Ritorna: Sonawall SonaStudio 2.1 Parlate Speaker Wireless

01 di 05

AirPlay, Bluetooth ... Plus Stereo Real?

Brent Butterworth

Unu di i prublemi cù tutti i locu di parlante in wireless (chì avete ricatu in massa per U Wirecutter, cù roundup separati per AirPlay è Bluetooth) hè chì tutti i pratichi di parlante sò stati nuttati in una casette chì ùn pò micca liberà sonu stereo bonu, grande è grande. Soundbars pò offre à qualchì separazione più stereo, ma sò stati disignati più per i filmi chì musica.

U Sonawall SonaStudio 2.1 hè una sorta di un sistema "tuttu", hà designatu per cumprà u rollu di un sistema di musica di stile estereo è un sistema per addivà u sonu di TV. Hè ancu com'è un sistema di audio di scrittura.

A chjave hè di duie satelliti ciumi, induve cada una di quale hè un pruduttore full-range di 2 inch. I satelliti sò designati per esse muntati flush nantu à una parete, o un pianu nantu à una superficia horizontali, si prifiriscia, è sò furnuti cun un adesivo-backed Velcro. Quandu i frontiere aspetta stimulanate a pruduzzioni da quasi +6 dB si sò in un muro o scrivania, +12 dB si sanu à a intersezzione di dui mure, o +18 dB si sò in una curva.

Ddu surdine extra permette à i pichjadore averebbi sottumessi à u sottufreulefone di u powered, chì custate un woofer di 6,5 inch, tutti i entropia è e produzioni, è l'ampi necessitatu à u putere è in i satelliti. (A putenza sana hè listata per 150 viti nantu à l'unità è 100 vati in u situ web). Un diminuu u voluminu cuntrole regulatu è sceglie l'ingaghjamentu, è un casu di metallo ligeramente cù l'indicador LED à u fronte (vede u pane) sensoru è l'indicatore attivu di l'input.

A wireless Bluetooth hè integrata, è ci hè ancu un adaptador AirPlay inclusi per u so streaming (sin comprimir) de iPhones, iPads, ordenadores e discos duros en red. (Per a dettagliu nantu à sceglie entre i standardi di l'audio in sonu, verificate "Cù Tecnoloulugia di Audio Wireless hè aggradèvule?"

A $ 1,199, u SonaStudio 2.1 ùn hè micca prezzu cumparatu à a lot of soundbars è à pocu sistema di sottufrafii di satellitari. Ma hè solu $ 200 più di u Martinecchinu Sign in Signore Crescendo AirPlay / Bluetooth, è ùn devi micca qualcosa chì un sistema all-in-one ùn ponu offre un sonu stereo veru.

02 di 05

Sonawall SonaStudio 2.1: Funzioni è Ergonomia

Brent Butterworth

• AirPlay senza filu per l'adaptazione inclusa
• Wireless wireless
• Input Toslink diputatu otticu è coaxial
• 3.5mm analogi è RCA analogia inputs
• Dui canelli di satellitari cun 2-inch full drivers
• Powered subwoofer with 6.5 inch woofer
• Ammenniatura di Classe per sottu è satelliti
• U cuntrole remota
• Controle di livellu per u subwoofer è i satelliti
• Candau di filmu di freccia di cruciali di subgrave 40-240 Hz
• +3 dB chjama di spinta
• Dimensione, satelliti: 2.5 x 2.5 x 3 in / 63 x 63 x 76 mm
• Dimensione, subwoofer: 17 x 10 x 8 in / 428 x 252 x 202 mm
• Peso, satelliti: 6.2 oz / 176 g
• Peso, subwoofer: 16.4 lb / 7.4 kg

Stabbilimentu di u SonaStudio 2.1 hè facilitu per a più parte. I satelliti sò chjuchi è fugliale per quasi nudda parte. Adupicà solu à ciò chì vulete affucà, è i cables per cunnette cù l'sutta sò include. (Pusch'di in i cantieri di u muru di a mo salottina, circa 4 pianu in altru, è ancu pruvate a sduparà in i cantonni superiure left and right of the room.) Cunduce chì u puntu crossoveru trà u satellitore è u subwoofer hè elevatu - - circa 240 Hz - vi metterà u sottu quaschianamente trà e dui satelliti, in u pavimentu. In oise, i vostri arnesi puderanu lucalizate u sottu - ie, senti chì u so sonu veni da - è pudete sèntenu voce da ellu, chì sona unnaturale.

