LG G Flex 2 Reviżjoni

Hè a vale a curve?

Hè stata novata in uttrovi di u 2013, quandu dui gicanti coreani - LG è Samsung - vulianu sfacciate u mercatu mobili cù smartphones di curved screen. In ogni casu, prima di sparà li à i miseri, facìanu un teste in quelli ch'elli avianu l'acelli di i dispertu in u so paese di origine - I Sur Corea. Dopu avè ricevutu iniziu di i clienti, a Samsung Galaxy Round ùn hà mai hà sappiutu traspassà u cunfini, mentri LG facia a G Flex disponibile in Asia, Europa è l'America di u Nord, pocu dopu à u filu coreanu.

U G Flex hè più cà solu cù un telecastu di a pantalla curva; Hè stata una tecnulugia di auturazione di u LG, chì aiutava à reducesi scorci minuri, è u dispositore puderia flexibule, appricatu un pocu di prissioni annantu à u spinu, senza u spechju di vetchiu o l'espansione di battezza.

Ma era un pruduttu di prima generazione; hè stata destinata per avè prublemi, è a più sicura. Avà, LG hè tornatu cù u succissori, u G Flex 2; doubling-down on the new form factor. Scupremu, è vede si valse a pena u vostru earnu earned cash.

Design

Cum'è a so predecessora, a G Flex 2 conta un corpu curvatu da forma cù e curve chì varieghja da u raghju 400-700, chì dà u discu un miraculu unicu è face rilativa ergonomicu di mantene è di parlà. A curva fa l'apparecchiu assai faciule d'utilizate cù una mano, sopratuttu dopu chì LG diminuì a tela da 5,5 pulzetti da 6 pulgimuni in a G Flex originale, facenu super painless accede à u cima di u fondu di u screnu, senza L'agenti prupietu chì deve esse agitu. Ci hè ancu locu naturalmente in a mucca, mentre chì cunversione cù una persona di una telefonetta. E, cum'è chì u disegnu curve acheghja u micru da vicinu à a bocca, aumenta a capacità di salda di u sonu è impedisce chì u rughjinu esterno hè ingressu in u micru, chì resenu in una sperienza chjattiva nociata.

Dopu à u libru di u LG G2, sò state assai fanista di a putenza di u prugettu è di a chjave di u voluminu, chì hè nantu à u ritornu di u discu - sottu u sensor di a camera, è si trovanu in u stessu locu nantu à a G Flex 2 ancu. Ùn aghju micca per chì altru pruduttori ùn pruvate micca stu situ in puszione; hè assai piacevule per utilizà. Sempre chì tenete un apparatu LG in a manu, u vostru dettu indispittìvi naturali nantu à u so buttone di forza / volume in u spinu, chì vi facilite l'accessu à u funziunamentu chjave. A strada, scurdate di a notizia LED di a G Flex, a unu di u buttone in buttone? Ùn ci hè micca più in G Flex 2, a Cumpagnia si move in fronte di u smartphone.

In quantu di a qualità di custruzzione, avemu trattatu cù una custruzzione plastica completa, basta solu perchè a tecnulugia d'autore curazione di LG (è a capacità di u funziunamentu di flex) precisa. LG dichjarazioni, a so tecnulugia d'autore curazione hà otturatu, reduce u tempu di curazione da 3 minuti à solu 10 settimi à a temperatura di l'ambienti. E, travaglia cum'è publicitatu, ùn hè micca ghjustificatu di fà scarrati è colti desargeranu da tutte, soprattuttu i prufondi. Ciò chì hè veramente un fattu, reduce a intensità di u scratch, ùn in verità micca eliminatu / fiscale, è si ferma in scatches minti è minori. In più, u regeneratu di plastica hà datu un sentimentu senza ritruvente à u smartphone di u nome capitale.

A diversità di u G Flex, l'ultime smartphone curvatu di LG ùn hà micca sport un disintigenu unibody, pudete realà sguassà a tappa, sta volta. Invece ancu chì a bateria hè sempre segata è ùn hè micca reutilizable per l'utilizatore, hè curvatu è faciale, ancu - cum'è u restu di u telefunu, cumpresa a mostra. Aghju pruvatu tanti voti di attruversà u telefunu (per a ciencia, sicuru) di rimbursà intenzioni, ma solu ùn micca micca. Allora, ùn avete micca impurtentatu quantità, se stà in u so schernu back and site nantu à questu.

