Cumu installate è Dual Boot Linux è Mac OS

U Mac hè una di e plataforme di computing més affarevuli dispunibili, è ponu fà una grande pidata per micca solu l'operazione di u Mac OS, cum'è a MacOS Sierra attuali, ma ancu Windows è Linux. In fattu, u MacBook Pro hè una plataforma assai pupulari per esse Linux.

Sottu capu, u ferru di Mac hè significativamente simili à a maiò parte di e parte utilizata in i PC moderni. Truverete trè l'altre famiglia di u processatore, gràfici motori, chips di networking, è assai più.

Executà Windows in un Mac

Quandu Apple hà cambiatu da l'architettura PowerPC à Intel, parechji si sapianu se l'Intel Mac puderia cumprà Windows. Turns out the only real stumbling block was getting Windows to run on a motherboard based on EFI instead of the then much more common BIOS-based designs .

Apple anu prestu una manu à l'sforzu sparendu Boot Camp, una utilità chì includia drivers di Windows per tuttu u hardware in a Mac, a capacità di assicurà un utilizatori à a stallazione di Mac for dual booting entre u Mac OS è Windows, è un assistente per u sparisce è furmatu un discu di l'usu da u Windows OS.

Funciona Linux nantu à Mac

Se pudete correranu Windows in un Mac, sicura chì deve esse da pudè esse sfurmatu solu di qualsiasi OS chì hè creatu per l'architettura di Intel, veramente? In generale, questa hè verita, anche, cum'è assai cosi, u diavulu hè in i detti. Parechji distribuzione Linux sò capaci di cuddà assai in una Mac, ancu chì ci ponu esse sfruttate di installà è di cunfigurà l'OS.

Livellu di Difficultu

Stu prughjettu hè di usu avanzatu chì avianu u tempu di travaglià in questi tematicamenti chì sviluppanu in u modu, è sò disposti à reinstallà u Mac OS è a so dati si i prublemi durante u prucessu.

Ùn crème micca chì ci saranu micca e prublemi enormi, ma u pussibuli oghje, per esse preparatu, possa una copia di salvezza, è leghjite tuttu u prucessu di prima di installà Ubuntu.

Installazione è Drivers

Courtesy of Bombich Software

I dispunìbuli chì avemu avutu per ottene una distribuzione Linux chì travagliendu una Mac hà generalmente ghjuvendu in dui e duminii problematicali: uttene un installatore per travaglià correttu cù a Mac, è truvà e stallendu tutte e curingu necessariu per assicurà i bits impurtanti di a vostra Mac travaglià. Queste pò cumprendi cumprà i pruduttori necessarii per Wi-Fi è Bluetooth , cumu i vittimi necessarii per u sistema di gràficu chì u Mac aduprà.

Hè una vergogerie chì Apple ùn mancu furnisce i cuntrolli generici chì pò esse usatu cù Linux, cù un installatore è assistente, cum'è fattu cù Windows. Ma finu à chì succede micca (è ùn avemu micca pussutu sopra a voce), avete da esse da affruntà a stallazione è cunfigurazione di cunfronti un pocu di sè stessu.

Diciemu "un pocu" perchè avemu da esse furnisce una guidativa basa di ottene una distribuzione Linux chì hè piacevule nantu à un iMac, cum'è fà scelte di risorse chì ponu aiutà à seguità averevi averevulevule, o aiutanu à risolve questi d'installazione chì pudete scuntrà.

Ubuntu

Ci hè parechje distribuzioni Linux per elettu di stu prughjettu; unipochi di i megliu cunnisciuti incluse (in nisunu ordine) Debian, MATE, OS, Arch Linux, OpenSUSE, Ubuntu e Mint. Deciemu decisu di utilizà Ubuntu per stu prughjettu, in particulare per i forze assai attivi è sustegnu disponibili da a cumunità Ubuntu, cumu a cobertura di l'Ubuntu provista in u nostru propiu Linux How-To's.

Perchè installate Ubuntu in u vostru Mac?

