L'usu di funzioni volatile in Excel

E funzioni volatili sò questi funzioni in Excel è di altri schedarii di scrogrammi chì ponu causà a cella in quale si funziona e funzioni di ricaricamentu di qualchì volta u calculle recalculate. Funzioni volatile recalculate ancu se elli, o i dati chì devenu, ùn pare micca avè cambiatu.

Aiutru, qualsiasi furmule chì depende direttamente o indirettu nantu à una cellula chì cuntene una funzione volatile, rinfigurà ogni recalkulamentu di tempu. Per questi raggioni, l'usu di massa funzioni volatile in una scheda grande o un libru pò aumentà significativamente u tempu necessariu per u calculu novu.

Funzione Volatile Comuni è Uncommon

Unipochi di e funzioni volatili più cumunitamenti usati sò:

Mentre chì e funzioni volatili menu comunitanti utilizati include:

Funzione di Funzione Volatile

Comu vistu in l'imagina sopra,

Per quessa, ogni calculu di u calculu di u travagliu di u travagliu si facevvi, i valori in i celi D2 è D3 cambiani cù u valore in a cell D1 perchè D2 è D3 sò dipendenu direttamente o indirettu nantu à u numeru aleatu generatu da a funzione volandosa RAND in D1.

Aghjunghje chì impone Rilevanza

Aciziunità cumuni chì accumenu crescente di ricerca o un recalibri di libru:

Formatting Condicionale è R recalculation

Formate Condicionale deve esse evaluatu cù ogni calculle per determinar si i cundizzioni chì causanu l'alternazione di furmatu di formate per esse applicata anu sempre. Comu u risultatu, qualsiasi furmulariu chì si usa in una regula formatting condicionale volenu in modu volatile.