A robba traseira iberiscente ponu un Spin Hairline Pattern, chì dà l'apparecchiu un visu distintivu, è questu bediu assai bella, principarmenti in a varianti di u Color di Flamencu. Hè ancu un imimitate di iminu ditenu chì hè più notevile in u culore Platinum Silver. U strumentu stessu hè assai finitu - u grueso ùn hè micca sempre in tutta l'attrazzu, per via di u factor curvatu da forma è di a luce. Dimensione-sàviu, vene nantu à 149.1 x 75.3 x 7.1-9.4mm è pisanu 152 grammi.

Visualizza

L'LG G Flex 2 packs a 5.5 inch full HD (1920x1080) Curve P-OLED panel di visualizazione - una edizione importante da 720p soluzione in a G Flex - chì furnia sfondate negli, ratio di cuntrazzuni altissima, è punchy colors. Forsi un pocu punchy per u mo piace, ma pudia riesce à fà i culori, un pocu, menu saturatu scegliendu u modellu di scatula 'naturali' sottu paràmetri. Ci sò tuti perfezzii di u culore di u visoru per sceglie di Standard, Vivid, è Naturale. Per automaticamente, u trasportatu cù u presitu standard di a fabbrica.

Avà, spiegà cusì ciò chì P-OLED hè, cum'è ùn hè micca un pannellu OLED cunvenenu in u telèfonu intelligente in quelli ghjorni. U «P» in u nome ferma per u plastica, è chì hè per chì, invece d'un sustrato di vetro, LG hè un sustrato di plastica. In i paroli semprici, hè cum'è un oliu OLED cumuni cù i cumpunenti di vetru fugliale per u plastica. È, hè quella chì permette a visualizazione per esse una forma è curvatura unica, è esse flexible à u stessu tempu.

In ogni modu, a visualizazione ùn hè micca perfetta, hè stata trè grandi prublemi cun ellu - luminosità, cambiante di cori, è bande di culore. Quandu si realice assai cunningu CPU / GPU, u dispositu ùn permettenu micca crescate a luminosità di a visualizazione tutte e cose in u 100% dovutu à un crescita di a temperatura di u telefunu. Sè vo avete a fondu massimu è u telefone calda, u software prumove automaticamente a luminosità finu à u 70%, è ùn devi micca permessu di crescita finu à chì u funziu enfisteru. Inoltre, sì sì u tipu di persona chì vede è leghje u cuntenutu à u vostru telèfonu prima di andà in dormire, preparate a cura di i vostri ochji, perchè ancu in u minimu u luminosu, a visualizazioni sempre emetti assai luz.

Ci hè questu quistione cù u cambiamentu di u culore, s'ellu avete vede à visualizà ghjustu in u centru, i culori sò quì fighjà fine. In ogni modu, quandu si vede à u screnu da un angelo diffarenziu, anche un pocu attivazione, i bianchi cumincianu a trasfurmazioni di culore à un tinte rosatu o blu. È, hè dinò per u curvatu di a mostra, chì disturbanu l'anguli di vista. Inoltre, a manifestazione soffre u bande di cume, chì basalmenti significa chì i culori ùn sò micca lisu in tuttu u panellu, risultatu in una sperienzia sfida.

Software

Software-wise, u G Flex 2 cuntene nantu à Android 5.0.1 Lollipop cù a pelle LG di prima, fora di a casella. E, a pelle di LG ùn hè micca cusì grande. Ci hè più bellu chjuchettu, ùn hè parechje nunda cum'è echiteddu di Android, è ci sò parechje scelte in i paràmetri. U primu cosa chì duvete fà, se cumprà sta strumentu, hè di apre u paràmetru, menu da hit, è cambia da tabulazione per vede di lista - vi ringraziaraghju pocu dopu.

Per tuttu ciò chì, LG fa piglià in parechje funti assai utile. Per esempiu, avà parechje multitùdine, chì vi permette di coperà dui applicazioni simultaneamente in u stessu tempu, ma ùn ci hè mancanza d'applicazioni nantu à a Google Play Store chì attualmente sustegnu stu funziunalu, in cunfrontu cù l'offerta di Samsung. Ci hè ancu dispunibuli di volumi estendu, chì vi permette di cuntrullà sistema, ringtone, notizia è u media di u voluminu per una pressa di un buttone. In i Android, avete bisognu à imbulighjate in l'app appendà per fà ciò chì. Ci hè ancu una tappa doppiu per svegliammi, Codice Knock, un amministratore di schedariu integrate cù supportu di almacenamento di u cloud, chì, solu avà, solu cumune à Dropbox - solu per uni pochi.

