Crìtica: Bowers & Wilkins B & W P7 Over-Ear Headphones

Perchè i fondu di l'auriculare P7 sò valutate u costu extra

B & W - Bowers & Wilkins, se preferite - hà da parechji dicennii hè statu una di l'imprese megliu di l'audio di u mondu. L'Audiophiles è l'incisori di registrazione amate i pannelli icòculi di 800 emissariu di B & W cù cunnoscianti Kevlar gialli. Ancu s'è l'azienda hè stata eventualizata u focu in modu nanzu pocu prezzu, i prudutti di l'iPhone, cum'è auriculares è parlanti wireless , a reputazione hè stata intarra. Hè una parte di a raghjoni chì l'intruduzioni di i primi auriculares sopra l'arme - u P7 - ricivutu assai attenzioni quandu era annunziatu.

Dice chjamatu, ùn hè micca difficiu per truvà cunsumatori assai devoti chì cullassau cum'è pallini cori di amatori chì un pruduttu B & W ponu accade. Ancu avemu avutu a piaceru a maiò parte di i produtori B & W chì avemu probatu, l'affari hà avutu pocu scuperta. Allora, in u mercatu di l'auricularità di u cuntzertuscu di l'ughjettivu, pò un nome di l'antica scola cum'è B & W, cumpete cù a marca di Beats o Skullcandy o a qualità di u sonu di PSB o Master & Dynamic ?

Caratteristiche

• 40mm di conduite
• 4.2 piè / 1.3 cordone mancu cù u mic micinu è u ghjocu / pause / buttone di risposta
• 4.2 piè / 1.3 cordone standard m
• Prestatu di mal u pritatu
• Peso: 9.2 oz / 260 g

Ergonomia

Eppuru u P7 hè assai grande è puderia esse adattatu per l'usu di casa, ùn hè micca più ca quanti grandi buttuni di viaghju, cum'è a M4U di PSB 2. Per fà una idea di a cunfortenza è di viaghja di u P7, avemu pigliatu per una annu in viaghju in u autobus Orange Line di LA dopu à prima dà l'auriculare à uni pochi di sughjornu di scaccià cù a musica.

Hè un auriculare maiò grande, ma l'intesu di ricceti, facenu facilitate per sciddicate u P7 in un saccu di messenger, o sling size for pillettes and accessories. B & W hè un suminatu di un casu di mal à leninette à a mezza luna; hè un pocu spessu per piacevule in più di sacchetti di l'equipaggiu, ma hè perfetta per una piccula maleta o purtonu.

Quelli chì anu biglielli in i lugudi sò cunnisciutu u sensu di averebbe purciddutu da i taguschi di auricularia. U B & W P7 duperà bè per cunfortu di l'auricularità sopra à l'altitudine media , solu un riffuladore di mashing versu a fine di un busu di dui autobus. A parti di quessa, u P7 ferma tranquillamente in a testa senza assai necessità d'aghjurnamentu. Certi, però, puderanu truvà qualcosa difficiuità à avè i spezii di mantellu mantenenu un bon sigillo contr'à a faccia - a munita ùn hè micca pussutu bè primavera in questi cù i capigli più chjuchi.

Fatevamu extra imprese da u sonu sonu di l' auriculari P7. Ùn avemu avutu scunvogru à u sonu fora o a più di i noises generati da u busu Line Orange. Quandu tocca l'apertura calmata è acustica di a versione di James Taylor di "Dioni a Persone" di Live at the Beacon Theatre , u scrusciu di i pneumatici di l'autobus è u mutore ùn si hè affucatu da l'infurmazioni in a guitare di Taylor. Avemu dinò chì ùn avemu micca avutu turnà u P7 up as strong as with most headphones.

Rendimentu

Per prugetti, avemu usatu un Apple iPod Touch, un telefone Samsung Galaxy S III, è un magazinu multimedia HIFIMan HM-601, cargado di tutte e nostre testi di teste prediletti è da qualchissia.

