Nazioni Uniti: L'accessu à a banda larga hè un dirittu umanu basu

A disprezzione da Internet hè contru u legatu internaziunale

Un rapportu da u Cunsigliu di dritti di l'Assiura Genarii Naziunali dichjara l'accessu à Internet un dirittu umanu basu chì permette à l'individu "eserciziu u so drittu à a libertà di l'opinione è l'espressioni".

U rapportu fù publicatu dopu à a dicèsima session di u Cumunitariu di Dritti Uniti di i dritti umani , è intitulatu "U rapportu di u Ponente Speziale per a prumuzione è a prutezzione di u dirittu à a liberta di l'opinioni è l'espressione, Frank La Rue". U rapportu face diversi intiressi à u dirittu à u dirittu à l'accessu per l'Internet è spurtarà l'inviu globale per annullà a disponibilità di a banda larga in e nazioni.

A BBC hà studiatu 26 paesi è truvaru chì u 79% di e persone cresce chì l'accessu per l'Internet hè un dirittu fundatu.

Ghjè una banda larga accessibile per l'accessu à a banda larga universale?

In più di l'accessu Internet basicu, l'autura di l'autore analizà ancu chì i discuencarii di l'Internet hè una violazione di i diritti umani è si va in contra drittu internaziunale. Questa intriguità hè particularmente indispensabile in Egittu è Siria, induve i guverni pruvatu di cuntrollà l'accessu à l'Internet, è l'oppostu utilizatu l'Internet per a muntagna di manifestazioni è l'urganizazioni di l'avvenimenti.

I Nazioni Unni cuncernisce l'impurtanza di a banda larga è l'accessu per l'Internet in tuttu u rapportu:

"U Regulu Speziale crede chì l'Internet hè unu di i strumenti più impurtanti di u XXI seculu per a creazione di trasparenza in l'accusazione di u putente, l'accessu à l'infurmazioni, è per facilitate a participazione attiva à u citadinu in a società demucratica".

"Comu tali, facilià l'accessu à l'Internet per tutti i particulari, cù a so restrizzioni limitata per u cuntenutu in ligna, puderia esse una priorità per tutti i Stati".

"... à l'attività di u catalyticu per l'individuali per esercitu u so drittu à a libertà di l'opinioni è l'espressione, Internet also facilita a realizazione di una varietà di altre diritti umani".

Un Missaghju à Paesi À limità di Accessu

U rapportu hè un missaghju à i paesi chì restrimente l'accessu à i citadini è un tentativu per cuntrullà l'oposición, è ancu un signalu per altri chì guarantiscenu l'accessu universale à a banda larga devanu esse una priorità glubale. U rapportu hè stata publicata in un tempu quandu l'FCC ponu accede à u 26 millioni di Americani ùn anu micca accessu à a banda larga.

A missione generale di a Cumpagnìa di Broadband di Nazzioni Uniti di u Sviluppu Digitale hè di assicurà a cunnessione d'alta veloce di a banda larga d'accessibilità per l'Internet hè furnita à ogni citadinu. A Cummission prumove l'adopzione di prumuzione amiche à a banda larga è di pulitichi per tutti, perchè tutti ponu benefiziè di e beneficii soċjali è societali offruti da a banda larga.

U rapportu hà noteu l'impurtanza di i piani di a banda larga naziunali per pudè mette strategie cohesionu per sparghje u utilizazione di a banda larga per aduprà priorità strategiche naziunale. 119 Guzioni anu adopru un pianu di a banda larga per guidà u viaghju in l'era digitale. Basatu in una perspettiva globale, l'impurtanza di una strateġija di a banda larga naziunali hè summatu in u rapportu:

U rolu di i guerre rivolti

"I guverneri ghjucanu un rolu criticu à cunghjuntà u settore privatu, l'istituzioni pubblichi, a sucità civili è i citadini individuali per scriviri una visione per una nazione cunghjunta. U dirigente puliticu hè necessariu per: