Revista Hands-On: B & W MM-1 Multimedia Speakers

Fabricante di u situ

I so furmati per compuutturi sò stati capulaccii rossi di u mondu d'àveru durante parechji anni. Dimensione è limitazione di u costu ùn anu impeditu à a grande maggurità di elle di furnisce nunda di ricerca di una musica genuinamente musica, è certi audiophiles si face si valisate a pena. A maiò parte di a musica chì hè urdinatu da un scrittore hè digià in forma di fiche MP3 redattutu di dati, o pitta d'esse chjudarà si puderianu quandu ghjucanu à traversu un sistema di veru (esempiu: revelador).

Certu di l'oghje, l'urdinatore hè una scuperta più frequente è una copia di CD, è i servizii per u Net- Pandora è Spotify anu rimpiazzatu iyakking radio DJ's in a casa di a maiò parte. U paisaghji di senti hè cambiatu per tutti, è l'audio di l'escriptori hè issa una categuria cava. Scrivite Bowers & Wilkins, megliu cunnisciutu à l'audiophiles è di i studiuti in ogni locu cum'è B & W. Hè l'imprese multimediale MM-1 di a cumpagnia sali in questa classica in esempiu in a manera chì un supermodellu hà distinatu à una cumunità di furnisce a venda.

Descrizzione

U B & W MM-1 sò parlantes 'attivi', (l'amplificazione è u processu di u sinjalu digitale sò custruiti in) chì sò designati per pare cù un pc, Mac o un televiziu. Pudete ancu un plugin per smartphone o un altru attu direttore direttamente in i parratori, ma u megliu esercitu vene da a cunnessione USB. Questu diffirma lu MM-1 da a maggiorità di i parraturi di l'urdinatore chì ghjè travagliatu cù e dati digitale originali da u vostru cuntenutu di l'audio, in casu di a risurta di cumpressa da a analogia chì a carte di u sonu di l'informazioni (in solitu da u ghjocu d'intesa) .

A qualità di u prugramma di signalatu digitale (DSP) hè critica impurtante per u so finale, è a maiò parte di i carte di sonu accadutu in l'ordinateur sò boni (com'è l'ordinati). U MM-1 ripiglià u travagliu da u vostru urdinatore è ùn faci u processu digitale.

Dà a storia è a statura di B & W cù u sonu di strattu à i so nivimi più altu (hè quellu chì intonu à l'Abbey Road), è u so accessu à l'engineering in DSP, hè una sposta sicura chì qualchì penseru seriu intrinu in l'elettronica di quelli parlanti. Per esempiu, u listessu locu dolce hè stata digitalizatu per prughjettà quandu site chì vulete esse assuciatu da un computer, quarchi pievi. In a conversazione di studiu, i MM-1 sò "monteri vicinu".

Questu ùn hè micca dettu chì ùn pò micca pudè micca squadra una stanza. Ci hè 72 wati di amplificazione digitale impieghendu un paru di cuntrolli di bass / midrange di 3 pulgetti è tweeters di 1 inch chì impiega a tecnulugia "Nautilus" di B & W; un pezzu diliziu di u disintuu acusticu in forma di tubu chì hè ancu usatu in l'altimètteru di l'alta cumpagnia di cumpagnia di costu di decade di millaie di soldi. Eranu più di quellu chì puderà cumprà a me stanza, cum'è no videmu.

I MM-1 sò abbastanti compactu; un pocu più di sittus è met media pulitichi in altu è quattru cent'anni apertu è largu. Anu ancu modestu di manera moderna è elegante senza esse ostentatie; più Bang & Olufsen ca Logitech. Un ghjocu di l'auriculausate permette guardate privatu è ci hè un controlu remoto in forma oval cunfortile. Un paru di sti stallate di daretu $ 499, significativamente di più di a più parte di u parranti di computer, ma dinò, ùn sò micca alcune ordinateur.

A Setup

In un rispettu, ùn aghju mai statu un ventile di audio di l'escriptori. Avete un bonu sistema di audio in u mo salottu / u tiatru di casa è in quandu aghju esse film è musica quandu aghju intesa à piacè. Giniralmentu associanu u sonu di u mo computer cun un chjattu di Skype o una pagina web chì ùn puderebbe micca avellu di vede un novu clip. Un percentinu in u percentuale di e persone gostate di a musica è di u pelle primuramente da u so urdinatore o ancu a so TV è piace bè fine. Ùn sò micca solu di elli.

Per d 'altra banda, sò un uttellu di scrittori seria di l'audio a través di assai assai applicazioni prufessiunale chì aghju utilizatu com'è musicista è inghjeneru, cum'è Logic Pro, Native Instruments è a mo uttena di editore d'audio, Peak Studio. I pianu di u pianu chì avete l'utilizazione sò studienti di studiusu, u 75-watt NHT M-00. Sure, si sò fittevuli in un scrittore (à pena), è à l'annu avianu statu boni abbastanti per gravarne è misure tuttu di i pianistichi clàssici à i bandi elettromagni. Ma sò assai, voluminosa è bè, aduprate un casu fora per u cuntrollu di voluminu è soppa à casque, u costu quasi un 50% più di l'MM-1s.

Cusì, u MM-1 accede in un ambientu cumplessu in u mo scrittore, cù bassupi expectati una mano è alta à l'altru. A maiò parte di u tempu, ùn sò micca vargugnate di dite, u sonu incriditu di u mo iMac hè più bella per mè. U restu di u tempu aghju intesu critichi per i monitors pro è una interfície d'audio à l'internu chì aghju utilizatu per cunnette i microgene è i musichi, è ricumandate assai per u prezzu, u lèxicu Alfa.