Dopu i primi pinseri di u gruppu K-Pop Big Bang di "Haru Haru", sapemu chì avissimu avutu cum'è l'auriculares P7. U big, reverberant mix of this tune practically explodes out of the P7. U sonu hè enormu , ancu a pusazione di i strumenti è e voce in u sonu sterile sò sceglie qualchì precisu - un sonu simili à ciò chì avemu intesu intesu secondu a un tabellu di mistu in un studiu di gravatoriu cù studienti di monitorii di studienti di studienti pozzati solu un coppiu i piedi per ogni latu di i nostri capi. U diliziu cunmbitu di vociunati e parolli ùn sia incredibbilmente chjaru; pudemu avè intesu più "in" a mischju di quale avete mai intesu.

Circò per i bughjetti trembili fatti in u viaghju di a linea Orange, a parola "dettagliu" hè apparse nantu à e cose. Ùn avete scantu, mancu. Spessu, cun grandu dettu vènsenu un grande brillo è, inevitabbilmenti, una gran fatigue di scantara. Ma questu hè micca u casu cù l'auriculari P7. Hè definitumente tenutu un emphasis facile - qualchì l'attitudini crescita (cum'è i cymbali) pò volte sò un scherzu, è a voce di Robert Plant in Led Zeppelin di "Dancing Days" sona un pocu sprizzu - ma cun auturizzione u P7 ùn hè venenu cumu assai fittu fatiggeru à l'arechje.

U nivellu di dettatura hè fantastichi in u treble, ma ancu in a midrange. Avemu vistu questu tempu, particularmente in i schedarii di presentazione di piano acustiche, cum'è "Aja" di Steely Dan è a versione di u jazzista di saxofonista di jazz Charles Lloyd's "Sweet Georgia Bright" (da Rabo de Nube ). Nant'à dui canzoni, u pianu sona unormativamente clarificatu - sopratuttu nantu à "Sweet Georgia Bright", induve si stendi in luxuriate in tuttu u sonu steru. À qualchidici ochji in furmazione, stu stessu caratteru pò esse perciutu cum'è "un pocu mumentu pisu" anu sempre oghje u megliu gloria in generale. Un equilibriu tonali satisfacente è a bona difinanza di u bassu sò certemente i punti di u sonu di l'auriculari P7.

Chì ùn vole micca à gustà à u P7? Chì depende di quellu chì preferisce. Soni à noi chì cum'è u bassi hè un ponte risunanu circa 50 Hz o più. Questu ci dessi un sonu extra-punchy, ma micca assai difinizzioni in u mezzu. Allora u buttone funziunale in "Haru Haru" sona cusì à u P7, ma l'infurmazioni fine di u bassu acusticu in "Sweet Georgia Bright" hè ghjocu persu, è ancu di parte di u groove in "The Flower Selvatu" di u Cultu ùn falla venenu per mezu.

Allora si ti piaci à u vostru bass flat è accuratu fattu, pudete avè una maiò apprezzazione per l'omonimie PSB M4U 1. Se vulete u so punchy bassu è eccitanti - ma mai esercitanti - u P7 hè certamente una per piacevule.

Incidentali, se ci hè una decisione per esse fatta trà u P7 è di i mudelli di l'auriculare P5, ricumandemu accade i soldi extra per u P7. U sonu generale hè assai più completo è megliu equilibratu da u pocu pocu P5. Plus, u P7 hè un milionu di zillioni, volte più cusì cunfrontuvuli per paragunà.

Pigliu Finale

A Bowers & Wilkins B & W P7 à l'auriculare in superdimula facenu facilmente entre i telefoni passifichi prediletti in a so classa di prezzu, ghjustu incù u PSB M4U 1 è Sennheiser Momentum. Chì puderia unu preferite? Hè difficiuli di dì. Se dumandate u so sonu più straordinariu, suggerenu a PSB. Sè vo vulete un pocu più crescente (è per salvà uni pochi di bucchi), avè u Sennheiser Momentum. In ogni casu, sè vo vulete più so dinamica, detallatu è eccellente, u B & W P7 sò una scelta ghjustu.

Mentre chì l'auriculari P7 sò una opciona più caru, avemu assai preferitu a so cunsulazione, fattore di forma, è styling à qualsiasi di l'altri auriculare chjamati. Ma quandu avete tanti prudutti boni in una categurìa chjaru, tutta a prière preferite. È à quelli chì apprezzendu a libertà in wireless, Bowers & Wilkins hà una versione wireless blu di l'auriculari P7 .