OWC Mercury Accelsior E2: Rivolta - Mac Periferali

Rendimentu, Versatibilità è Amuntateviatu: Quale puderà dumandà à qualcosa più?

Un altru Cumunicazione Mundiale anu aghjurnatu u Mercure Accelsior PCIe a carta SSD (rivista com'è parte di u Chjassu d'Expansion PCIe Thunderbolt OWC Mercury Helios ) per incridà dui porti di eSATA esterni. In più di i novi porti, a carta hà ancu un novu nomu: Mercury Accelsior E2 PCIe.

Per via di i novi porti eSATA, vulia aghjunghje e mani in una di queste carte è aghjunghje à a prova. OWC era assai accommodatu è mi mandatu a nova cartula di Mercury Accelsior E2 cun 240GB SSD installatu. Ma ùn firmonu micca quì. Aduprà cù a carta, OWC hà mandatu un casu esternu eSATA (Mercury Elite Pro-AL Dual SATA) equipado con dos 240GB Mercury Extreme Pro 6G SSD.

Questa cunfigurazione ùn deve esse senza pruvà l'esercitu di i dui porti eSATA, ma dinò, per creà un array RAID 0 di tutti i SSD , pruvà l'ottima ottima possibbili da a cartula PCIe Mercury Accelsior E2.

Se vulete sapè cumu a carta realizata, leghjite.

OWC Mercury Accelsior E2 Panorama

L'OWC Mercury Accelsior E2 pò esse unu di e megliu esistenti è l'opere di l'aghjurnamentu di almacenamentu per i prupietari di Mac Pro. Hè perchè l'Accelsior E2 furnisce un paru di echjori di SSD di OWC cunfigurati in un array RAID 0, è ancu da dui porti 6G eSata chì pò esse cunfigurati cù discos duravanu tradiziunali o SSD supplementari.

U Mercury Accelsior E2 hè una cartulare PCIe d'autore bughju di pianu è cun un controlatore Marvel 88SE9230 SATA chì a cura l'interface PCIe è i quattru porti SATA. U cuntrolluvule di Marvel SATA accetta l'encryption de dades, in quantu à a basa di hardware RAID 0,1, è 10 arrays. OWC hà cunfirmatu u controller per RAID 0 (strisce) è l'encryption de dades AES 128-bit per i dui panevi SSD internu è i canali SATA indipindenti per i dui porti di eSATA esterni. U usu finali ùn pò micca cambià a cunfigurazione predefinita di u cuntrolliore; però, cum'è averemu scupertu in a nostra prughjettu di a realizazione, questu esse a megliu cunfigurazione per a carta.

Ancu l'Accelsior E2 ponu accadutà senza dui panevi SSD internu installati, a maiò parte di e persone seranu prumuttu di una di e cunfigurazioni chì inclusi SSD. Tutte e donni di SSD di l'OWC utilizanu a SF-2281 serie di cuntrolli di SSD, cù 7% di e provisioni.

U nostru mudellu di retrovisione era fàbrica cunfigurata cù dui spazi SSD di 120 GB in un array RAID 0.

Perchè u cuntrollu di Marvel hè parechje à Mac com un standard AHCI (Advanced Host Controller Interface) device, ùn sò micca cuntrolli di installà. Inoltre, l'almacenamiento SSD internu è qualsiasi dispositi à u portu eSATA internu pò esse riflettutu.

OWC Mercury Accelsior E2 Installation

Stallazione di l'Accelsior E2 hè quantu modu cusì cumu cun u PCIe è una Mac Pro. Assicuratevi di seguitu u prucedimentu standard per installà un attuitu sensitivu staticu, cum'è usu di una strapella anti-static.

Se tenete un Mac Pro 2009 o dopu, pudete posà a carta in ogni slice PCIe dispunibule senza preoccupà nantu à u spaziu o avè necessatu di cunfigurà l'assignazioni di slice lane.

I Mac Pros 2008 hanu una mistura di PCIe 2 slots 16-lane è PCIe 1 slots 4-lane. Per assicurà a best performance, a carta Accelsior E2 deve esse installata in una di e carru 16x. Pudete aduprà l'Utilità Slot di Espansione chjamata cù Mac Pros di prima per pudè configurà a veloce di carru.