Inclusioni di una dimostrazione digitale ottica Toslink fa SonaStudio assai pratica di utilizà per u sonu di TV, perchè a maiò parte di TV sò i Toslink. Un caveat: Cù televisiolli cum'è LG, chì spuntavanu solu Dolby Digital per Toslink, l'input di Toslink di SonaStudio ùn hè micca travagliatu. Ma a TV puderà prupone un audio analogicu chì pudete utilizà.

A cumparacesione cum'è incontru hè a creazione di l'adatoriu AirPlay, chì ùn si spende com'è assai, cumu cun a maiò parte di l'altavaganza AirPlay di u ghjornu. I mudelli AirPlay di l'attuali usanu una applaia o una cunnessione diretta cù un dispositiu iOS per fà a setup più o menu automaticamente. U manualu urdinatu per pressu u buttone WPA in u mo enrutadoru, ma u mo router ùn hà micca unu, cusì avè deve dichjaratu manualmente per andà in u mo web browser, scrivutu in l'indirizzu di rete per l'adaptador, accede à l'adapter pagina web. Pigliò un pocu più di minuti è più prublemi, ma un avè scumputu a cunnessione hè stata senza angelo.

Ci hè un problema ergonomicu cù SonaStudio, anche: L'unicu cuntrolli hè accessibule in u distinuu, chì hè tincy è faciule di perdita. Pudete ancu aduprà u sistema in casu di perdiri u distillatu, utilizendu u cuntrolle di u subwoofoeur à u nivellu di satellita in u spinu, è u cicliche di u puteru principalu in u spinu à turnà l'unità, ma hè un dolore.

03 di 05

Sonawall SonaStudio 2.1: Performance

Brent Butterworth

Dopu avè intesu à parechje all-wireless speakers, era chjucu à sente a big stereo stereo chì a SonaStudio hà criatu. Emu surprised how well the stereo image centered between the two speakers, anchi si eranu separati da u largu sanu di l'abitazione; ùn era micca un "bufanu in u medio". In un corte cum'è "Rosanna" di Toto (una di i mo pezzi testi preferiti all-time ), u SonaStudio veramente lumi in a camara sustenitamente in un modu chì un allianzatore in wireless (wireless speaker) ou soundbar puderebbe probabilmente un match. Fubble facilmente à sente a situazione precisa di l'impresa in tutta u campu di sonu esteraghju nantu à stati testi di stampa di imaghjini cum'è "L'omini santi" da u Saxofon Quartet mundiali.

U bassu era assai listinu è assai precisu, sopratuttu cun u tipu di sottuvòllu sottu à u 2.1. tutti i bumbetti in a versione di James Taylor di "Dioni a ghjente" sononu ancu. Hè in gran parte, perchè era statu capace di situà u sottu ferrari di u "locu subdufocuile" di a mo ostru, u locu induve a risposta di culpata hè a più ancu quandu si misurata da a mo situazione di ritenimentu. Ovveriamente, ùn avete micca sta opción cù sistemi all-in-one o sistemi stereo 2.0 (cane senza subgrave).

Voices in generale sounded largely cleaned and uncolored, senza nudda sibilance significante, bloating, chestiness o unnatural artifacts sonic. L'issueu cù a ripùtografia vucali era chì e vocali masculi ùn anu micca avutu i valori quandu aghju avutu gustu - probabbilmente perchè l'output di i 2 pulguccii di cumpatori full-range à i satelliti hè relativamente debule vicinu à u puntu crossover.

In questu sensu, u "Contrarrevolu Man" di u Cultu sounded great, cun un sonu sterile enormi, forte e punchy bass è vocals limosine - ma u grante è u putere di l'E è A più chjudi à a chitarra era silenziu cusì u A canzona ùn hà micca pittata bastanti cum'è u cugianu cumu avissi bisognu.