Ci hè una tonne di razze per vugliate l'Ubuntu (o a vostra distribuzione Linux) in a vostra Mac. Pudete bisognu di rinfriscà a vostra tecnulugia chops, amparate di un sistema operate diferenutu, o avete una o più applicazioni specifichi chì avete bisognu à correr. Pudete esse un sustegnu di Linux è rende chì Mac hè a più piacevule d'utilizà (Puderemu esse analizatu in quella perspettiva), o pudete semplice bisognu di pruvà Ubuntu fora.

Ùn importa micca u raghjunu, stu prughjettu vi uttene à installà Ubuntu in u vostru Mac, cumu permette à a vostra Mac di fà un doppiu arrangeru entre Ubuntu è Mac OS. In attu, u metudu avemu l'usu di l'arrancamentu doppiu pò esse facilmente sviluppatu à triplice manipulea o più.

Chì ci hè bisognu

Crea un installatariu USB Ubuntu Ubuntu per Mac OS

UNetbootin simplifica a creazione di un installadoru Live Ubuntu per u vostru Mac. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

U nostru primu travagliu di installà è di cunfigurà l'Ubuntu nantu à a vostra Mac hè di creà un USB flash drive in contenu l'Ubuntu Desktop OS. Emu aduprà stu trascorre mudellu per non solamente installà Ubuntu, ma per verificà chì Ubuntu pò eseguite nantu à a vostra Mac ind'è l'abilità di ublu Ubuntu direttamente da u USB stick senza avè da fà cumparisce una installazione. Queste ci permette di verificà e operazioni basi di prima di cunvenisce per alterà a cunfigurazione di u Mac per accade Ubuntu.

Preparazione di u USB Flash Drive

Unu di i primi setti scontri chì pudete scontru hè cumu si u flashe pudereve furmatu. Parechje ghjente ùn crede chì u flash drive hà da esse in un format FAT da buttuna, esigenti chì u schema di partizioni hè u Master Boot Record, è u tipu di furmatu per esse MS-DOS (FAT). Mentre ch'elli ponu esse veru di e instalazione in pc, a vostra Mac cerca di particeddi GUID per arrizzà, cusì avemu bisognu di furmà u discu USB in u Mac.

  1. Inserisce u USB unità flash, è poi po pruvenza Disk Utility , chì si trova à / Appoicamenti / Utilities / .
  2. Locate u flassu in a barra di l'utilità Disk. Assicuratevi di selezziunà a flussu attuale, è micca u voluminu furmatu chì pò esse appena sottu u nome di fabbrikantu di u flashe.

    Avvisu : U prucessu chì seguitanu sguassà cumpressione ogni dati chì pudete avè nantu à u discu USB.
  3. Cliccate u buttone Erase in a toolbar di Utilitate Disk.
  4. A Folletta Erase schjarate. Fate stampa di Erase a l'alternative:
    • UBUNTU
    • Format: MS-DOS (FAT)
    • Scheme: Partition Map GUID
  5. Una volta a partita di Erase complèttanu a paràmetazione di prima, cliccate u buttone Erase .
  6. U USB flash drive se borrarà. Quandu u prucessu hè cumpletu, cliccà u buttone Scaricà .
  7. Prima di abbandunà Utilityu di Discu chì deveru bisognu di un nota di u nome di l'apprucelu di u flixger . Assicuratevi chì a unità flasheta named UBUNTU hè sceltu in a barra lateral, dopu in u panel principal, cercate l'apparazione annuncia. Avete vede u nome di u disattivu , cum'è disk2s2, o in u mo casu, disk7s2. Scrivite u nome di u disattivu ; avete bisognu più tardu.
  8. Pudete scepite Utilità Disk.

Untebootin Utility

Emu aduprà UNetbootin, una utilità especial per creà u installatore Live Ubuntu in u USB. UNetbootin scaricà l'Ubuntu ISO, cunvertisce in un formatu d'imagine chì Mac pudete utilizà, creà a catena d'arranzione necessaria da l'installadoru per u Mac OS, è poi copià nant'à u USB.

