu à u ghjurnale JBL à l'earpiece lacatu per un secunnu o più. Avete senti un sulipepicci chì significa LiveStage hè nantu. Puderanu di novu è puderete sente dui foglia per indicà chì site in modu in navigazione. Per salvà a bateria, LiveStage automaticamente apaga dopu qualchi minuti senza signalhe.

03 di 05

JBL Synchros S700 Sound Quality

Brent Butterworth

Prima divutu in LiveStage mentre ghjucassi Thrasher Dream Trio , chì unisce a batteur Gerry Gibbs, u pianist Kenny Barron è u bassiste Ron Carter. (Nè, ùn ci hè nudda prima, hè cum'è cunservatore un discorsu di jazz chì avete mai senti.) Quand'e activu LiveStage, avè avutu una retazione negativa immediata - chì "Odià u processu HRTF!" sintimu sò spessu si pruvate tecnolozii simili. Fortunatamente, era solu per cullà altre tazza di cafè, è da quandu l'aghju ritrovu in a stanza di a cucina, LiveStage si senti completamente còmico è naturali.

Senza LiveStage, u piano di Barron anu pussidutu l'attribuelli spaziali (anche micca i propietari toniali) di un piano di ghjocu strappatu in a mo testa. Cù LiveStage, paria un grand piano grandi grandu di grandu nant'à un palcusceniu intra un palottu di jazz ... un stadiu di me cume. Sapemu chì a description sounds strange, ma u S700 definite micca. Cuppa di Gibbs supra a "Sunshower" paria solu à 10 o 12 piedi sottu à u pianu, è cum'è u so sonu hè riflittendu u so bagnu di un Club di a New York City.

L'unicu avicciu puderia truvà di LiveStage (finu à quì) hè chì hà tende (sottittualu, almenu) per riduce u livellu apparentu di centru-mistu parolli parenti à i più difetti di straggi o sgualte in u mischju. Questu hè un artefattu cumuni di processazione HRTF, è ci hè un argumentu per esse fattu chì hè un effetti naturali chì u sonu di fondu di fondu improdés. Ancu in e ricerche di vucali, cum'è James Taylor's Live in the Beacon Theatre , a ridenza apparenti ridutta in u livellu di a voce di Taylor ùn ùn mi micca moltu. Aghju fattu pensà chì deve puntuale.

A strada, u S700 sughjenu sempre bellu boni senza LiveStage, ma ùn avè missu LiveStage quandu ùn hè micca quì. Allora se a battezza passa mortu, ùn solu ùn sia ancu u so, pò ancu amparà u sonu, solu micca.

Ciò chì mi piace micca di u S700 pò esse di avè micca à fà cù a voglia cù LiveStage. Hè u bassu, chì sona veramente forte è pocu definitu. Soni à mè cum'è un bump in a risposta in qualcuna parte di u midbass, trà circa 60 è 100 Hz.

Avè intesu Carter nantu à un million zillion recordings, è avendu vistu viaghja un parechje volte, sentu chì avè qualchissia idea di cumu si deve soe, è questu hè micca. L'articulazione di Carter hè quantu quantu boni cum'è un bass player rightu pò piglià, ogni nota spressa precisamente scidda è soppressinu. À traversu u S700 l'ochju di u fondu di u so fondu hè cusì grande è fundatu. Duranti u solitario di Carter nantu à "Here Comes Ron", quand'ellu andò in u rigistru sanu, hè sappiutu cum'è un strumentu diversu, quasi cum'è era cummircializatu cù Frigia di Garrison o Amanecer di Midi Aakaash Israni.

U fattu s'agghiuncivi nantu à me quandu era intesa chì Mötley Crüe, "Girls Girls Girls", chì questa pianu pesu puderia esse una decisione di voce per contrarizza u luminosità extra chì LiveStage aghjunghjera. Certi piacè chì gustate assai assai pò digià scavalcallu, ma quantu è mi piace à LiveStage, u bassu hè ghjustu ancu pumped-up è ghjurdevule per puderebbe.

Aghju vistu qualchì sughjetti negativi nantu à LiveStage fora di sicuru, Curnutu, ognunu hà intesu à a so opinione, sopratuttu quandu si tratta di auriculari. È cum'è aghju avutu in stu blogu, hè solu naturali per a persone di riagerna d'una manera diferenta à u stessu algoritmu di procesatu HRTF. Ma dopu avè lugliu qualchì di questi cumenti, haiu a maravigghiarisi si:

A) U scrittrici refusau solu perchè ùn hè micca u sonu di l'auricularia chì hè stata adatta
B) L'scrittricu hà fattu un capisciu chì l'ingenieri di Harman eranu di rializà
C) U scrittricu hà avutu una sperienza di travagliu di l'HRTF. (Averaghju scupertu i prucessorii HRTF chì datanu di u processore di u sistema di scritturi virtuale in 1997, è era u direttore di marketing in Dolby quandu a cumpagnia vittoria di Dolby auriculata.)

04 di 05

JBL Synchros S700 Medizioni

Brent Butterworth

Pudete vedà a me medizzioni di u laboratoriu solu pè i S700 in sta photo essay . U graftu questu hè u più impurtante. Hè dimustratu a risposta incù LiveStage off (traccia roccia) è nantu à (traccia viola). Pudete vede cambiamenti sani in u equilibriu tonali quandu LiveStage hè attivatu, più parechji artifacti di l'algoritmu DSP. Nunda chì si preoccupa, ma si deve una idea di ciò chì LiveStage hè in attu.

05 di 05

JBL Synchros S700: Ultimate Take

Brent Butterworth

Da assai modi, u S700 hè un veru bonu auriculare. Qualità di cummunicazione surgerie. Ergonomia è amici. Cool styling. Ma u bassu deve esse guasicata è strinte, è Harman deve aghjunghje un portu standard di ipertestu à u micro USB.