PCM Audio in Home Theater

Chì l'audio di PCM hè è per quessa hè impurtante

PCM stands for P ulse C ode M odulation.

PCM hè utilizatu per cunvertisce signalhei analogichi di l'audio (rappresentanti da i waveforms) à signalhii di l'audio digitale (chì sò rapprisentati da 1's è 0's-assai cum'è informazioni informati) senza compressione . Questu permette a stampa di un eseguitu musicali o di soundtrack di filmu per fassi in un spaziu più spaziu (compariate a quantità di CD à un discu vinyl).

PCM Basics

A cunversione audio di analogica à a digitale PCM pò esse cumplicate, secondu di quale esse cunvertisce u cuntenutu, a qualità necessaria o desitzzata, è cumu l'informazione hè almacenata, trasferita o distribuzita. In ogni casu, sò quì i fundamenti.

Un archiviu PCM hè una interpretazione digitale di una onda analogica. L'urdinò hè di rimpruverà e proprietà di un signalu analogicu di a so audio.

A manera chì a cunversione analogica à a PCM hè fatta via un prucedimentu chjamatu u sampling. Cumu l'esitatu supra, u sonu analogicu si move in oli, mentri PCM hè una serie di 1 è 0. Per capisce u sonu analogicu cù PCM, punti spicifici nantu à l'onda di u sonu deve esse tastate (frekwenza). Cù quantu di a furmula di onda hè sampled in u puntu donu (bits) hè ancu parte di u prucessu. Più punti più amichi è e pezzi più numerichi di l'onda di u sonu pigliatu in ogni puntu signifia a più precisione annantu à u listinu. Per esempiu, in CD audio, una forma di onda analogica hè sampled 44.1 mila volte per u secondu (o 44.1 kHz), cù punti chì sò 16 bits in grandezza (prufundità). In autri vocabuli, l'aiutu di l'audio digitale per CD audio hè 44.1 kHz / 16bits.

PCM Audio and Home Theater

Un tipu di PCM, a modulation lineale plus code (LPCM), hè utilizatu in CD, DVD, Blu-ray Disc, è l'altri apprufenzi di l'audio digitale.

In un CD, DVD, o Blu-ray Disc, un LPCM (secondumente chjamatu cum'è PCM) hè signalatu di un discu è pò esse trasferitilu in dui maneri:

PCM, Dolby è DTS

L'altru truccu chì a maiò parte di i DVD è Blu-ray Disc facenu ùn pò micca di leghje signalhe di audio Dolby Digital o DTS . Dolby è DTS sò formats di l'audio digitale chì usanu codificazione chì compressione l'infurmazioni per affucà tutti l'audio di u sonu di u sonu di ughjettutu digitale nantu à un DVD o Blu-ray Disc. In modu generale, l'architettura di Dolby Digital undecoded è DTS hè trasferitu à un riciviu di teatru di casa per più di decode à analogicu, ma ci hè una altra opción.

Una volta leghjite u discu, parechji DVD è Blu-ray Disc lettu internu pò cunvertisce à cunverte Dolby Digital è DTS à a PCM senza cumpressu, è da passà chì u decode signalatu direttamentu à un receptore di u cinema in una cunnessione HDMI o cunverte u sinjal di PCM analogie per uputatu da via dui o dispusitivi audio di analogica multichannel à un receptore di teatru in casa chì hà l'apprufazioni cumprendenti rispundenti.

In ogni modu, siccomu un signalu PCM hè micca cumpressu, prende oghje più spaziu di trasmissione. Cusì, se utilizanu una cunnessione ottica o coaxiali numulari, ci hè solu locu abbastanti per trasferiri dui canali di l'audio di PCM. Perchè ripaghjazione di CD chì hè perfetta fina, ma per i Dolby Digital o DTS signalani surround, chì anu cunvertisce à PCM, necessariu d'utilizà una cunnessione HDMI, cumu pò trasferitu à ottu canali di l'audio di PCM.

Per più nantu à cumu funzione PCM entre un reproductor Blu-ray Disc è un receptore di teatru di casa, riferite à u Blu Blu-ray Disc Player Audio Settings: Bitstream vs PCM .