  1. Untebootin pò esse downloaded da u situ Unetbootin github. Assicuratevi di scelta a versione Mac OS X (ancu s'ellu si usa MacOS Sierra).
  2. L'utilitate hà da scaricà com una impresa di discu, cù u nome unetbootin-mac-625.dmg. U numaru propiu in u nome di scrivutu pò cambià cume versioni più avanzati sò liberati.
  3. Locate l' imbuscia di disette di UNetbootin ; Hè stata prubabilmente in a vostra cartulina Downloads.
  4. Fà clic à u cartulare di .dmg per munthe l'imagine nantu à u scrittore di u Mac.
  5. A stampa di UNetbootin apre. Ùn avete micca bisognu di movimentu di l'app à u vostru cartulare d'applicazioni, ancu s'è vo vulete. L'app opera da fine da l'immeuble di discu.
  6. Launch UNetbootin da right clicking on the unetbootin app and selecting Open from the popup menu.

    Nota: Avemu usciu stu metudu per inizià a app perchè u sviluppatore ùn hè micca un sviluppatore Apple in registratu, è a paràmetra di segurità di a vostra Mac puderà impedir l'app da u lanciu. Stu metudu di lancià l'appletta permette di sguassà i paràmetri di basa di sicurezza senza avè da passà in Preferenza di Sistema per cambià.
  7. U sistema di securità di a vostra Mac avà avertite nantu à u sustegnu di l'app esse micca scunnutu, è dumandate se veramente voi esecutate l'app. Cliccate u buttone Open .
  8. Una casella di dialogu serà apertu, dicendu chì l'osascript vole fari cambiamenti. Ingressu u vostru password di amministratore è cliccà cliccate.
  9. A finestra Leiria avarà da apertura.

    Nota : UNetbootin soporta a creazione d'installadoru Live USB per u Linux chì utilizanu un schedariu ISO chì hà telecaricatu previamente, o pò scaricate a distribuzione Linux per voi. Ùn sceglite micca l'opzione ISO; UNetbootin hè un incapacità di creà un USB unifuntable USB compatible cun un ISO Linux chì scaricare com a fonte. Puderete, ma cumu, creà cusì u USB unità chì pò digià aduprà i schedarii Linux da l'app.
  10. Assicuratevi di a distribuzione sceglie, è ponu utilizà u menù di u menucuzione di Dispunibilità Distribuzione per sceglie a distribuzione Linux chì vulete installà nantu à a memoria USB. Per stu prughjettu, sceglie Ubuntu .
  11. Utilizate u menu di scelta di Select Menu versione di selezzione 16.04_Live_x64 .

    Tip : Sceltu a versione di 16.04_Live_x64 perchè Mac utilizeghja una architettura di 64-bit. Qualchì tempulizatori Intel Mac utilizasi l'architettura 32-bit, è pudete bisognu di selezziunà a versione 16.04_Live in verità.

    Tip : Se ti avete un avventura, pudete selezziunà e versioni Daily_Live o Daily_Live_x64, chì avarà a versione beta più recente di Ubuntu. Questu pò esse utile si avete messagi cù u USB Live in corruzzione in u vostru Mac, o cù cunduceri, cum'è Wi-Fi, Pantalla o Bluetooth senza travagliu.
  12. L'applicazione di UNetbootin avà avà avà u listinu di u tipu (USB Drive) è u nome di Drive chì a distribuzione Ubuntu Live serà copiatu. U menu di tipu deve esse cumplicatu da un USB Drive, è a unità hà duve accade à u disputariu chjamatu chì hà fattu una nota di prima, quandu era furmatu a unità USB.
  13. Una volta avete cunfermatu chì UNetbootin hà a distribuzione propria, versione è USB Drive selezziunate, flicà el'estallu.
  14. UNetbootin scaricà a distribuzione Linux, create i schedari di stallazione Live Linux, create the bootloader, è copià à u vostru flussu USB.
  15. Quandu UNetbootin finisci, pudete vede l'avvettenu avè: "U dispositiu USB creatu ùn abbiarà micca un Mac. Inseriu in un PC, è selezziunate l'opzione USB boot in u menù d'arranzione BIOS". Pudete chjaru sicura di sta prevenzione finu à l'usu di l'offerta Distribuzione è micca l'opere ISO in creà a unidade USB bootable.
  16. Cliccate u buttone Exit .

