Réservation: Music Hall Ikura Turntables

01 di 04

Una Upgradation di Benissimu Da u Schedulju di Scurti Classic

Brent Butterworth

Quandu sò assai pienghjuli di cuntribuzioni sò, ci hè una omogeneità depressa entre elli. Translation: A lot di parechje parolle di u listessu. Hè comprendibile per chì sò solu e tanti fabbrichi chì facenu. Fate questi custituitu radicali diverse crescenu di più di l'imprese turnipeggianti - quasi da natura, petitite entizzioni - pò pagà. Ma cun l'Ikura, Music Hall hà pigliatu u passu maiò di a lucazione di un disegnante industriale per dà a turntable un stile novu novu.

Per un turntable di cuntribuzione, l'Ikura hè grande è pesce. Hè un designu di zodiac duali. U basimu di u pitrulcu induve u mutore, chì hè attivatu da una valuta di a parò DC. L'ùnicu cosi chì cunghjuntenu u zucchinu sottu à u basamento di u basalmente sò u cinturione chì cunghjuntanu u muturale è u platter, è trè piani di gomma cònica. Cusì, u platter, u cuscinetto è u cartuccia sò beni isolati da a vibrazione terrestre.

U platter è i basaletti sò fatti di MDF è anu finitu in a vostra scelta di glossa bianca o glossa negra. U tubu tonearm hè fattu da una aleazione di metallo indice. Un Ortofon 2M Cartridge d'imbusca in imbuccatura blu hè stallatu è allinatu. Tuttu ciò chì deve fà hè stabilitu a forza di seguimentu - l'Ikura hè designatu cusì ùn avete mancu bisognu di un mancu per forza di seguimentu (cum'è a Shure SFG-2 ) per fà chì - è stallate u pesu anti-skating, chì implica ghjustu cumu un loop di monofilamentu di linea in una vittura di metallo fino.

Allora scuntene e cose cum'è ...

02 di 04

Music Ikura: Funzioni è Ergonomia

Brent Butterworth

• Ripestazione di 33/45 rpm
• Ortofon 2M Cartridge d'imbusca in imbullitura blu cun un stylus reemplazabile
• Teflon-coated in main stainless steel
• Felt platter mat
• RCA outputs with ground screw and cable included
• Pulsare regulare damping
• Pulita cubierta
• 45 adaptador RPM
• Dimensione: 6 x 20.19 x 15.25 in / 151 x 509 x 384 mm
• Peso: 28 lb / 466 g

Appressu l'Ikura era faciule; Credu chì mi tocca à 15 minuti in più. Ci sò trè pezzi principali per puterebbenu cumminciari - u bashfulu u fondu, u zucchinu è u platter - è si sò passati boni boni. Avete da aghjustà u cinturione trà a base di platter è a polie di motore di dui veloce, è cum'è aghju stabilitu prima, avete da stabilisce u pesu di seguimentu in u cartridge.

Sè vo vulete mudificà u cartridge, u zunardu hè tutte e scatula. Ci hè un ligame cunghjuntu vicinu à a retroaure di u focussu chì vi permette agisce l'azimut, è un altra volta di vallata annantu à a basa di u focu chì permette di stabilisce l'angolo verticale di seguimentu.

Cambiant da 33 à 45 RPM hè raghjone chjara. Basta pull off the platter è mossa u cinturione à l'altru groove in a polie di motore.

Aghju aghjustatu a tina di polvera, chì vene in paese, è hè tenuta in una pusizioni di un coppiu di pins di metallu in u spinu. A diversità di quelli di e bracce cuncerti pòrtanu parechji turntables chì venenu, questu pò esse rimettutu senza avè bigli di metalli impunenti torpesamente off the back of the turntable.

03 di 04

Music Hall Ikura: Performance

Brent Butterworth

Aduprate l'Ikura per dui mesi, in particulare cù u mo Revel F206, u mio Krell S-300i integra u mi NAD PP-3 phome preamp. Aghju ancu listu cù u mo Musical Fidelity V-Can, amplifugi e auriculares NAD Viso HP-50 .

Ci sò dui cosa nantu à l'Icura chì mi ricavate veramente. Bonu, trè cosa, veramente. U terzu hè solu chì hè un ghjustu cumbattevule assai sensu neutrale senza un lotu sanu di caratteru sonicu di u so propiu. Forsi ùn hè micca quantu neutrali com'è Rega RP6, ma alcuni, inclusu nimu, dicenu chì u RP6 poverà un pocu troppu neutrali è limpe, quasi cum'è un CD. L'Ikura retarda pocu di un sensu di caratteru chì ùn esse micca scurdatu chì tocca i discu vinili.

