Quattru fatti ùn anu micca sapendu Star Fox

01 di 10

NESGlider

Star Fox hè natu da un prototipu Argonaut Games hà creatu per un jocu urigginatu per u NES chjamatu "NESGlider" inspiratu da u so jocu previ per Atari ST è Amiga, Starglider . Dopu avè u ghjocu à Nintendo prima in u NES è da pochi settimani dopu in un SNES, u fundatore Argonaut, Jez San, disse à Nintendo chì era u megliu travagliu 3D chì pò esse fattu senza chipset custom. Impressa da u travagliu ch'elli avianu finu à a so, Nintendo detti l'avanti è u risultatu hè u chip SuperFX, chì Star Fox hè u primu ghjocu per esse dinò nantu à questu.

02 di 10

Fushimi Inari-taisha

Shigeru Miyamoto è Katsuya Eguchi foru custrittu cù u ghjocu principalu per Star Fox. L'urìggini di i caratteri chì sò animali antropomorfi veni da a manca d'interessu di Miyamoto à fà una seria cun una storia di sci-fi umana tradiziunale. Miyamoto hà sceltu un raposo perchè li ricurdò di u santariu, Fushimi Inari-taisha, chì era situatu vicinu à a Nintendo di a sede di u Giappone. À a porta principale di Fushimi Inari-taisha Ci hè un guascu cù una chjave in a so bocca. Dui altri caratteri, un patturinu è una lebbra chì diventeranu à Falco è Peppy, anu inspiratu da u folklore ghjovanu.

03 di 10

Starwing

In Auropa, Star Fox hè statu cambiatu in nome di Starwing, à causa di a similarità in a pronuncia di a cumpagnie German StarVOX. Tali ritorni anu avutu ancu perde u star Fox Fox, include Star Fox 64, chjamatu Lylat Wars.

04 di 10

Super Starfox Weekend

Comu parte di a campazione di cummerciale di u ghjocu, Nintendo hà liberatu un cartuchoighe promocionale. Supertitulu di Super Starfox intitulatu: Ufficiu Uffizionali (Star Wing: Official Competition in Europe), era u focu di a cuncorsa in i staggiani è i cumbattiti in tutti i Stati Uniti è Europa. Hè stata una tempura di attaccamentu di trè nividi, una versione curretta di Corneria è Asteroids, è un bonus level fatta apposta per u cartridge. U cuncorsu scale da u 30 d'aprile à u 2 di maghju di u 1993, è premji inclusi i ghjuvelli, t-shirts è viaghju à destinazioni internaziunali. Dopu a cuncurrenza, un numaru limitatu di cartridges si sò dispunibuli per a compra à u catalogu di u Nintendo Power di u 1994 di "Super Power Supply".

05 di 10

Successu di Star Fox

Star Fox hè un successu scuppiatu, vendi casi 3 millioni di copie durante a so editoria. A fiducia di Nintendo in u pudere di vendita di a nova IP permettenu di fà un 1.7 million carte senza prezitudine per u prugettu. U travagliu nantu à una sequelzione principia 3 ghjorni prima di u libru in Japanese u 16 di frivaru di u 1993.

06 di 10

Star Fox 2

Star Fox 2 era di ripiglià a serie in ogni modu. Si mischjanu l'assicuranza di cunfitturi di cunniscenze cù i novi sequennii di motion 3D, stu ghjocu era unlike all that had been seen on the SNES. U ghjocu era intrattatu di utilizà una versione più ricunniscenza di u chip Super FX, appretamentu u Super FX 2. Questu permette à i sviluppatori à cuncentra à l'eliminazione di prublemi chì anu sfardatu u primu ghjocu cum'è a mancanza di textu è rallentiscenu. U ghjocu inizialmente hà ancu participatu multiplayer, ma sta idea hè stata scrappata à una data più appena.

07 di 10

Chì puderia esse.

U villainu primariu era novu Androssu, ma sta volta allora ùn era micca un progressu di u livellu staticu. Invece, ci hè statu un modellu di carte strategicu induve pottuto u vostru cursu. Quandu si move l'unità nimici movedu è questu averebbe unu cursu di urgenza in u ghjocu. Avete avutu a cummattiri contru Androssi mentre chì stilla prutegge Corneria da un attaccu di missili, navi di capitali è pele. Ci era ancu 3 difficult livelli chì avaristi crescenu o diminuite i vostri objetivi in ​​sicondu di quale elite.

08 di 10

Star Wolf

Sfurtunatamenti, cù a liberazione di l'Ultra 64 (dopu da esse coperbite a Nintendo 64) chì hè stendu à statura, Shigeru Miyamoto decidiu chì volava quì è esse un rupture clean entre i 3D di i SNES è i 3D per u N64. Sicondu a data nantu à a ROM di a beta finali chì hè statu leva in l'internet u ghjocu fù cumpletu u 22 di ghjugnu di u 1995. U jocu hè statu annunzutu silenziu è parechji di e so innovazioni passonu per esse presentati in Star Fox 64, chjamate tutti -Give Mode, Star Wolf, modalità multiplayer è vehicles terrestri.

09 di 10

Star Fox 64

Star Fox 64 (Lylat Wars in Europe) hè stata liberata in u 3u trimestre di u 1997 à l'accolta critica. Ùn hè una sequenza diretta à u primu ghjocu. Invece hè una reimagining of the original Star Fox. Hè u primu ghjocu per a Nintendo 64 incù u supportu per u rumble pak, è l'impronta originale fù imballatu cù unu, chì resenu in una di i casci di più Nintendo 64.

10 di 10

Nintendo Power Star Fox Promotion

Per prumove di u ghjocu, i suscriptori di Nintendo Power anu una cinta VHS chì publicitava parechji funzioni chjave di u ghjocu, cum'è u sustegnu di l'improvisu è l'attu di voce. L'infurmazione hè stata prisintata in un cuncettu in li questi rivuluzziali di Nintendo, Sony è Sega, segui i Nintendo è assicurati infurmazioni da elli.