U USB flash drive contene Ubuntu hè statu creatu è hè prontu à pruvà à a vostra Mac.

Creazione di una Ubuntu Partition nantu à a vostra Mac

Disk Utility pò particioniu u voluminu esistenti per fà spaziu per Ubuntu. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Se pensa installà un Ubuntu permanente nantu à a vostra Mac durante a Mac OS, necessariu di creà unu o più volumi specifichi per aduà l'Ubuntu OS.

U processu hè veramente assai sèmplice; s'ellu avete spartutu l'impurtanti di u Mac, digià averete sceltu. Essenzialmente, anu da utilizà Disk Utility per sparisce un vultu esistenti, cum'è un discu di iniziale di a vostra Mac, per fassi spaziu per un segonu voluminu. Pudete ancu aduprà un impegnu tutale, altru ch'è u vostru startup drive, à a casa Ubuntu, o pudete creà una altra partizioni nantu à un impegnu chì ùn hà iniziatu. Comu pudete vede, ci sò assai selezzjonijiet.

Solu à aghjunghje una altra opción, pudete puru stallà Ubuntu in un plugu esternu cunduutu cù USB o Thunderbolt.

Ubuntu Partitioning Requirements

Puderete avete intesu chì i OS di Linux necessanu parechje partitions per esse u so megliu; una particione per u spaziu di swapu di discu, l'altru per u SO è u terzu per a vostra datu persunale.

Mentre Ubuntu ponu utilizà parechje particioni, hè ancu capaci di esse installatu in una sola division, ancu questu hè u metudu avemu usatu. Pudete sempre aghjunghje una spartera swap da l'Ubuntu.

Perchè Cree una sola particione Avà?

Avemu da utilizà a utilità di particioni di discuplicatu inclatu cù Ubuntu per fà creà l'accumpagnamentu necessariu. Ciò chì avemu bisognu di u Mac Disk Utility per fà per noi hè definisce u spazio, cusì hè faciule di selezziunate è utilizà quan installate Ubuntu. Pensate à questu modu: quandu avemu da ottenevule in u situ Ubuntu installate induve l'espazio à l'unità hè assicuratu, ùn vulemu micca di svià l'urighjine Mac OS, o qualsiasi di l'infurmazioni di Mac OS di u sistemu chì utilizate, postu chì creanu U spaziu borrarà ogni infurmazione nantu à u volumu sceltu.

Invece, avemu creatu un voluminu cun un facilità per identificà un nome, un formatu è un grandore chì si ponu esce da quandu vi vene u tempu di selezziunà un u voluminu per a stallazione Ubuntu.

Utilizà Utilità Disca per creà l'Ubuntu Installate Target

Ci hè un bedu scrizzione chì avemu da esse mandatu à leghje infurmatu chì detti e dettagli, passu per passà, per furmà è furmà un voce utilizendu l'Utilità discu di Mac

Avvisu : Partizionar, mudificà e appruduce alcunu sparizzione pò esse rimessa à perdita di data. Assicuratevi chì tenete una copia di salvezza di ogni dati nantu à e catene scurtificatu implicati.

Tip : Se utilizate un impurtante Fusion , u Mac OS impone un limite di dui partizioni nantu à u volumu Fusion. Si avete digià criatu una particione Windows Boot Camp, ùn serà micca pussutu aghjunghje una particionu Ubuntu. Puderanu aduprate un impunimentu esternu cù Ubuntu.