Ma eiu, sè vo vulete un sonu senza cumpressu, vi scettite di ottene dituggeri di decente. Li picculi satelliti cù prughjetti di full-ranger pò sonu grandile in assai manere; a so dispersione hè largu in u largu è di l'aghja più bassa, è perchè ùn anu micca un crossover di parlante di dui vena, ùn anu micca l'anomali di scatterazioni in a regione crossover chì parechji parolle di viulenti facenu. Ma i prughjetti di 2 inch è sò e so limitazioni dinamichi.

04 di 05

Sonawall SonaStudio 2.1: Medizioni

Brent Butterworth

A carta chì vede sopra i tri risposti di freccia: risposta di u satellitore SonaStudio à nantu à l'assi (traccia blu); a media di risposti à 0 °, ± 10 °, ± 20 ° è ± 30 ° horizontale (traccia verde); è a risposta di u subwoofer (traccia viola). In modu generale, u più flatter è più orizzontale sò sti linii, megliu.

A risposta di u satellita hè assai bella. U trippu hè elevatu da quarchi dB in una media di 2 kHz, chì puderanu fècenu chì u sistema hè un ligne luminosu. Averaged on / off-axis response hè quasi a stessa cum'è a risposta per l'ardore - senza grande sorpresa quant à chì chjenu sò i drivers di satellita. A risposta per l'ardore di u satellita hè ± 3.0 dB à 10 kHz, ± 4.3 dB à 20 kHz. Averaged on / off axis is ± 2.9 dB à 10 kHz, ± 5.1 dB à 20 kHz.

A rispunsibilità di u 3 dB di subwoofer remette 48 à 232 Hz, cù u cunversu settore à a freccia più altu (240 Hz). A risponsu di 3 -DB di u satellitariu hè di 225 Hz, perchè i sasturne è u sottu fuccinate bè cù a freccia di crossover subfunditore à 240 Hz. In ogni casu, a capacità dinamica di u driveru in u satellitore serà più menu di a capacità dinamica di u sottuvisteru in questa freccia, cusì à nivegru d'esse intesu, pudete pudè sente un "burato" trà u sottuvisteru è i satelliti. Inoltre, u puntu crossover relativamente altru (80 à 100 Hz hè a norma in grandi teatri di casa) farà u sub direzzjonali, affinchì pò avè avutu a sona chì venenu da ellu; chì ùn hè micca suppurtu chì succe cù sottuvoti, anche si spessu faciule in sistemi cù tali satelliti.

(BTW, aghju misuratu risponde di freccia di satellita cù un analizadoru Clio 10 FW è micru MIC-01, à una distanza di 1 metru sopra à un stand di 2 metri; a medizzione sottu à 400 Hz hè imbottita. risposta à 1 metru).

Cumpressu Max quandu si sparghjia u primu Mötley Crüe, "Kickstart My Heart", cumu chì l'unità puderia ghjucà senza distorsioni fastidiosa (circa a mità di l'infernugrafie di puzziche è u volumetricu di satellites) è 104 dB, misurata cù u trusty radioShack SPL metru à 1 metru da u parlante satellitari in u latu. Hè assai forti, circa quantu forti chì l'altru u megliu in altri parlate in wireless chì aghju misuratu. Impussibule assai

05 di 05

Sonawall SonaStudio 2.1: Ultimate Take

Brent Butterworth

Ovveramente, u fattore di forma di SonaStudio ùn avarà micca avutu à tutti; assai omi preferanu un all-in-one o un soundbar solu perchè ùn anu micca caghjuli di parlatori implicati. Ma l'articuli esterii dramaticu è realistichi di SonaStudio venenu scumpientu ogni sonu o tutte in una, è a so qualità di bassu è u putere pruteghja prubabilmente all-in-one chì aghju intesu è tutte e solu i megliusimi di i megliu. Puderete qualcosa di prezzu per un sistemu 2.1, ma per ciò chì furnisce u prezzu hè veramente assai pruduttu.