Rotoscoping 101

Ciò chì hè rotoscatu è cumu si quellu chì l'avemu usatu?

Se passate un pezzu di u tempu chì travagliendu in u video, pudete sughjutu u sensu di u termu "rotoscoping", o "roto", ma a so definizione ùn hè micca stata clara. Per furtuna, sìammu ccà. U rotoscoping hè, per definizione, una tecnica induve un subject di vita o animatu hè tracciatu principalamenti in un quadru à un tempu per creà un cut-out di u sughjettu, o un "matte", chì pò esse cumminatu cù un antru sfondo. Questu attu di aghjunghje un novu fondu cù elementi primariu hè chjamatu "compositu". Emu riferite à cumpunimentu di u tempu in u tempu è in altri articuli, cusì hè bonu di piglià qualchì nota.

Perchè si chjamava rotoscoping?

U bonu, u terminu "rotoscatu" veni derivatu da una macchina chì hà fattu una accion similare a quella chì avemu descrizzione in u primu paràgrafu. Un rotoscopiu era un pezzu di equipa chì puderia prughjettà un unicu bastimentu di film di azione diretta, chì cunghja cù un cavallu è un pezzu di vetru di spluta chì permettà un animatore per rintramente u sughjettu nantu à un carta nantu à u vitru. Per traccia di tutti i frames in un pezzu di film, l'animatore finisci cù una animazione precisa da precisa solu u suciale chì vulete fà vene à a vita.

U rotoscopi hè stata creata in u 1914 da Max Fleischer, è prima utilizata in una seria di quattru partisani chjamati "Fora di l'Inkwell". Fleischer hà criatu a serie per affaccià a so nova invenzione. Per fà u rotoscopiu à a prova, necessitava un sughjettu di vede in traccia è animate, è cusì u fratellu di Max Dave - un artist di clown di Coney Island - hà sceltu per piglià a cura di u muvimentu di strada di vita per u cartulari di a serie "Koko the Clown".

Hè un grandu fitu: Dave hà realizatu in fronte di una camera, è a film di a cammara hè stata prumettata nantu à u cavallu di u rotoscopi per Max à traccia.

Max hà patentatu bè cù a so invenzione in u 1917, è a magenta magna hè prestu da esse utilizata per creà grandi ritratti animati in Hollywood, cum'è Bianca in biancu è i Sette Nini è Betty Boop.

A rotoscoping hà campatu una vita sana da l'invenzione iniziale di Max è hè stata utilizata principarmenti in produczioni per a televisione è di film. Un esempiu dramaticu di un pezzu rotoscòtu hè u video A-Ha music, "Take me". U novu video conta caratteri chì pareanu i dipinti fotorealisti, animatu cù una tecnica interessanti chjamata "boil" o "jitter". L'effettu hè evidenti à traversu a natura tremosa di e linii di i sugetti animati.

Stu effettu ùn hè spessu micca pruvucatu, è u risultatu di seguitu currote o inconsistente, ma in u casu d'A-Ha, l'effettu hè intenionale è dà u video hè l'emblematicu.

Avà, cunziddiendu u prucessu discutevi quì sopra quì ogni intruduce di film hè traccia per creà una animazione, quantu duverevamu un video music di quattru minuta? "Pigliate à mè" hà impegni à 16 settimani à traccia di più di 3000 frames di u video live action.

Sound slow and painstaking? Sure faci. Tandu vi cuntintate di sapè chì e cose avè salvatu considerablemente.

Quelli ghjorni, a maiò parte di rotoscoping hè stallatu nantu à l'utilizatori chì utilizanu programmi cum'è u mochambique Imagineer, Adobe After Effects, è Silhouette. Ogni chjode di sti programmi hè stata ottimizzati cù strumenti per simplificà u prucessu rotulatu.

L'esempiu più famosu è puntuale di u travagliu di rotoscopi in Hollywood seria u scurdate in a pelle di Star Wars. Per creà l'effettu, l'atturi scrivevanu e so sapienzii choreographed sapienti using sticks. L'artista di rotoscopiu putia da u rotoscopiu u bastone per marco, aghjunghjendu un effettu bellu. L'effettu fu vinnutu più di u travagliu di l'esteticu estiu.

Un fattu funu di Star Wars IV: A New Hope hè chì i sapelli sò certe volte fundati da un tubu di lignu rossu cù materiale riflettante è brillanti ponti spuntanu nantu à i sputelli. I prudutti di a Post producenu aghjunghjenu i filtri è di a culore, ma u luminoso urdettu era un pianu nantu à un bastone. Fun!

Perchè a persone scurdate?

Se parleru cun qualchissia chì travaglia in a pruduzzione o a postproduzione, u rotoscoping hè in generale unu di questi sugetti chì purtaranu un gemettu com'è ricordi di un cunflittu dilettante in u so menti.

A rialtà hè chì l'imàgini mudelli utilizanu un zezzu di assai frames. Tentà dece segundos de video à 24 frames per second è avete un prugettu di 240 quadru riduce nantu à e vostre mani.

Mentri in parechji casi, u prucessu hè un malu necessariu, ma spessu un designer pò esse u travagliu di rotoscoping by working with shots that have been shot carefully in a greenscreen. Un software potente pò identificà u culore di u screnu è sguassate, creendu un mattu per a durata di u fughje, salvu chì avè à creà u matte un quadru à u mumentu.

Quandu quandu i disignuri anu dette ancu voi?

Ancu in i meglii prughjetti cù l'ultime professionale, e cose accade. Un prublema potenzale hè quandu u bravu di l'attore, a perna o l'altra parte di u corpu si move fora da l'area di una scala verdi o blu. Per creà un matte limitu, l'unica scelta seria u rotoscopiu fora l'estremità errante è u software per fà u restu di u travagliu. In a maiò parte di i casi, ùn deve esse solu parechji sicondi cù u prublemu, ma si un direttore ùn hà cuvirnatu quì puderia esse un grandi problema.

In altru casu, se u dirittore hè perfettu, ma u gruppu settore ùn hà micca stabilitu un veru scenertu o di luci l'ughjettu degne, rotu pò ghjucà una parti in a post-produczione. I sfondi tradiziunali di tela ponu aricchia, chì creanu ombri chì u software ùn ùn sguassate, è illuminazione pò pozzu fari u listessu. In questu casu, ancu un pistinu chì deve esse una risata per travaglià pò creà un tortu di pisci.

Di sicuru, ci sò diffarenzii trà u software per sguassà una scappata di greenscale è rotoscoping manualmente per un sughjettu. Quandu u software clips out un matte, caccià i píxli chì incù i critichi creati da u designer à "key" à una pantera verde o blu è nunda più. Scurtificatu cù rotoscoping manualmente à i viti difficiuli, cum'è noi seremu per clippi una linea assai precisa. E l'effetti pò esse aghjuntu dopu à sudughjite e linii è funnenu l'ughjettu in un locu, ma hè impurtante per nutà a diferenza.

Prudenti pratichi

A fine di u ghjornu, rotoscoping hè quì ciò chì avemu parlatu: sparghjendu un sughjettu in ogni corpu di clips. Mentre chì questu chì hè simplicemente simpaticu, ci sò tecniche chì facenu a vita più faciule è portanu un risultatu megliu.

Per principià, invece di sceglie chjaru un corpu aleatu in u clippu è rintramente a testa è u corpu di u sughjettu cù l'utile di pen (questu hè chjamatu create una "maschera"), dà u prugettu pensà prima di scelta di qualcosa. Sicondu u moffutru o muvimentu di u sujetu, i punti di traccia puderanu cambià in modu drasticamenti à a longu di u clip.

U travagliu di selezziunà u scopu di u sughjettu tutale, ma se u mo movimentu, dite, andendu, i pezzi di u corpu passanu in fronte è arreri unu à l'altru, è parechje partes di u corpu si dàvuli, dip and sway.

Invece cunsiderà com'è u corpu si stalla, è pruvate à circà u corpu in quantu pocu di formi basi. Invece di creà una grossa maschera, utilizate parechje mascarette per i piezzu di u corpu, cumprese maskere separati per i articuli. Quandu u subjecte traspendenu da u marcu à u marcu, avete un grand constructu di màsculi per riposizione solu è rinuvamentu.

Parechji artisti vanu inveci di i so mascaras in a so strata, siparati da u filmatu per quessa pudè esse attivatu è fora senza affettà u video layer. Sposta da u software chì sceglite questu esse una opción.

Di sicuru, unipochi di l'òpere per simplificà un rotu di prughjettu hà da falà nantu à l'artista rotu. Sai. Voi.

Receve indications clarificate chì e porghje di metraje sò adurati pò salvà tunnellati di travagliu rotu. Se ci tenete 25 settimusati di metraje à 30 frames per seconda, ma u prughjettu solu deve dumandate quattru sècunni di u videò, dumandate quale quattru sicondi deve esse chjapputu. A rotulazione di 120 frames sò oghje più megliu di 750 di elli.

Ci hè una manera più faciule ...

Uni pochi anni, u genaru After Effects team à Adobe hà creatu una strumentu chjamata "Rotobrush" in un sforzu di simplificà rotoscoping. L'idea hè chì l'appruvatu Effetti Effetti tene una strumentu à utilizà sìmuli à l'uttellu "Agenzia ràpida" in Photoshop per rinsignà u so subjecte. L'uttellu pò selezziunà qualcosa chì si trova un postu di un fondo è pò esse tweeta per truvà temi cù più precisa. Quandu l'utillità hà un attaccamentu di u sughjettu, ponu segui andà ritornu à u filmamentu è l'utente hè stallatu per mantene sughjettu à u sughjettu in tuttu u clip. Ùn hè sempre u travagliu perfetto, ma, cum'è qualsiasi travagliu rotoscopiu, ci sò pratichi megliu.

Aduprà, se pudete fà u travagliu pè u vostru prugettu, pudete sparisce assai ore.

Vulete amparà più?

Avianu bisognu per ellu quantu hè stata, ci hè moltu infurmazione nantu à rotoscoping è cumu per cumincià, ma la megghiu modu per appruntà à truvà un tutoriale è avete e to mani mani sughjate per fà. Sceglite un pezzu di software (reccarta Adobe After Effects) è fighjate à lynda.com o YouTube per un tutoriale simplici. Pudete bisognu à sparà un pocu di metratge per pruvà cun, ma di fà u pesu chì pisanu l'altru stessu vi darà un sapè cumpratu di u prucessu è più forte fiducia avanti.

Felice rotoscoping!