Sì avete aduprà una particione esistente, fate un ochju di duie guidate à resize e partizzione:

Utilità Disca: Cumu Resize à un Mac Volume (OS X El Capitan o Later)

Partition a Drive with OS X Utility Disk Captain's

Se pensa à utilizà un ingaghju tutale per Ubuntu, utilizate a guida di furmatu:

Formate una Mac's Drive Using Disk Utility (OS X El Capitan o più tardi)

Ùn importa di quale di i guidete chì utilizate, ricordate chì u schema di partizioni deve esse u Partitioning of GUID Mapa, è u formatu pò esse MS-DOS (FAT) o ExFat. U formatu ùn importa micca quantu averà mudificà quandu installate Ubuntu; a so mutivazione hè solu per fà fà fàliu fà sparte di u discu è a partition chì avete da esse utilizatu per Ubuntu dopu in u prucessu di stallazione.

Una nota finali: Dà u voluminu un nome significante, cum'è UBUNTU, è fate una nota di u grandu di partizioni chì fate. I dui elementi di l'infurmazioni avè aiutu à identificà u voluminu dopu, durante l'installazione Ubuntu.

Utilizà u fede U vostru Dual-Boot Manager

rEFInd permette a vostra Mac per scaricata di parechje sistemi operativi, cumpresu OS X, Ubuntu, e altri. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Finu à quì, avemu travagliatu nantu à ottene u Mac dispostu per riceve Ubuntu, è ancu preparendu un installatore d'iniziale chì pudemu utilizà per u prucessu. Ma finu à quì, avemu duvutu ciò chì deve necessariu di pudè duvete dupa di u Mac à u Mac OS è u novu Ubuntu OS.

Boot Managers

A vostra Mac hè digià equipatu cun un manicu d'arranzione chì permette di sceglie entre i Mac variate è Windows OS chì pò esse installatu nantu à a vostra Mac. In parechji guidate, ricu spiegatu cusì à invoca l'amministratore di l'andu in l'iniziu adupratu a chjave di l'opzione, cum'è in l' utilizazione di a guida di l' assistente di u VO X Recovery .

Ubuntu hè ancu cun u so propiu arrange manager, chjamatu GRUB (GRand Unified Boot Loader). Seremu utilizatu GRUB in breve, quandu avemu perseguite per u prucessu di stallazione.

Tutti i ghjorni amministratori di dispunibili dispunibili di utilizà pò mancuurà u prucessu dual-booting; In fatti puderanu manipulei assai più più vera chì solu dui. Ma u ghjocu di l'amministratori di Mac ùn ricunnosce micca l'Ubuntu OS senza una piu di pattu, u ghjacciu di l'iniziale GRUB ùn hè micca à u mo piace.

Cusì avemu da suggerisce chì fate l'usu di un capu di boot manager di tercera parte chjamata rEFInd. rEFInd pò cumprà tutte e necessità d'arregistramentu di u Mac, chì includenu i dettu selezziunà Mac OS, Ubuntu, o Windows, se avete accertà installà.

Stallazione rEFInd

FERROVI hè facilmente installatu; Un cumandaru di a Terminale simplice hè tutte ciò chì hè necessariu, almenu sè vo avete OS X Yosemite o prima. OS X El Capitan è più tardi hà una furmazione di segurità supplementaria chjamata SIP (System Integrity Protection). In a nutressa, SIP impedisce utilizatori cume ordinali, cumpresu amministratori, da mudificà i schedarii di u sistema, cumprese i schedari preferiti è i caratteri chì Mac OS usa per ellu stessu.

Cum'è gestite d'armi, rEFInd hè precisu esse stallate nant'à e zone protetti da SIP, perchè se sè vo pudete utilizà OS X El Capitan o più tardi, avete bisognu di disattivà u sistema SIP prima di prucede.

