Qual hè Automotive Night Vision?

U terminu "visione di vitturi automobilistica" si riferisce à una quantità di sistemi chì aiutavendu à a cuscenza di u sapiendu chì hè scuru. Sti stani prendanu a percepzione di u mutore alluntanente l'alcunu chjusu di i fossi nantu à l'usi di camera termographic, lampi infrared, ghjunghje viaghji, è altre tecnulugia. Siccome a visione di l'autumàticu pò venerà à l'attuali à a prisenza di i prublemi potenzali prima di esse diventanu, sti sistemi pò aiutà à prevene i accidenti.

Quandu a Cumpagnia di Night Vision in Cars?

Sistemi di visione di a nightvisione di automobuli sò rotulati in dui categurìa basi, chì sò referenu cum'è attivu è passiu. Sistemi di visione nocturna attiva utilizanu fonti di luci di infrarouge, per illuminà a scuru, è i sistemi passivi sò stati à a radiazione termale chì hè speduta da automòti, animali, è altri periculi potenzale. I sistemi anu cunfidendu i dati infrareddi, ma ognidunu hà e so beneficiani è i disuntendi.

Cumpagnìa Attiva di Sistemi di Night Vision

Sistemi attivi sò più cumplessu chì sistemi passivi, perchè anu utilizatu fontene di lumi d'infrarouge. Cumu a bandata infraredisca fora di l'u spectru viscuvili, i sti fonti di lumi ùn fate micca chì i viaghjatori chì viaghjanu averebillu da a cecità di a nutturna tempurale cumu di i farape di u focu. Chiddu permetterà i lumi infraredi per illuminà l'oggetti chì sò significativamente più avanzati da i foglie sò capaci di alcuni.

Perchè u lume infrared ùn hè micca visibule à l'ochji umani, sistemi attivi di visione di noite usanu camere speciali per trasmettenu e dati visivi extra. Certi sistemi utilizanu luminosi infrared pulsed, è altri utilizanu una fonti di luzu constantu. Questi sistemi ùn sò micca bè in cundizioni climatichi avversi, ma ùn sò micca furnisce assai cuntrastu di imaghjini di i veiculi, animali è ancu oghji inanimitati.

Sistemi Passive Automotive Night Vision

I sistemi passivi ùn utilizonu micca e so fonti di lumi, per quessa invènninu à e camere termographique per detectar radiazioni termale. Questu prumovi a travaglià bè cù animali è autri vehiculi, perchè emettenu assai radiazioni termale. In ogni modu, i sistemi passifichi sò avè incuntratu l'uggetti inanimi chì sò quì di a stessa temperatura da l'ambienti circundante.

A varieghja di a visione passiva per a nuvida tendenu à esse significativamente maiori chì a varietà di a visione nocturna attiva, chì hè dovutu à u putere limitatu di e fontene di lumi utilizati da l'ultimi sistemi. A qualità di l'imagine produciuta da a camere termographique tende à esse povira si compara à i sistemi attivi, è ùn sò micca bè in u clima cálido.

Cume a Infrauvra o L'infurmazioni termuloggistica Ajutate à mè?

Ci hè una quantità di tipi di visione di a vista di notte chì ponu trasmette infrararau o l'infurmazioni termulogichi à u driver. I primi sistemi di visione di notte utilizzate u capu di u screnu, chì prughjettu l'avvienzii è l'alerta di u parabrisas à u campu di a visione di u driver. Altre sistema utilizate una LCD chì hè muntatu nantu à u dash, in u cluster d'instrumentu, o integrazione in a unità di u capu.

Chì Viaghjaturi sò Sistemi di Visioni Nuvole?

Sistemi di visione di a metudi di automezioni sò stati accunsentiti da u 1988, ma sò sempri fundati in i veiculi di lussu. A tecnulugia hè tipica opcione equipa, è pò esse bastatu caru. I primi sistemi di visione di notte sò stati introditi da GM, ma un certu numaru d'autore sò avè a so versione di a tecnulugia.

L'insignante Lexus di a Mercedes, Toyota è Toyota sò tutti i sistemi attivi. Ogni foratricista, cum'è Audi, BMW è Honda, offeranu opzioni passivi. L'insignamentu di Cadillac di General Motor hà ancu offru un sistema passive di visione di noite, ma l'opzione hè stata discunnuta in u 2004.

Ci hè ancu unepoche di sistemi chì sò dispunibili in l'aftermarket.

A Night Vision Arianna Aiutu à Redaccii Accidents?

Sicondu a Cummissione Europea per a Industria Automobile, casi cincu percentilamentu di tutti i accidenti si mette in a notte. Siccomu stu stissu studiu amparò circa lu 60 percentuale u trafficu di notte, hè chjaru chì un numaru sproporzjonu di accidenti si trovanu trà ottuni è alba. Perchè a visione di a notte ùn hè micca dispunibbili assai, ùn ci hè nisuna datu conclucente. Un studiu realizatu da l'Amministrazione Sicionale di Tragazione di Trasportu Naziunale anu manifesta chì certi pòpuli disposti à manighjà più veloce di notte cù l'aiutu di sti sistemi, chì puderanu purtari à più d'accidenti.

In ogni casu, l'altri tecnulugii chì aumentanu a visibilità di a notte sò stati riuniti per annullà l'accidenti. Siccomu tecnoluggii tecnulugichi cume stimulanti di u focu adaptanu l'accidenti a notte, hè pussibule chì una adopzione usa di a visione di noite puderia avè effetti simili.

Sistemi di visione di noite puderanu detectar ogetti chì sò più di 500 metri di distanza, ma chjaru tradiziunale solu solitu illuminate l'objeti chì sò circa 180 metri. Cumu a distanza di freccia di un vechju pò esse facilmente più di 180 metri, hè chjaru chì l'usciu propiu di un sistema di visione di noite pò aiutà à un survivore di u viaghju d'esvite certi colisions.