A cunnessione MM-1 per u USB hè di plugin è ghjucà è per a maiò parte di l'utilizatori, serà. U vostru urdinatore l'ricunnosce cum'è un dispositivu di salute audio è sicondu B & W sò in norma averanu automaticamente automaticamente automaticamente. Pudete bisognu à selezziunalli in e preferenze di u sonu di l'equipaggiu; Aviu avutu.

In a basa di a piazza, B & W suggerisce chì furmassi un triangulu apprussimatilu uguali trà induve listessa è i dui parlanti. Cum'è sempre criticu in a situazione di parlante, vulete acquistà l'ughjettu di tempu propiu entre u parlante à u dirittu à u dirittu, chì significa chì i dui paruletti sò da esse u stessu distanza da i vostri ochji. Uni pochi di sughjetti di l'imbusca ùn si tratta megliu i dividendsi ùn importa micca quelli pratiche chì voi usanu; pudete migliurà in modu ridituè ancu a coherenza di ogni figura sterile di mudificà, ancu i fraccione di un centru, cum'è questu focu à una lenti.

A Listening

Emu offre a mo esperimentu MM-1 à sente a musica chì ùn aghju esse attunamente à u mo computer, u tipu di stuff chì mi piace di posa è prestu attente, in quantu d'avè esercitu in u sfondate. Aghju intesu tutti i mudelli .m4a è mp3, in più di i schedarii CD.aif di qualità è ancu parechji pezzi di 24-bit. In u mo scopu, hè quasi impultanti per ghjudicà un sistema di fondu cù una sola musica digitale compressa; Ancu altri ritratti di più frequenza sò audibbilmente inferiore à a qualità di CD, è cum'è l'snobs di l'audio chì mi piace à gustu à dì, basta in, spingulate. Per esempiu a maiò parte di u restu di l'immubiliate ùn hè micca disprezzu, cum'è B & W è tutti l'altri sapanu.

U primu chì avete bisognu di u MM-1s hè a presenza di u bassu, chì hè notu d'una dimensione petite da u parlante è u fattu chì ùn ci hè un subwoofer. Questu hè veramente bassu chì hè attente à u tempu cù u restu di a musica, prufonda prufunna per sienti ancu à sente. Aghju truvatu chì movendu i lichteri pocu più vicinu o più vicinu da u muru di u murou m'hà datu assai di cuntrollu di quantu bassu era ghjustu.

Parechji svolgiunisti discutenu cù a scelta di B & W per omitare u sottuvrefunktore, ma i applaudha. À u livellu praticu, chì vole un altru boxe sottu u vostru desk to kick around? Da una persuniva sonica, hè chjara pocu raghjonu per esse espertu un campu di sonu unificatu quandu dui parranti ghjè vicinu à e vostri gricchi è l'altru hè vicinu à i vostri pedi. A maiò parte di u contatore di u contatore dispunite un subwoofer per pruducia qualche bass à tutti. Questi picciuttazzavanu bè nantu à u pesu in u dipartimentu.

L'imaghjini di u MM-1 hè ancu apertu. Cumu l'esse cchiu menzione, sò stati disignati per esse intesu da quì à pocu à pocu pressu è da questa perspettiva ùn deveru micca furnisce una stampa stere assai convincente chì si manteneva stabile, ancu quandu aghju tumbatu in a mio catedra, cum'è ancu i scritturi di u desktop più chjucu da u tempu.

Chì era più notu chì era quantu coherente è spedizione eranu ancu quandu ùn era micca davanti à l'urdinatore. Tipu di parlà, l'ordinateur ùn hè micca un locu; ghjè solitu in una stanza più chjuca cum'è una casa uffiziu o un chambre. A mo propia stanza hè di circa 15 x 20 metri è a MM-1 ùn anu avutu micca difficultà per eseguisce i nivelli di u sonu annuveru mentre mantene a so citatibilità essenzjali.

Conclusioni

Averu accadutu chì u B & W MM-1s hà apertu u mo ochji nantu à ciò chì hè oghji pussibule in u audio di scrittura, grazi à tecnulugichi cum'è piccula amplifiers digitale è u processatu di signalatu digitale. A maiò parte di i sistemi chì anu dumandatu u mercatu (è a mo cuscenza) di parechji anni ùn anu avutu nunda ch'e avissi mai vulutu senti per esse longu. Con i MM-1s, aghju trovu attentu à sente a musica à u mo desk.

Sicura chì tutti ùn anu da utilizà queste per esse à a so urdinatore. Pudete ancu cunnette un televisor o cande de cable è avete una setupa perfetta chì ripiglia un spazi minimu (è nè subwoofer!). Pudete ancu imprezzà à u vostru telefunu o u vostru iPod, ma ùn vi ricevenu u beneficu di u prugrammu di signalatu internu in questu modu.

I MM-1 ùn sò micca i puteri di u vostru babbu. Sò intelligenti, cumpativi, attraenti à vedini è avè un sonu impressivu è precisu chì u venerable B & W si orgogliu di mette u so nome. À $ 499 ùn sò micca boni, ma ùn hè micca inaccessibili, è francu, avete prublemi à calculà una cumminenza di l'amplificatori è di parlanti chì sughjenu boni cum'è questi per i soldi, ancu s'è avete vugliutu di rinunzià tutta u spaziu extra chì puderia riesce.

Ùn hè spessu chì un pruduttu cambia a mo mia annantu à una categuria sana, ma l'altri parlanti B & W MM-1 anu fattu chì per mè vis à vis à audio di scrittore. Avà chì aghju intesu ciò chì si pò aghjunghje, l'opere di u travagliu puderia avè un pocu più divertente.

Fabricante di u situ