Monitori LCD è Gamutini Color

Determinà Cumu hè un monitoru LCD à a Cumpagnia di Riproduce

Gamma di culore si ricò à i diversi nivadi di culori chì ponu esse attivatu da un dispositiu. Ci hè à sente dui tipi di taglioli di colore, additivu è sustractivi. Additivu si riferisce à u culore chì hè generatu da imbulighjà una lummia colore per generà un color finali. Questu hè u stilu utilizatu da i computers, televisioni è altri apparenti. Hè più spessu referente com'è RGB basatu à u lume rosse, verde è blu utilizatu per generà i culori. U culori sottumessu hè quellu chì s'utilia à mischjamentu cun tingi chì impediscenu riflessione di a luce chì pruducenu un coloru. Questu hè u stilu utilizatu per tutti i media stampati, cum'è e fotografia, magazines è e libri. Hè dinò in generale chjamati CMYK basatu in u cianu, magenta, pigmenti gialli è bianchi in a stampa.

Perchè avemu parlatu di i Monitori LCD in questu articulu, avemu averà guardà i versi di u color RGB è quantu parechji monitori sò stati qualificati per u so culore. U prublema hè chì ci sò una varietà di varietà di u culore chì una schermu pò esse apprizzatu da.

sRGB, AdobeRGB, NTSC e CIE 1976

Per quantificà quantu culore di un pruduttu pò manighjà, usa una di i mudelli standard di u culore chì definen un sensu di color. U più cumuni di u Gammaru di u color RGB hè sRGB. Questa hè a tela chjamata di culore utilizata per tutti l'impresa, téléviti, camere, video-recordatori è l'altru elettronoloje di cunsumu. Hè una di a più antica e, in più, più stretta di u funziunalu di u culore chì hè adupratu in riferimentu per l'informàtica è l'electronica di cunsumu.

AdobeRGB hè statu sviluppatu da Adobe com una filetta di culore per furnisce un vastu scala di culori ca sRGB. Svilupparu dinò per esse utilizatu cù i so diversi prugrammi gràfiche, in particulare Photoshop cum'è un mezzu per fà i prufiliarii un nivulu più grande di culore quandu travagliendu in gràficu è di foto prima di cunvertisce per stampà. CMYK hà una scelta di culore più grande cù a RGB gamutte, perchè a larga scurazione AdobeRGB brinda una traduzzione mejorata di culori per impremhe ca sRGB.

NTSC era u spaziu di u culore sviluppatu per a varieghja di culori chì ponu esse rapprisentati à l'ochji umani. Hè ancu unicu rapprisentativu di i culori perciuti chì l'omu pò vedà è ùn hè micca a ghjente di a famiglia più larga. Parechje pò pensate chì questu hè di fà cù u standard di televisione chì hè chjamatu dopu, ma ùn hè micca. A maiò parte di e dispusitivi di u mondu reale à a data ùn anu micca l'abilità di attruisce à stu nivellu di culore in una mostra.

L'ultimi di i muduli di u culore chì ponu esse riferiti in a capacità di a culore di u monitor LCD hè u CIE 1976. U spazi di color CIE eranu unu di i primi modi per definisce i corsi matematiche specifichi. A versione 1976 di questu hè un spaziu di u colore specifieru chì hè stata utilizata per di gràfica u realizazione di altri spazii di culuri. Hè generale ghjustu ristrettu è com'è u risultatu hè quellu chì parechje cumpagnie vogliu aduprà cum'è u tendenu à avè un percentu percentuali più altu cù l'altri.

Allora, per quantificà e varià gamutte di colore in termine di a so rotta relative di u culore di a più estrema à a più larga seria: CIE 1976

Chì ghjè a Gamut di Cunsigliu Tìpicu di Scrizzione?

I monitori sò numarati ghjinirali à u so culore per u percentualità di i culori fora di una tela di colore chì sò pussibuli. Cusì, un monitoru chì hè stata apprezzata à u 100% NTSC ponu vede tutti i culori di a famiglia di u color NTSC . Una schermu cù 50% NTSC hè un scontu di colore pò esse solu rapprisentanu a mità di quelli colori.

U monitoru di l'equipaturu mediu falla nantu à u 70 à u 75% di a famiglia di u colore di NTSC. Questu hè bonu per a maiò parte di i persone chì sò adatti à u culore chì anu vistu annantu à l'annu da e funzioni di televisiò è video. (72% di a NTSC hè apprussivamenti equivalente à u 100% di a saldata di colore di sRGB). I CRTs utilizati in a più vechja televisioni di u tubu è i monitors di culore anu pruduciùtu quasi una scala di u 70%.

Quelli chì cercanu di utilizà una mostra per u travagliu gràficu o un hobby o professione probabilmente vulemu qualcosa chì hà una maiò larga di culore. Questu hè quì chì parechji di u novu scelta di culore alta o larga scelta anu aghju in ghjucatu. Per esse a visualizazione per esse cume una larga scala, generalmente devenu pruduce, almenu, un 92% scala di color NTSC.

Un retroiluminazione di u monitor LCD hè u fatturu chjaru à determinà a so scala di u culore generale. A retroleia più cumuna utilizata in una LCD hè un CCFL (Cold-Cathode Fluorescent Light). Quessi sò in generale producenu circa a 75% scassa di u NTSC. Lampi CCFL rinfurzati pò esse usatu per generà circa 100% NTSC. A retroilluminazione LED di più tardu hà pudendu generà di più grande di 100% mudelli di colore di NTSC. Dopu avè dicu chì, a maiò parte di l'LCD cumpranu un sistema LED di più spaziu chì prumove un livellu più chjucu di cume di culore chì hè più vicinu à CCFL generico.

Resumen

Se un color LCD di u monitor LCD hè una fattura impurtante per u vostru urdinatore, hè impurtante per sapè da quantu culore ponu esse ripresentatu. Specchi di fabrica chì ritennu u numaru di culori sò generalmente micca utili è micca tipificati inaccurità quandu venga à ciò chì vanu veramente versus ciò chì teorizamente ponu vede. Per quessa, i cunsummadori anu daverà verificà quale hè a famiglia di u monitor. Questu cunsigliu cunsumatori una rappresentanza megliu di ciò chì u monitor hè capaci in alcune di u culore. Assicuratevi sapè ciò chì u percentualu hè ancu di a gamut di u culore chì u percentuale hè basatu annantu.

Eccu una lista rapida di i scoglieti cumuni per diverse livelli di mostra:

Infine, si deve ricordà chì questi numeri sò da quandu a mostra hè calibrera. A più maghjina quandu anu speduti passate per calibrazzione di u colore di basta basice è seranu ligeramente off in una di più spazii. In u risultatu, qualchissia chì hè bisognu di un nivulu di culore veramente precisu vole à calibre a vostra visualizazione cù perfilsi propici è aghjustamenti utilizendu una strumentu di calibrazione .