Perchè Ti Amparà 'Boo the Dog' in Facebook

Cumu u cane più chjucu di u mondu ci siate virali in ligna

Per esse famusu in Internet ùn hè micca solu fàcilu, ma quandu hè bonu quant'è Boo the Dog, hè apparentemente abbastanza bundanza per affissà una pàgina di Facebook è vedi l'amatori in folla. Se l'avete scrittu Boo (è quantu valente hè quì) hè quì un brevi articulu pocu annantu à a so storia è quantu pupulari hè cultivatu nantu à u web.

Quale hè u puderà u cani?

U Boo u Canu hè una Pomerania cun un capelli di cuteddu currettu è un capu adorabile grande. Hè cunnisciutu sopratuttu "u cane più bellu di u mondu" in linea.

Boo in Facebook

U travagliu di Boo hà cuminciatu à Facebook, è sicondu u situ web ufficiale di Boo, "u so umanu pusò u Boo in Facebook u 11 di maghju 2009.» U ritratti di Boo anu regularmente publicati nantu à a pagina di Facebook è anu sempre oghje, chì spessu inseme in parechji paràmetri, vistutu in vestiti di cugliera o ancu cù u so palò, "Buddy" (altru Pomerania chì riclama).

A pàgina di Facebook di Boo cuntene tensi di millioni di gustatori è cumenti in i so messagi, è in dicembre 2017, a pàgina di Facebook hà più di 17 millioni di fanati. Ùn hè micca male per un cane petite chì ùn puderebbe mai ancu capisce micca quellu chì hè famosu.

L'Unique (And Adorable) Boo's Look

Chì fece a so "u cane più chjellu di u mondu" ancu? Ci sò migghiara à e migliara di pumiriani in u mondu, è ancu s'elli sò tutti boni ghjoculi valenu, a maiò ani probabbilmente sò tutti quessi esse appuntu.

A cosa di a maiò parte di i Pomeraniani hè chì anu vistu cum'è cani. Boo, invece, s'assumiglia un animale di peluche. U so puddellu puddu, testa grande è pelle corto sò ciò chì si separanu da u restu di i Pomerani.

Boo pari chì ellu sughjene quandu si stalla da a so lingua, è quandu ha vistutu in una di e so numerosi ghjorni, pò esse sferiti à un animali imbrò. I fotò sò abbastanza bè, ma vidéos de Boo in a so pàgina di Facebook sò casi aspresi di vede. Filmata di quellu u faci pare ch'ellu hè un pupu realisticu, più di un veru cani.

U risicu di Boo à Internet Fame

A popularità di Facebook di Boo hà purtatu à u ricunniscenza da certi celebriti è i principii di i media. Tanti Kesha è Khloe Kardashian cuntattaghjanu a pàgina di Facebook di Boo in i so perfetti Twitter , è Boo hà digià sappiutu duie volte in Good Morning America.

Di sicuru, cù tanti fannii lampendu cù l'amuri per l'adoratore Pomeranian, pare micca sensu chì ellu addivintà l'ispirazioni per una linea di merchandise di prudutti cum'è libri, animali di pelle è un calendariu.

Boo hà publicatu dui libri di stampa. U primu hè chjamatu Boo: L'Adventures of the Cutest Dog in u Munnu è u secondu hè chjamatu Boo: Little Dog in a Big City . Hè stata l'urdinariu è parechji furmuti di pelle fatti da Gund à u Boo in un pocu di pezzi differenti.

Cute Animals and Social Media

Sì ùn era micca per u Facebook , Boo pò avè mai hà sappiutu attruverà tantu attinzioni cum'è in l'ultimi anni. I fotò di i animale adourdi sò guasi irresistibili per noi in ligna, è e media soziale anu faciutu troppu chjaru per elli di passà à i nostri amichi è seguitori.

A pagina di Facebook di Boo hè un esempiu classicu di cumu a cose più simplice pò andà viulente virale. L'avemu vistu incù altre siti temati d'animali, ancu com'è LOLcats è u blogu Dog Shaming Tumblr -milluno, assai altri.

In quantu avemu avemu siti di cumunicazione suciale cum'è Facebook, Twitter, Tumblr, Reddit, Instagram è tutti l'altri, a viralità di l'animali di l'animali hè quasi sempre una maiò. Sè avete abbandunatu, pudete imbarcate è cum'è a pagina Facebook di Boo quì.