Pantalla di LCD è Culore di Color Bit

Spiegà a Difference entre 6, 8 è 10-belli Displays

A varieghja di culore di un computer hè definitu da u terminu à a prufundità di culore. Questu significa u numaru tutale di culori chì u prugrammu pò esse stampatu à l'utilizatore. I prufundità più chjaru di u culore chì l'utilizatori viranu quandu si tratta di i pc sò 8-bit (256 culori), 16-bit (65.536 culori) è 24-bit (16.7 mio culori). U veru culore (o un colore di 24 bits) hè u modu più frecuentatu issa cum'è ordinate sò assicutatu livelli suffine à fà di travaglià fà à a so colore. Certi utilizatori prufessiunale in una prufessione di 32 bits, ma dinò hè principalmente usatu com un mezzu di pad pad à u coloru per uttene di più definitu quan prestitu à u nivellu di 24 bits.

A Scaccia Versus Color

U monitori di LCD anu scuntatu un pocu di prublema quandu si tratta di tratta di u culore è a velocità. U culore nantu à una LCD hè cumpostu di trè pilami di punti culurati chì ponenu u píxel finali. Per visualizà un corpu daveru, u currente deve esse appiicatu à ogni culore à u cattighjà per dà l'intensità chjamata chì genera u colore finali. U prublema hè quellu per ottene i culori, u corrente averebbe moviri i cristalli nantu à i niveli di intensità desitati. Questa transizzioni da u statutu à l'off state hè chjamatu u tempu di a risposta. Per a maiò parte di scrini, era stata apprezzata à 8 à 12 mese.

U prublema hè chì assai monitors LCD sò utilizati per vede u video o motion in u screnu. Cù un veru u tempu da risposta for transitions from off to on states, pixel chì deve furmatu à u novu livelli di culore seguenu u signale è u risultu in un'arèrgiu cunnisciutu cumu blurring. Ùn hè micca un prublema si u monitor hè utilizatu cù l'applicazioni cum'è u software di produtividade , ma cù u video è u moffru, pò esse ghjardinià.

Siccome chì i cunsumatori esiggianu scritti più veloci, hà qualchì cosa deve esse fattu per migliurà i risposti. Per favurizà questu, parechji prudutori turnaru per riduce u numaru di niveli ogni pixel di culore rende. Questa reduczione in u nùmmuru di niveddi di intensità permette à i tempi di rispusione per falla, ma hà u rinunziu di reducià u nummiru generale di colori chì pò esse prestu.

6-Bit, 8-Bit o 10-Bit Color

A prufundità di colore era chjamata prima di u numaru nùmmuru di culori chì a pantera puderà prestu, ma quandu si tratta à i pannelli LCD, u numeru di niveli chì ogni culore pò prestu si usa invece. Questa puderebbe fà e cose difficultà di comprende, ma per dimustrà, andemu à guardà a matimàtica di questu. Per esempiu, u culore di 24 bits o veru hè cumpostu di trè culori cun 8 bits di culore. Matematicamente, questu hè rapprisentatu cum'è:

Monitori LCD d'alta velocità tipicamenti anu riduce u nùmeru di tene per ogni culore à 6 invece di l'8 standard. Stu color di 6 bricciu vi induve assai molte chiatte cù 8 bits, cum'è avemu vistutu quandu facemu a matematica:

Questu hè assai menu menu u veru veru di culore, cumu chì era sensible à l'ochju ochju. Per attruvarà stu prublema, i pruduttori utilizan una tecnica chjamata cuspirazione. Questu hè un effettu chì i pezzi vicini utilizanu sfumature oghje qualchì variazzu o culore chì u sguassà u ochju ochju per vede u corpu desideratu ancu s'ellu ùn hè micca veramente u culore. A photo di ghjurnale in culore hè un bonu modu per vede stu effetti in pràtica. In stampata l'effetti hè chjamatu trembliani. In u usu di sta tecnica, i pruduttori sustènenu à alcunisce una profonda di culore vicinu à quellu di u veru coloru mostra.

Ci hè un altru livellu di visualizazioni chì hè utilizatu da i prufessiunali chjamati visualizazioni di 10-bits. In teoria, questa puderia esse di più di milioni di culori, più di quì l'ochju ochju pò esse stampatu. Ci hè una quantità di ridduzzi à queste tipi di scrizzioni è per quessa chì sò imprudati solu da i prufessiunali. Prima, a quantità di dati necessarisi per un colore tantimu hè dumandatu un connettore di datu di anch'ella larga banda. Di genere, i monitors è i carte di video usanu un connettu DisplayPort . Siconda, anche ancu chì a carta grafica pò rinfurzà circhendu i milioni di culori, u dispunibile a scala di colore o un arghjintinu di culori pò ancu esse veramente più menu di questu. Ancu l'ultima gamuta di a culore duranti mostra chì u cianu di 10 bits ùn pò micca veramente rende tutti i culori. Tuttu stu generalmente significa ammanu chì tendenu à esse un pocu più lento è ancu assai più caru chì ghjè per quessa ùn sò micca cumuni per i cunsumatori.

Cumu Dice Quante Sottu U Bits Un Usicà Amichetti

Questu hè u prublema più grande per i persone chì viranu à compra un monitor LCD. Prufessiunità prufessiunale spessu saranu moltu veloci per parlà di u supportu di colore di 10-bit. Una volta, avete a vede à a scala di u culore veru di questi messagi. A maghjina più grande di u cunsumu ùn dì micca quantu aduprà. Invece, sò tendenu à listonu u numaru di culori chì sustenenu. Se u fabricatore elenata u culore cum'è 16,7 miliuna di culori, devi esse avutu chì a mostra hè di 8 bits per culore. Se i culori sò cartulare di 16,2 millioni o 16 milioni, i cunsumatori cume suppone chì usa una profonda di 6 bits per culore. Se no u cume di a prufundità di culore hè listessa, deve esse avvistatu chì i monitors di 2 ms o più veloce seranu 6-bit è a più chì sò 8 ms è e pane più lente sò 8-bit.

A cosa importa?

Questu hè assai subjectivativu à l'usteru propiu è ciò chì l'usu hè utilizatu. U quantità di culore veramente importa di quelli chì facenu un travagliu prufessiunale in grafichi. Per queste persona, l'ammontu di culore chì hè indicatu nantu à a pantalla hè assai impurtante. U cunsumadore mediu ùn hè micca avutu bisognu di stu nivellu di a rapprisintazioni di culore da u so monitor. Per via di u risultatu, ùn hà impurtanza ùn importa. E persone chì anu utilizatu i so dispostu per i video games o vi vidaranu un prublemu di prublema chì ùn mancanu micca a quantità di culori prisentati da a LCD, ma da a rapidità à quale ponu esse indicatu. Per via di u risultatu, hè megliu stabilisce e vostre necessità è basate a vostra compra per quellu criteriu.