Qual è Comma per in CSS Selectors?

Perchè una simula semplice simplificheghjate u codificazione

CSS, o Cascading Style Sheets, sò l'accessu sustettivu di a tecnulugia di u web designe per aghjunghje stili visuale per un situ. CSS, pudete cuntrullà a pagine di pagine, i culori, a tipografia , a fonduta è assai più. Bastamente, se hè un stile visuale, CSS hè a via di portanu quelli stili di u vostru situ web.

Cumu aghjunghje l'estates CSS à un documentu, pudete avè avvistu chì u documentu accumene da più è longu. Ancu un situ pianu cun solu un pezzu di pagine pò finisce cun un grande archiu CSS - è un situu assai grande cun vente è assai pagine di cuntenutivu unicu pò pussede schedari CSS grandi assai. Questu hè aghjustatu da i siti chì rispundanu chì anu avutu parechje di ricerca di media in i stili d'eleganti per cambià cusì chì i visuale è di a pagina ponenu per diverse pantani.

Sì, i schedari CSS ponu longu. Ùn hè micca un prublema più grande quandu si tratta di u prestazione di u situ è ​​a veloce di scaricamentu, perchè ancu un schedariu CSS longu hè probabili di esse chjucu picchinu (postu chì ghjè veramente un ducumentu di testu). Eppuru, ogni pocu conta di quandu viaghja a pagine di veloce, perchè se pudete fà a vostra stile di carta più magher, chì hè una bona idea. Questu hè quandu induve a "comma" pò esse assai in a vostra stile di carta!

Commas e CSS

Pudete avè rivoluziatu quale rolu a cumana ghjocu in a sintaxis selezionali CSS . Comu in i sentenzi, a vigna vene di clarità-micca codice-à i separatori. A freccia in un selettore CSS separa parechji selezziunisti in u listessu stili.

Per esempiu, fighjemu qualchì CSS sottu.

th {color: red; }
td {color: rosso; }
p.red {color: red; }
div # firstred {color: red; }

Questa sintaxis, diciate chì vulete etique, etiquetas td, tag paragrafi cù a classe russa, è a tag div, cun l'ID prima principale per avè u culori rossu in u color.

Questu hè perfetta CSS accettabili, ma ci sò parechji disunighiti significanti per scrivite stu modu:

Per pudè evità sti disunò, è per aghjurnà u vostru schedariu CSS, avemu da pruvà cù cunvucalli.

Utilizendu comu à selecturi separati

Invece di scrive 4 selezziunati CSS è 4 reguli separati, pudete combine tutti sti stili à una regula propriu siparendu i cuncettori cù cunma. Eccu cumu avere esse fattu:

th, td, p.red, div # firstred {color: red; }

U caratteru cunsumu, funziona cum'è a parolla "è" inside the selector. Hè cusì applicà à i tags et tagged TD tags e paragrafo tag with the class red AND the div tag with the ID firstred. Hè esattamente ciò chì avemu avutu prima, ma invece di bisognu di 4 reguli CSS, avemu una sola regula cù selecturi multiple. Questu hè chì u cumu faci in u selettore, permette perchè parechje cunzute in una regula.

Ùn solu solu questu furmazione per i più magichi, CSS di i più limpi, ancu avere aghjurnamenti futuri più faciuli. Ora si vulete cambià u culore da rosso à u blue, solu tenete per fà u cambiamentu in un locu in u cuntrariu di l'uriginali 4 règule style è avemu avutu! Pensate à stà tempu di fretu in tuttu u cartulare CSS è pudete vede cumu questu vi saraghju salvatu u tempu è u spaziu in a longa runa!

Variazzioni Sintaxa

Arcuni alcuni sceglie di fà a CSS più legibili sguazionà ogni selettore nantu à a so linea, invece di scritta tuttu in una strada cum'è prima. Questu hè cumu si fate:

th,
td,
p.red,
div # firstred
{
culore: rossu;
}

Avete chì avete una sima dopu à ogni selettore è utilizate "entre" per fracce u selettore vicinu nantu à a so linea. Ùn aghjunghje micca una sima dopu à u selettore finali.

À utilizà persone entre i vostri selezziunate, pudete creà una scheda d'stili più compilata chì hè più faciule d'aghjurnà in l'avvene è chì hè più faciule per leghje oghje!

Articulu originale per Jennifer Krynin. Edited di Jeremy Girard u 5/8/17