Allora chì sò sti dui cose chì mi tocca à primu? Prima, l 'Ikura / Ortofon 2M Blue Combo hà assai strettu è puliticu. In i paraguni, a mo riggione cumune - un ProJect RM-1.3 cum'è un cartulare di Sumiko Pearl o Denon DL-103 - havi più chjaru di più bassu. Amparava questu sonu cun tuttu u tipu di musica, ma sopratuttu cù guida, un jazz hard-swinging like Stanley Turrentine's Rough 'N Tumble è cù pope rock è ben produttu cum'è a The Nightfly di Donald Fagen.

In a Nightfly , aghju avutu a ghjucazione di u tune à e verificà a linea di Bassone electricale di Anthony Jackson è chì vuleva puderà ghjucà cum'è questu (aghju pruvatu in bass-like instruments). Ma ùn era micca solu u bassi chì mi pigghiau, era ancu l'ambienti enormi è u densu mischju, all of which l'Ikura è u 2M Blue hà sappiutu perfetta.

Hè a precisione è a difinizione di u bassi chì hà amatu assai, è chì fici li ferii trasversali lampi trasversali di Fernando Sauza "Quilombo Dos Palmares", da u carioca Carioca , u sonistu cusì splusivi, cusì cusì incredible.

Dopu, a seconda cosa chì mi tocca à l'Ikura era l'ambienza ch'e aghju abbicutu quandu parrava di a Nightfly . Avissi nutatu à tuttu ciò chì aghju intesu, da l'intimu, u picculu club live recording Piccolo da u bassiste Ron Carter, à l'ammonti colossali di reverberazioni elettroni falsa in Carioca . Infatti, era propiu sicuru chì puderia identificà u primu sonu artificiale di a reversione digitale tempurane è olturnamentu in Carioca , chì hè stata registrada in u 1983; Aghju fattu assai studiu chì arregistramentu è ricurdativi di qualchì sonu bonu (ancu s'era pensatu chì era friggenti astrettu dopu).

U più impegni, ambientale, spiunatu di sounding hè propiu hè Viscera di Jenny Hval, chì dopu à sente ciò chì l'Ikura / 2M Blue Combo hà fattu cù a Nightfly , aghju datu un spin. Allora aghju ghjuntuu novu cun l'auriculare, chì era veramente in mente. Ùn aghju micca ricurdatu di sulluvà stampa l'image so perfectamentu è realistichi per u NAD HP-50 , chì hè quasi u mo fondu di rifarenza. I campane chì avianu «Engines In the City» eranu bruttu reale, cum'è u cymbal bowed è l'altri bits apparati aleativi di percussioni.

Aghju pigliatu l'uppurtunità di fighjà sughjettu à l'Icura cun my Sumiko Pearl attaccatu, solu per pudè avè una idea di quantu cuntribuzione u Ortofonu 2M Blue fattu à u sonu. Cù u Pillareddu, u sonu era solu ligne finamente in u fondu di u minimu, cù pocu punch e precisione cum'è u 2M Blue, ma solu quasi vicinu. U triple in u 2M Blue paria un rigalu tammeru (forsi per causa di a varianza in a risposta di u bassi) ma u 2M Blue hà datu più sensu d'u spaziu è l'ambience - chì dice dinò assai chì a Pearl hè un cartellu spiaggiu spiante . Cusì, in generale, dicu chì a maiò parte di u caratteristicu di l'Ikura reste cù a turntable, è a maiò parte di a maraviglia di a spaziatoghja venga da u cartulare 2M Blu.

04 di 04

Music Hall Ikura: Finale Take

Brent Butterworth

Ci sò altre platti belli belli è in u prezzu di prezzu di l'Ikura, ma pensu chì pudaria cumprà l'Ikura. Ùn ci hè nunda chì ùn aghju micca di u sonu, è ci hè assai chì mi piace. Aghjustassi a talla è a testa di a tavuletta, è quantu più sò solidu chì a so maiò parte di ciò chì hè in u so prezzu. Hè un disignu assai differente da a maiò parte di ciò chì ci hè allora - à qualsiasi prezzu - ma in u mo scusa, questu hè bonu.