L'ànima automaticu torna à a stazione d'editoriu

Ciò hè un pane automàticu, è cumu si puderà quack?

L'ànitra automàtica hè una di questi cumpagnie chì deve bisognu di spiegà. Fundatu in u 2001 da u piu è di u figliolu, Harry è Wes Plate, Duck Automatic hà cumpostu una necessità creendu software plug-ins que puderia traduzzione sequenzi editati trà una edizione, motion graphic, è d'audio. A urighjine originale hè stata per editore Wes per esse capace di traduzzione di sequenzi editate in After Effects per u travagliu post-produzione.

Dopu pocu anni successi, Harry è Wes uniu e forze cun adobe per aiutà cù a so propria interfaccia interfaccia trà l'appricazzioni, i pruduzzioni automati d'ànecaru anu datu gratis, è l'empresa ùn era più.

Eppo hè questu quì, è questu hè ora. L'ànime automaticu hè risurtu da u stagnu è hè prestu à quack.

Cù u so ritornu, i fundatorii, Wes è Harry Plate, annunciau chì sò rilanciatu Duck Automatic after un hiatus di quattru anni, è hà cuminciatu a sviluppà è vende una nova lineupia di i traslazioni di timeline per Final Cut Pro X è Adobe After Effects CC.

Per sparghje u so ritornu triunfanti à u mondu post-produzzione, Duck Automatic hè allazzatu dui prudutti; Duck Ximport AE Automatic and Automatic Duck Media Copy. Mentre l'Automàticu Duck Ximport AE hè un pruduttu chì custruisce un pianu di cumunicazione tra Final Cut Pro X è Adobe After Effects CC, Duck Media Copy è una nova aghjurnamentu à a utilità populari per reciclaje è copiamentu di schedari di media, aghjunghje aghjunta per a Finale XML Cut Pro X.

"A Duck Ximport AE automaticamente furnisce una via diretta in After Effects CC, facendu fà più faciule per i edituri è editori chì portanu i prughjetti in i so flussi streaming di video cù Adobe Creative Cloud", disse Susan Skidmore, Capu di Relazione Partner, Video Professionale in Adobe. "L'ànime automaticu hè una orgogliosa histoire di sustegnu di l'utile di video di Adobe è i benedite in daretu in a banda."

Mentre annuncia tutta sta notizie belli, anu ancu dettu ch'ella sguassa chì Duck Automatic hè affascinatu cù effetti veri è u sustegnu di software di filmi, Red Giant, à mercatu è vende dui i novi prudutti. Mentre era cunnisciutu per u so propiu effettu viscuvaru è l'attrazzii di filmi, Red Giant hà criatu un mudellu unicu di prudutti di mercadetteria sviluppati da i icone di a post-industria di produzione, cum'è Peder Norrby (Trapcode) è Stu Maschwitz (Magic Bullet).

"Duck Automatic hè una di questi marchi icòculi in a postproduzione chì hà fattu un grande impattu annantu à u travagliu di tanti artisti", disse Aharon Rabinowitz, u Capu di Marketing di Giant Rossu. "I soluzione di flussu di workflagiu aghjunghjianu unipochi edituri è i grafichi di grafichi di travagliu più veloci, perch'elli ponu passà più tempu nantu à l'aspettu creattivu di i so prughjetti. Ci hè veru un'altra excitati per travaglià cù l'àndu automaticu per creà i prudutti chì sò megliu in a so classe, affirmannu à chì artisti veramente necessanu per fà u travagliu.

Eccu un scumessu di u novu pruduzzione di u produttu da u pate automàticu di questu scrittura:

L'Automàticu Duck (Re) Debut Products

L'ànitra automàtica hè marcatu a so reintroduczione à a cumunità cù dui novi prudutti; Duck Ximport AE Automatic and Automatic Duck Media Copy. I dui prudutti sò dispunibili à venda è soprappiutu solu cù u Rice Giant.

Duck Ximport AE

L'ànima di Duck Ximport AE custruisce un puzzu potente entre Final Cut Pro X è Adobe After Effects CC. Comu più prufessori di prufessiunà è aduttà Apple Final Cut Pro X, a necessità hà crescita per una traduzzione robusta à After Effects CC. L'ànima di Duck Ximport AE hè un plugin After Effects chì leghja i schedari XML da FCPX 10.1.2 è dopu direttamente in After Effects CS6 è dopu.
In più di ricustruisce u schedellu è traduzennu i paràmetri, cum'è a posizione, scala è l'opacità, Automatic Duck Ximport AE pò pò ancu ancu applicà parechje effetti di terzu chì travaglianu in both FCPX è After Effects CC. Verificate quì per una lista cumpleta di funzioni.

L'ànima di Duck Ximport AE hè disponibile immediata da Red Giant è hè prezzu à $ 199.
Copia Automatic Duck Media

L'Automàticu Duck Media Copy hè una aghjurnamentu à a utilità popular chì aghjeria supportu per i schedari XML FCPX. L'Automàticu Duck Media Copy leggi AAF o OMF exporta da i sistemi di editori Avid, i schedari XML da Final Cut Pro 7 è earlier, o XML files da Final Cut Pro X 10.1.2 è versione dopu, ghjente cagi cù quale feddi media sò riferiti da a securità (s) è copie questi architetti media in un locu chì l'usu fate precise.

Puderia esse un veru scopu di sapè chì i schedarii media sò usati da un prugettu specificu, ma Doppiu l'Automàticu Media Coppa facilita à copre prughjetti di una computer à l'altru o à un media di salvezza per un prugettu.

L'Automàticu Duck Media Copy hè dispunibule immediata da Red Giant è hè prezzu à $ 99.

Classics Duck Automatic

A cumpagnia hè dinò repertoriu i so prudutti classici, uffrìgnanu senza costu à l'utilizatori. Per quelli clienti chì vulete dimustrà u so apprezzamentu, Duck Automatic hà aghjustatu un "donate" in u situ web, incuraghjenu l'utilizatori per cuntribuisce à ogni ammontu elli. Aghju cuntribuitu saldarà a sustegnu è più avanzatu di i pruduzzioni di Duck Automatic. L'articuli automaticu di l'ànecatu clàssici pruvenuti issa dispunibuli includanu Pro Import FCP è Pro Export FCP, u software di traduzzione chjamata originale di a Cumpagnia di u Final Cut Pro 7. Hè dispunibuli ancu Pro Import AE, un plugin per impurtazione Avid AAF è FCP7 à u schedariu XML in After Effects CS5.5 è in prima (Pro Import After Effects hè integrata in AE CS6 è dopu).

Tutti i tippi di sti Prudenti di Automàticu Duck sò dispunibule immediata è senza costu à u situ Web d'Automàticu Duck.