SIP disattivatu

  1. Aduprate l'urdinamentu in l'Utilizazione di a guida di l'assistente di discu di OS X Recovery, ligata supra, per restituverà a vostra Mac utilizendu a Recuperazione HD.
  2. Select Utilities > Terminal da i menus.
  3. In a finestra di a Terminale chì apre, intria i seguenti:
    csrutil disattivu
  4. Scaricà Ingressu o Riturnà .
  5. Restart u Mac.
  6. Una volta chì tenete a Mac desktop back, aduprà Safari è rindarà a pagina di SourceForge à a beta rEFInd, una utilità d'amministratori d'EFI.
  7. Dopu a cumpletta di a descarga, pudete truvà in un cartulare chjamatu refind-bin-0.10.4. (U numaru à a fine di u nome di u caratteru pò cambià cù versioni novi chì sò liberati.) Abrà a ricind-bin-0.10.4.
  8. Launch Terminal, situatu in / Appliaggi / Utilities /.
  9. Organice a finestra di a Terminal è a refind-bin-0.10.4 Avvisa di u Finder per chì queste si pò vede.
  10. Arrastrà u schedariu chjamatu refind-install da u ricind-bin-0.10.4 folder à a finestra di a Terminal.
  11. In a finestra di a Terminal, press Enter o Return .
  12. UFFITU serà installatu nantu à a vostra Mac.

    Opcionalmenti ma cunsigliate :
    1. Turn SIP volta indrintu dopu in a Terminale:
      csrutil habilite
    2. Scaricà Ingressu o Riturnà .
  13. Fermer Terminal.
  14. Chjuderà a vostra Mac. (Ùn restate, utilizate l'Ordine Shut Down ).

Utilizà u Live USB Drive per Pruvate Ubuntu in Your Mac

U Ubuntu Live Desktop hè una bona manera di assicurà a vostra Mac pò eseguisce Ubuntu senza parechje tema. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

U USB Live per Ubuntu hà criatu prima pò esse utilizatu per installà permanente Ubuntu in a vostra Mac, ancu pruvate Ubuntu senza aduprà installà u SO. Pudete spuntà per fà una installazione, ma iu vogliu voi avè pruvate pruvate Ubuntu prima. A ragiunata principali hè chì vi permettà scopre a ogni prublemi chì avete enfruntatu prima di fà à un installatu tutale.

Certi di e prublemi ponu truvà l'installazione di u USB Live in micca travagliatu cù a carta grafica Mac. Questu hè unu di i prublemi più cumuni chì l'utenti di Mac facenu quandu anu installatu Linux. Pudite dinò chì u vostru Wi-Fi o Bluetooth ùn hè micca operatu. A maiò parte di sti cuncetti ponu esse diretti dopu a stallazione, ma sapendu cun elle di elli prima di tempu permette di fà una ricerca pocu di u vostru ambiente di Mac famigliu, per rinsignà i prublemi, u pussibule acquistà i cunnutturi necessarii, o cunniscenu à pocu chì duverebbe da .

Pruvate Ubuntu nantu à a vostra Mac

Prima di pruvate di invià à u Live USB unità creata, ci hè un pocu di preparazione per esse realizatu.

Sè vo site liste, aghju dettu l'arregistramentu.

  1. Certi o Restart u vostru Mac. Se installate rEFInd, u gestore d'arranzione vene automaticamente. Se ellu scrive micca aduprà UFFI, quant'è chì a vostra Mac principia à arriva, mantene a chjave di l' Option . Mantene fermu finu à vede u gestore di l'amministratori di Mac indetta una lista di dispunibili dispunibuli chì pò inizià.
  2. Utilizate e chjave di freccia per selezziunà u Boot EFI \ boot \ ... entry ( rEFInd ) o l' accessu EFI Drive ( Mac boot manager ) da a lista.

    Tip : Se ùn vede micca un EFI Drive o Boot EFI \ boot \ ... in a lista, ciute e assicuratevi chì u USB flash drive hè cunnessu direttamente à u vostru Mac. Puderete puru vulete sguassà tutti i periferichi da u vostru Mac, fora di u santu, u tecktone, u USB Live-floppy drive, è a cunnessione Ethernet da wired.
  3. Dopu chì selezziate u Boot EFI \ boot \ ... o un icone EFI Drive , press Enter o Return on the keyboard.
  4. A vostra Mac darà scaricamentu cù u USB Flash Drive è rigalu u Manager GRUB 2. Vi vede un testu testicu di fondu cù almenu quattru entrati:
    • Pruvate Ubuntu senza installazione.
    • Installa Ubuntu.
    • A instalazione OEM (per i pruduttori).
    • Verificate discu per difetti.
  5. Utilizate a freccia chjave per sceglie Pruvate Ubuntu senza installazione , da preminite Retorna o Retour .
  6. A visualizazione deve esse scura per un pocu tempu, da mostra a pantalla di splash ubuntu, seguita da u Ubuntu. U tempu tutale per questu hè di 30 sicondi à parechji minuti. Se ùn aspittà più di cinque minuti, prubabilmente prublemi gràfiche.

    Tip : Se a vostra perspettiva resta negra, ùn serebbe micca da abbandunà a pantalla di splash ubuntu, o a visualizazione sarà inviable, avete probabilmente un problema di cuntrollu di grafiku. Pudete riparà quì si cambiassi u cumandimu di u caratteru di ublariu Ubuntu cum'è scritte sottu.

Modifiche u Command GRUB Boot Loader

  1. Appressu a vostra Mac appuntamentu è mantene a buttula P ower .
  2. Appena chì a vostra Mac apagará, restituisce è torna à a pantera di u pannittu carburanti GRUB cù l'instructions above.
  3. Select Pruvate Ubuntu senza installazione , ma micca pressu a Cuntattà o Retour key. Invece stampa la chjave "e" per intrinu in un editore chì vi permettenu di fà cambiamenti à l'ordine di caratteri d'arregistramentu.
  4. L'editore cuntene quarchi filetti di testu. Avete bisognu di mudificà a linea chì leghje:
    linux /casper/vmlinuz.efi file = / cdrom / preseed / Ubuntu.seed boot = casper splash tranquillo ---
  5. Intra i paroli 'splash' è '---' avete bisognu di inserisce u seguente:
    nomodeset
  6. A via hè questu quì:
    linux /casper/vmlinuz.efi file = / cdrom / preseed / Ubuntu.seed boot = casper silence splash nomodeset ---
  7. Per fà l'editiu, utilizate e tecchee di freccia per trasfurmà u cursore in u locu pocu dopu a parolla splash, scrivele ' nomodeset ' senza i quotes. Ci sarà un spaziu entre splash è nomodeset è ancu un spaziu entre nomodeset è ---.
  8. Quandu a linea hè stallata, preme F10 per arrizzà cù i novi cunfigurazioni.

Nota : U cambiamentu chì avete fattu sò micca salvatu; anu utilizatu solu questu un tempu. Sè avete bisognu di pruvate Ubuntu senza installazione di l'urdinariu, avete bisognu di edità a linea una volta.

Tip : Adding "nomodeset" hè u metu più cumuni di corrigie un impurtante gràficu durante a stallazione, ma ùn hè micca solu l'unicu. Se continuate avà avete messu emissioni, possite pruvà sta:

Determina a marca di a carta grafica chì u Mac aduce. Pudete fà scelte qualcosa di sta Mac da u meniu Apple. Cerchju di i grafichi di testu, fate una nota di i grafichi chì anu utilizatu, è utilizate unu di i valori custruttivu invece di "nomodeset":

nvidia.modeset = 0

radeon.modeset = 0

intel.modeset = 0

Sì avete sempre avè bisognu di u prughjettu, verificate i fori di Ubuntu per questi cun u vostru mudellu Mac specificu.

Avà chì avete una versione Live di Ubuntu chì correranu nantu à a vostra Mac, verificate per verificà chì a vostra retaccia WI-Fi si funziona, o Bluetooth, se ne necessariu.

Ubuntu in Ubuntu

Dopu a locazione di u 200 GB chì vo vulete formate cum'è FAT32, pudete cambià a particione à EXT4 è stabilisce u puntu di munumentu cum'è Root (/) per a stallazione di Ubuntu in a vostra Mac. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Avà, avete un travagliu USB Flash drive chì cuntene l'installadoru Ubuntu, a vostra Mac cunfigurata cù una spartera prestu per esse adupratu per installà Ubuntu, è un prunurciata di u freccia in ghjustu aspittendu à cliccà nantu à l'installate l'icona d'Ubuntu vedere nantu à u Live Ubuntu desktop.

