Quandu Facebook hà cambiatu a pulitica

Vulete sapè cumu si l'urdinamentu presidenale si distende? Verificate a vostra pagina Facebook. Dopu à l'appuntamentu "Elezzioni di Facebook" di u Presidente Obama in u 2008, u giant di media sociale hè statu un puntu di rifirimentu politicu per i citadini, politichi è media. E giuriziu da i so azzioni recente, Facebook hè dumata à avè un grande impattu à l'elezzioni di novembre.

In u passatu annu, Facebook s'hè furmatu u so comitè di pulitativu puliticu propiu à rinfurzà i so ligami in Washington, DC, è hà amparatu dui novi applicazioni tematicamenti politichi. A "MyVote" app, creata in cullaburazione cù Microsoft è u Statu di Washington, dà l'utenti di u Facebook l'oppurtunità di registrà per votate in ligna è rive infurmazione di l'infurmazione utile. A "I'm Voting" app, una cullaburazione cumuni cun CNN, permette à l'utilizatori à publicamente a vogghiu votu, identificà i candidati preferiti è cumparanu i so idee politiche cù l'amichi.

Ma ùn fate micca scumparta: U puteri chì sò in Facebook ùn sò micca guidate u mutivu politicu in un vacuum. L'utenti di 1 miliona di più di u mumentu di i Facebook si meritanu a parte di u creditu di u creditu per altere profundamente i prucessi pulitiche solu in i Stati Uniti, ma ancu in l'esteru. Eccu sei manere chì Facebook è i so utenti anu cambiatu per sempre "a faccia" di a pulitica.

01 di 06

Fate a Politica è i pulitici più accessibile

Image copyright Facebook

Dopu à l'avventu di Facebook, u publicu in generale hè più cunnessu cù a pulitica chì mai. Invece di vede u televigore o à circà l'Internet per l'ultime notizia pulitica, l'utilizatori Facebook anu da andà direttamente à a pàgina di fanàticu di u puliticu per a più informazione up-to-date. Puderanu ancu interacce unu-on-one cù i candidati è i capi elettorii nantu à tematichi impurtanti di mandà messagi privati ​​o publicati nantu à e so pareti. U cuntattu persunale cù i puliticanti à i citadini à più accessu immedatatu à l'infurmazioni pulitichi è à più putere di mantene à i legislaturi rendi accountable pè e so parolle è l'azzioni.

02 di 06

Permettenu Camastri strategisti à Better Target Voters

Perchè i pulitici sò più accessibili à u publicu nantu à u Facebook, ricivenu una rispunsenu immediata di u rispettu di e so postu nantu à questi da i partitechjarhi è l'ghjudicanti. L'organizatori di a campagni è i strategisti seguitanu è analizà stu rispunsèvule cù l'intelligenza d'intelligenza cum'è a saviezza, chì identificanu l'demugrafia, "Likes", interessi, preferenzi è cumpurtamenti di i basi di fanàtici di i pulitici in Facebook. Sta infurmazione aghjunta à i strategisti di a campagghia dirigirmi gruppi specifiche à fà raligrarisi di novu è esistenti è di riunisce fondi.

03 di 06

Forza Media per furnisce una Coverage Reflective

A cumunicazione trà i pulitici è u publicu in Facebook obliga i mezi media per piglià un pusessu pianu in u prucessu di rapportu. In un sforzu di alcuni un udite più grande è di parlà direttamente à i supporturi, i pulitici spessu sottuvianu a stampa per mezu di messagi in u so propriu pagine di Facebook. L'utenti di u Facebook anu vede quelli messagi è rispose à elle. I medichi averebbenu esse infurmatu nantu à a risposta publiche à u messagiu di u puliticanti in quantui più di u missaghju stessu. Questu prucessu sustituisci u rapportu traduttu interrogativu di a stampa cun un stilmenti rifirenti di a cobertura chì deve a stampa per informà nant'à trending issues in oltre novi stori.

04 di 06

Aumente di e Votazione di Ghjuventu

Fornichendu una forma è facilmente immediata di sparta è accede à l'infurmazione di a campaglio è i supportu di i candidati, Facebook ha aumentatu a mobilisazione pulitica di i ghjovani, in particulari i studienti. Infatti, u "Eghjettu Facebook" hè statu accettatu cum'è un fattore principalu in l'assistenza di u votu ghjovimu storicu per l'elezzione presidenziale di u 2008, chì era a secunna più grande di a storia americana (a maiò parte era in 1972, a prima volta 18 anni di l'annu, anzi sò stati permessi di votu in un elezzione presidenziale). Quandu i ghjovini intensificheghjanu a so participazione à u prucessu puliticu, anu più numerosa per a determinazione di i prublemi chì dirigenu e campai è facenu i ballotti.

05 di 06

Organizzà e prutesti e rivoluzzioni

Screenshot courtesy of Facebook © 2012

Funzioni di Facebook ùn solu com'è una fonte di supportu per i sistemi pulitici, ma ancu com'è un mezzu di resistenza. In u 2008, un gruppu in Facebook è chjamatu "One Million Voices Against FARC" hà urganizatu una maredda di protesta contra FARC (l'acrónimo spagnolu per i Forces Armati Revoluzionari di a Culumbia) chì participonu cintunari di mila di citadini. E cum'è tistimunati da l'insurgenzi "Primavera à l'Arabu" in l'Orienti Medianti, i militanti utilizati à Facebook per urganizà in l'internu di i so paesi è si basau à l'altri furmulosi di media soziale, cum'è Twitter è YouTube, per fighjà a parolla à u restu di u mondu. In questu modu, l'utilizatori in nazioni autoritariu ponu accade in a politica mentre evading a censura stata.

06 di 06

Promettenu a Paese Mundiale

Ancu Facebook attivamente prumove a pace nantu à a so pace nantu à a pàgina di Facebook, i più di 900 millioni di persone chì cumprenenu sta cumunità glubale aduprendu un rolu impurtante in a rompi di fruntiere entre nazioni, religioni, razzi è gruppi pulitici. Quandu l'utenti di Facebook da parechji paesi cunnette è di sparte cù i so vede, sò spessu soru d'amparà quantu avianu in cumuni. E in u migliori di i casi, cumenciani à dumandà per quessa ch'elli avìanu nzignatu à odià l'altri in u primu locu.