Dopu ci hè a vista Glance, a mo prumessa preferita da quì, hè esclusivu à u G Flex2 è usa a stampa curvatu per rinfurzà a sperienza d'usu. Per accessu Vista di vista, fatevi svantaghju nantu à u screnu, mentre chì a visualizazione hè apaggia, è a parte suprana di u messagiu schjarà è cumparisce l'infurmazione clauu cum'è u tempu, missaghji ricenti o missu chjamati. Questu modu ùn aghju micca esse risparmiatu tutta a pantalla per verificà u tempu, sta aiutau à a priservazione di a bateria.

A pelle di LG hè attualmente in u listessu status da u TouchWiz UX di Samsung da dui anni fà. Hè infundatu, ùn hè micca ottimisimu, ùn hè micca bellu, ma hà pussutu u pussibuli, per un qualchì funziunalità utile chì ùn sò micca esistenti nantu à stallazione Android. Ciò chì LG veramente havi bisognu di fà è cumincià a sviluppà u so software da scarrafius, mentre chì mantene e ricerche di a ricerca di Google in mente, è impone i so funti principali di a nova pelle. Hè una formula vittoria quì.

Camera

In quantu di capacità di camera, u G Flex2 hà presumiratu un sensor camera camera di 13 megapixel cù Laser Auto Focus, OIS + (Stabilization d'Image Otticu), Dual LED flash è 4K video capture support. A qualità di a càmera hè veramente bonu, sopra à l'alloghju à l'altru, l'autufentariu hè prestu prestu, è ci hè un persicu di l'otturatore - chì significheghja, tuccate u buttone d'ottene è dinò in seguitu, u ritimu senza esempio. A càmera ponu currettamente chjappi sottu à bassu ligame cù ritratti chì anu un pocu di sonu.

Per tutti i vostri stunate per quì, u dispusitivu hè equipatu cun una camara di 2.1-megapixel cù supportu di catturare video di Full HD (1080p). Ùn hè micca una lente angulare, perciò ùn aghjunghje micca fà piglià un groupies cun ella. A sensazione di qualità Satturatura hè un mediu, ùn cume micca da quella.

Fighjure nantu à l'apparechja di camera stock. Hè una una interfanta limpia, simplice è faciule d'utilizà cù non troppu varietà o modi per confusing l'usu. Ci hè dui pussibili: Gesture Shot and Gesture View. Gesture Shot li permette di catturà un selfie cun un gestu semplice simplici, mentri a vista di Gesture facenu fàciliu cuntrollà l'ultimu riserva dopu à piglià una photo; ùn hè bisognu di apre a galerie.

Ùn ci hè mancu modu manuale à l'apparenza di càmera, ma LG hà implementatu a basa l'Appie Camera2 di Lolipop in u so sistema operatore, perchè pudete utilizà l'appruvisazioni di tercera parte, cum'è Manual Camera - per acquistà più cuntrollu di e vostre imagine, è sparisce in RAW.

Rendimentu

U dispositivu incorpori l'infamous eight-core, 64-Bit Snapdragon 810 SoC - era invece u primu artefactu di u mondu di sportu, è questu hè l'uppurtunatu maiò di stu telefunu smartphone; più nantu à quella data dopu - cù quattru nucelli d'alta prestazione rilassati à 1.96GHz è quattru nuclus di bassa putenza rilassati à 1.56GHz, un Adreno 430 GPU cù una veloce di u reloge di 600MHz, è 2GB / 3GB : 16GB o 32GB, rispettivamente) di RAM. Aghju pruvatu a variante di 16GB cù 2GB di LPDDR4 RAM. Ci hè ancu un slot per una chjesa microSD a bordo, pò ancu pop in una carta di memoria cun 2TB di capacità.

