Rispondimu di Doom per Xbox

Bethesda è id Software 2016 Doom reboot hè un viaghju di volta in u tempu in una era chì ghjocu era rapida è furiosa, i mape eranu cumplessi, i muli anu gloria è brutali, è a sola storia chì avia bisognu era "Ci hè un dimòniu, anu a muli". Sempri quellu chì no, i rivoluzzioni di l'antica scola pruvate à cunvertisce cuncepisce cuncepimentu anticu cunghjocatu mudernu, cambià u so core è scurdate perché chì a ghjente li piacia in u primu locu. Questa nova Doom, invece, si cunsultate in u core di u funziu di u ghjocu di scola è ùn palesanu mai vista di ciò chì vole esse. Doom 2016 s'assumiglia un ghjocu di ghjente, ma ghjucatu cum'è hè direttamente in u 1993 è chì hè una cosa assai bona chì nè u fanale di sparisce di Xbox One ùn deveri micca.

Game Details

Doom 2016 (just doom, da quì à quì) detti u ritornu di u donu eccu-blindatu Doom Guy chi era statu ricuperatu da l'infernu dopu l'avvenimenti di partiti premedichi intarsu. Scupreru à Marte per truvà i dimònii di l'infernu invuchendu novu, cusì ponu l'armatura, trova una arma, è si mette à morte. Hvertamente, però, a storia ùn hè micca veramente tutti quelli chì impurtante here è u Guy Doom Guy smashes repetidamenti monitori è cuts off communication durante e cutscenes perchè ùn ùn importa micca ciò chì passa, cusì nè ùn duvete. Ci hè dimònii per a morte, vai da fà. Hè a storia.

A campione in Doom hè a scola antica è traversu cù un scontru chjaru è parechje di u megliu di cunsigliu di qualsiasi primu personale-shooter in l'ultime 10+ anni. I niveli sò parechje strade di seguità, esse di cundùcenu trova chjavi ciani à avanzaru cum'è i vechji tempu, è sò assulutamente ricchi di sicreti. A me prima scorri da u ghjocu, chì hà pigliatu quasi 8 oghji, solu sò qualcosa cum'è u 15% di i sicreti totali. U studiu di u livellu di Doom hè particularmente impressiunanti perchè, anche anu riuttu è chì offre assai viaghji, ùn aghju mai più persu. U jocu hè assai intelligente da l'usu di l'illuminazione per invucà a vostra attenzioni à u rolu criticu, o l'usu di i pruvatuti è veru "l'inimitariu ci sò quì hè quì hè chì andaraghju u modu bellu" di a filusufìa, perchè sempre sapete d'induve andà. Grantatu, avete bisognu di assai sicreti si seguite u percorsu criticu hè troppu vicinu, ma ùn hè micca solu perditi chì era un prublema cù u ghjocu di Doom anticu.

A gameplay hè quellu di i più belli cum'è satisfatori in quantu perchè avianu mantinutu simplice. Ùn avete u vostru pistola pisanti, o scopeta super, o rifle di plasma, o un altru arme altre arme è i nemichi si scumpressate in un nuvellu di tori è tanti guns. Tutti l'iniquità classica di Doom cum'è Imps, Pinky, Cacodemons, spectre, Hell Knights, è più sò più prisenti, è i novi dissenu sò grandi. U ghjocu-schise, sicuru, l'inziati più putenti necessite assai più tombu per fà turnà, perchè avete circhulu-strafe è utilizate a geometria di u nivellu per difenda. Ci hè tutta a scola antica tantu diliziosa. Ci hè ancu di fiertà di i bundanza di u cummandu di u mondu, è u capu finali di u ghjocu hè u patore classic più perfettu chì avemu battutu in eternu (sò ricchi è difficili, ma sò chjude).

Perchè più vechja di l'Xbox One di scola di struzzione, pruvate a Pala Cabbira , Complexe d'ombra è Ori è a foglia persiana .

Doom si agghiunce un pochisie muderni moderni à u mischju, ma ùn averanu micca veramente in a strada. L'armi anu u cambuviu alternativu di u focu è si trovani prumove, è queste realice sò largamente oculeti cum'è secreti in i nivimi. A vostra armatura hè ancu prumove per truvà punti di l'aghjurnamentu chì avete da altri suldati falli per dà più salvezza è ammo. Un toccu mudernu I piace piace chì a maiò parte di l'armi, quandu si truvavvi, sò dispunibuli nantu à una rota di armi chì accede da aduprendu u parpalle cusì. Certi armi, cum'è a chainsaw è l'arma ultra BFG, sò accessibule immediata da i buttuni X e Y rispettivamente. Sti armi anu usu assai specificu, è avè un accessu veloce per elli hè increditu. Aghju amatu ancu u sistema di a gloria per annunzià nantu à quandu puderebbe ghjunghje i nimici è po esse stallate è finisce cun di una scena brutali. Queste a glòria muta ùn si sò micca giudiziu chjudaranu, o beni, anch'elli ricerete a vostra salute è ammo chì facenu, è sò una parte vitalu di u ghjocu.