Installa Ubuntu

  1. Sè vo site liste, fate doppu cliccà nantu à u vostru icona d' Ubuntu .
  2. Select the language to use and then click Continue .
  3. Puderà u installatore per scaricà l'aghjurnamenti quantu bisogni, per u sviluppu Ubuntu cum'è quelli chì puderete bisognu. Situate una marca di verificazione in a Scaricamentu di Scaricamentu durante a stallazione di a casella Ubuntu , è ancu in u prugramma installatu di terzu per gràfiche è hardware WI-FI, Flash, MP3 è altra casquestra mediata . Cliccate u buttone Cumunità .
  4. Ubuntu ponu parechji tipi di installazione. Quandu vulete installà Ubuntu in una particioni specifica, seleccionate Something Else da a lista, è cliccateContinu.
  5. U installatore cuntene una lista di i prughjetti di almacenamiento cù a vostra Mac. Avete bisognu di u voluminu chì creà utilizendu a Utility Disk di Mac un pocu prima. Perchè i numeri di discrive sò diversi, avete bisognu di usà a talla è u formatu di u volumu chì creaste. Quandu localizza u voluminu correctu, utilizate u tecchetu di freccia o freccia per rinfurzà a partition , è fate un clic a cambià buttone.

    Tip : Ubuntu mostra u grandu di partizioni in Megabyte (MB), mentri a Mac demonera a talla cum'è Gigabytes (GB). 1 GB = 1000 MB
  6. Aduprate l'Ughjettementu cumu: menù di scelta per selezziunà u sistema di schedariu per l'usu. Preferiscammu u sistema di schedariu di archive ext4 .
  7. Utilizate u menù di u menù di u monte puntale per sceglie "/" senza i quotes. Questu hè ancu chjamatu Root . Cliccate u buttone OK .
  8. Pudete esse avvistatu chì sceglie un novu grandu di partizioni hè di scritta à u discu. Cliccate u buttone Cumunità .
  9. Cù a particione avete sceltu sceglie selezziunate, fate clicà u buttone Impressate issa .
  10. Pudete avessate chì ùn avete micca definitu una particione per esse utilizatu per u spaziu di scambiu. Pudete aghjunghje spaziu di swap; cliccate u buttone Cumpla .
  11. Serà statu dichjaratu chì i cambiassi chì fate sò questi à esse impiegati à u discu; cliccate u buttone Cumpla .
  12. Sceglite una zona horizonte da u mappa o inserisce una cità principale in u campu. Cliccate Cuntinuà .
  13. Scelta u schema di tecchine , è cliccateContinuite.
  14. Configurate u vostru contu di ubligatore Ubuntu intruduvi u vostru nome , un nome per l'urdinatore , un nome d'utilizatore è una password . Cliccate Cuntinuà .
  15. U prucessu di stallazione accumincia, cù una standa barra chì mostra u prugressu.
  16. Quandu a stallazione cumpleta, pudete clicà u buttone Rissone .

Avete avà avà avà una versione di travagliu di Ubuntu installata nantu à a vostra Mac.

Dopu a restannazione finalizata, pudete nutate chì u gestore di u risu hè oghji uperazione è exhibisce Mac OS, Recovery HD, è u sistema Ubuntu. Puderete clicà nantu à qualsiasi i OS di i OS à selezziunà u sistema operatore chì vulete utilizà.

Perchè tù serebbe prublemi à ricuperà à Ubuntu, cliccà nantu à l'icona Ubuntu .

Se dopu à ricumincià avete tematiche, cum'è manca o dispunibuli micca funziunali (Wi-Fi, Bluetooth, stampaghjeri, scanners), pudete cuntrollà cù a cumunità Ubuntu per avè ottimintatu à ottene u tutale di u vostru hardware.