Avà, mi dicemu qualcuni cosa di u prugramore. Ancu before Qualcomm spostò u Snapdragon 810 prima di quistu annu, ci anu infurmatu di u sopra sopra, è chì era unu di i muturi chì Samsung hà dicisu di micca di vaghjà nessunu di i vostri apparicchi inseme di u 2015 cù SoC d'Qualcomm; invece, opted to use the in-house developed Processor Exynos. Quandu LG appuntamentu a G Flex2 cù u chip S810, ci sò parechje preoccupiesi, in ogni casu, a cumpagnie hà assicurati chì, cun un pocu aiutu di Qualcomm, anu ottimizzati u so software è i pratichi, è u dispositu ùn soffrenu micca di qualchi insuffisante. Ma, dopu à pruvà a prova di u pruduttu per più di un mesi, permette di avè qualcosa una cosa: u sughjettu.

Eppuru, pudete dì chì ogni smartphone calda à aduprà u processadoru da vastu miseria, è sì correctu. In ogni casu, u G Flex2 hà cuminciatu caldi quandu avete più di 3-4 applicazioni in corruzzione in u sfondate. Perchè hè qualcosa? Quandu u appoghju sopra sopra, u CPU accumene à strughjesi è scontra à una frekwenza assai pocu, chì face tuttu u laggy, è a maiò parte di u mumentu chì u telefuninu tutale si cumu completamente.

Ùn lamentu di dì questu, ma u spettaculu hè un spaziu mediu nantu à sta telefonu, è l'assicua cunnisciuta. Hè perchè publicava u so LG G4 cun un processatore Snapdragon 808, in lignu di l'810. Hè una pussibulita pussibilità chì LG puderia esse riparà l'insensamentu di superaquante cù un pedaje di software in u futuru, cum'è l' OnePlus 2 , chì hà u stessu processatore - Snapdragon 810 - hè ghjucatu bè cù un uperazione ottimali è senza prublemi incensamenti.

Qualcosa di Ghjissà è Speaker

Aghju pruvatu a qualità di a chjamata in i diversi ambienti nantu à dui rete diversi in u Regnu Unitu è ​​ùn hanu micca dumandatu quì. L'annullamentu di i rughjuli viaghja bè in ambienti forti, cù u cuncessitore di a mo chjamata senza avè difficultà à sèntelu.

U G Flex2 hà un parratore monofrecu di traseira, chì hè numerosa. Ma u sonu hè principiu di cresce un pocu à u più altu voluminu.

Battery Life

Cotturendu tuttu hè una curvatu, 3000 mAh batte, chì avete dura micca un ghjornu, secondu u vostru usu. Ancu se a bateria stessu hè grande in capacità, quandu u CPU accummenta à l'acchianari, u cumencia di scorri a bateria à un ritmu assai più elevatu. In ogni casu, era veramente impressuatu da u tempu in standby à u G Flex2, se ùn l'utilizza micca, vene una vita di bateria bona. Se l'avete aduprà, avete da esse accusatu da almenu duie volte per ghjornu. A scassa massima di u tempu pudia cumprà à stu smartphone hè solu di dui uri.

Per artighjanu, se utilizate u modu di salvezza energetica, puderete passà un ghjornu sanu. In ogni casu, per attivà u modu di salvezza di u putente, pudete limitate l'uperazione ancu più è ùn veramente ùn vulete fà chì.

Fortunatamente, vene cù a tecnulugia di Cumpagnia ràpida di Qualcomm, chì puderanu carricà a bateria à 50% in sottu à 40 minuti. Puderete capisce chì u carattere furnitu cù u dispusitivu, in u so casu.

Chjave

U LG G Flex2 hè micca un grande smartphone, in particulare in un puntu di prezzu. Ciò chì hè veramente, hè una maraviglia di l'ingenieria. Hè una grande realizazione per LG, anu un pruduttu senza sustitutu. È, hè assai pussibuli chì, si avete interessatu in a G Flex2 in u primu locu, hè per via di a manifestazione curva, tecnulugia d'aie curamentu è a so capacità di flex. Un altru OEM ùn vi pudete pruvà quellu di un pacchettu in un smartphone. Allora, sè vo decide decide cumprà una G Flex2, hè solu per questi trè funti. Sure, Samsung hà a so Galaxy S6 borde cù una display dual-edge, ma hè qualcosa di modu distintu di a serie G Flex di LG.

Dopu a ghjucazione cù a G Flex2, mi piace à vede ciò chì a cumerciu coreana faci cù u so succorsu. Aghju altri aspittavelli.

______

Segui Faryaab Sheikh in Twitter, Instagram, Facebook, Google+.

Disclaimer: A rivista hè basatu annantu à un dispositivu di pre-produczione.