U mio insinuazione cù a campagna hè chì si veramenti pèrdite u feriu à a fine. In u corsu di u ghjocu rigalate è versu annantu à l'esplorazione di e instalazione scientifica di Mars è chì corra per l'infernu, ma di a fine u ghjocu sia a ghjente d'arme di battelli induve battate l'onda di l'imperi. Intrudate un spaziu, u pezzu di porte, è poi passate a prublema di 10 minuti di battagghia dopu à l'onda di l'nimici ch'elli si spafi in ghjunghjenu a stanza. I nemichi sempre spawn in u listessu ordine, troppu, per voi battete è cummattiri e battre finu à truvà i gran bagnate à a fine, à quale puntu u stradellu davanti s'aprì. Comu piacevule cum'è u cumbattimentu veramente esse, i palisati di dramatichi di battagghia repetitiva si riiten da vende à a fini.

Una splendida feature in Doom hè chì pudete retroceder è re-play missions prelizii à a vuluntà è tutte e vostre armi è l'avete avanti. Questu modu pudete cumenciu da u primu livellu cù armi di ghjelu, per esempiu, chì ghjè stupidu. Comu aghju dettu, ci sò parechji secreti sicreti è l'aghjurnamenti dispunibuli, affinch'elli si ne turnonu è rimettianu e missioni iniziali hè bella. A campiate adopà 8-10 ore prima di a vostra prima volta, senza scuperta spiegazione, è torna, è truvà tutti i sicreti aghjunghje parechje ghjornu à quellu sanu.

Quandu avete fattu cù a campagna, pudete salta à l'editore SnapMap Doom è creà i vostri niveli. SnapMap hè un pocu diffirenti da a più di i scrittori di u cartulare, perchè simpaticamenti permette l'usu di stanzi grandilocuali, invece di fà tuttu da u scratch. Pudete puderà aghjunghje in l'ànima, l'articuli, l'armi, split busselli, è assai più per creà a vostra propia campaña. Mentre a campagna hè unicu attore, i nivuli SnapMap pò esse ghjucate cù u 4 persone. SnapMap hè faciule d'utilizazione è pò pruduce risultati veramente impressiunanti cù pocu sforzu. Pudete cumprà i vostri cartesi è scaricà altre juge di u ghjornu, perchè sempre sarà una tonna di cuntenutu dispunibili.

Pudete puru fà scelta di cummandanti di multiplayer via SnapMap, ma u prugettu multiplayer hè unu di e pochi poczii in questa nova Doom. Per una raggiuni di causa, anche u fattu chì a campagna hè cusì veloce è fretce è divertente, multiplayer hè veru ghjacciu è lento è tipu di boring. Hè troppu borsa per esse cunsiderata a scola vechja cum'è a campagna, è hè troppu simplice per appellu à l'utilizatori muderni di tiradori online. U multiplayer quì hè in tuttu forgettable. Quant'è bisognu à u restu di u pacchettu più di quale si fa cumpagnà.

Visually, Doom hè un ghjocu di bonu ghjocu generale. U palatu di culore rosso / marron / grise (hè Marte è Infernu, postu di tuttu) falla di veramente inspirate, ma i spazii inturniati sò spettaculamenti detallati è i disinni di l'inimitu sò in tuttu fantastichi. Gloria Kills sò recompensati cun visi ultra primi di u vostru caratteru ripping and tearing through demons, è ùn vedenu cusì belli. Hè nutate ancu chì, a diffirenza di Doom 3, stu novu Doom ùn hè chjucu di e scuri scuri è l'annunzià gestante di luci. In fatti, ùn ci hè micca una meccanica di linija in tuttu quì. I dimònii pagà u ligge di luz à questa volta, crede. Un altra cosa chì deve esse indirizzata, però, hè chì u prestazione di u ghjocu hè veramente imparu. U marcaturu si manghjò spessu di u 60FPS prumessa, ma aghju avutu ancu u ghjocu spessu fermanu intera di parechji sicondi à un certu tempu (carrega, forsi?) Prima di passà novu.

U sonu hè ancu un pocu imparu. A soundtrack hè fatta di pesanti metallu metalicu ndustriali, chì hè quasi perfetta cum'è pudete piglià per scherzi i dimònii di l'infernu cù brutal ultra-violence. L'effetti sulitariu per i nemici è l'ambienti (pagà assai attenti à l'effettu sonu di l'old school Doom door à quandu i chjucchi di a secreta aperta) sò ideali. L'effetti di u sonu di l'arma sò una disappruvera pocu, ma cum'è sò assai silenziu è micca quasi quantu forti è bombasticu cum'è anu da esse.

Doom 2016 hè quasi l' antitesi di tutte i primi i persone di gioia ti sò scritti in l'ultimi 20 anni. Ùn hè micca chjubitu di scundizzione di scaccheri, cunflitti bland, o disinnu di livellu di linea. Hè ritrattu, sanguinoso, viulente, replete di sicreti, hà un grandusu designu di carte, grandi imperdate è una verità veramente sorprenente. Cum'è Shadow Warrior è Wolfenstein: U novu Ordine , Doom hè a scola antica è u prugramma di ghjocu classicu purtatu à l'oghje, è hè increditu. Se vulete amici di i veci di Doom, ti piace stu novu Doom. Sè vo site stancu di e so vie vie campioni FPS annantu à l'altru, avarà da l'Amassi. Se vulete ghjucà u ghjocu più di metallo ghjucatu, l'amarà Doom. Facemu assai cunsigliu.