Sè avete bisognu di installà e patevi SSD, fate puru esse ligatu à prusperate prima di mani u cartulare o di i pali. I pale di SSD slide in i so cuncettori bastonu bè. Quandu hè stallatu, assicuratevi chì a pala hè assicata nantu à u cuntenutu postu à l'altru oppostu di a carta.

Sè vo passate un paru di culori di SSD da una altra carta, assicuratevi chì a pala in slot 0 hè installata in u slot di a nova carte 0; Cumu hè listessa installà a slot 1 blade in a slot 1 di a nova carte.

Quandu l'arghjintinu è a cartulina stallati sò stati pronti per esse in Mac Pro è diventanu l'aumentu di rendiment.

OWC Mercury Accelsior E2 Rendimentu SSD internu

Quandu avemu finitu l'installazione di l'Accelsior E2, avemu appena buttone in buttuna di u Mac Pro è hà iniziatu. Accelsior hè statu prestu ricunnisciutu è muntatu senza prublemi in u Desktop. Ancu l'instalazione SSD hè statu preformatu, avemu accumpulatu Disk Utility , sceglie l'SSC Accelsior, è hà sguassatu in preparazione per benchmarking.

Comu suppostu, Accelsior SSD hà indicatu in Disk Utility com un unicu unità. Ancu s'ellu ci sò parechji latte SSD installati, u RAID basatu di hardware palesanu à l'utilizatori finali in un solu dispositivu.

Pruvenzi Accelsior E2 Prughjettu SSD internu

Pruvemu a Accelsior E2 in dui Macs diffirenti; un Mac Pro 2010 cunfigurata cù 8 GB di RAM è una Partenza Western Digital Negra 2 GB unitate cum'è l'apparitu di startup, è un MacBook Pro 2011 . Avemu usatu u portu Thunderbolt di u MacBook Pro per accede à l'Accelsior E2 per u Mercury Helios Expansion Chassis.

Questu hà permessu di non solu pruverà a performance nativu direttamente in u buse PCIe di Mac Pro, ma ancu per vede s'ellu Chjassi di Espansioni d'Helios chì avemu avutu pruvucatu prima esse direttamente direttamente da un avvelenamentu à a carta Accelsior E2.

Accelsior E2 Rendimentu in u Chassis Expansion Helios

Avemu l'impunità Genius Drive 3 da ProSoft Engineering per a misura chjaru è sustinutu leggi è scrive. Vulendu intesu esse truvatu s'ellu ci hè parechje scali di prestazioni sustinibuli trà l'accelli iniziale Accelsior chì pruveni per parte di a Mercury Helios Thunderbolt Expansion Chassis è a nova versione E2.

Ùn avemu micca espertu parechji differenzi di rendiment; allora, sò i stessi carte. A sola difesa hè l'aghjuntu di dui porti di eSATA esterni. In u nostru test di bancu iniziale, avemu vistu solu una differenza marginalità di rendiment chì ùn anu micca esse detectabila in usu di u mondu reali è pò esse attribuita à variances normali in u cumplimentu chip.

Cù quellu di u modu, era ora di trasfurmà à pruvisione più largu in u Mac Pro.

Accelsior E2 Rendimentu in un Mac Pro 2010

Per pruvà cumu beni Accelsior E2 hà realizatu, avemu usatu Drive Genius 3 per prughjetti di lettendu / scrive à a scrittura. Avemu ancu usatu a Pruvisione di Velocità di Disegnu Nerofocu, chì misura a so scuperta sottogatica è leghja cumu cun un video frambughjatu di tagliu di data da 1 GB à 5 GB in talla. Questu proporciona una bona indicazione di quantu u sistema di almacenamento travaglià per i prughjetti di scaricamentu è di cuncettu video.

I pruduzioni di Genius 3 di Drive Genius 3 eranu impressiunanti, cù e scaricamentu aleatoriu è soporta sottu à 600 bbs / s, è di scaricamentu aleatoriu è sopra sottu 580 MB / s.

A prova di Velocità di Discu di Blackmagic risultati di i risultati com scuperte sottogatichi è di leghje speeds. Hè liste ancu i formati di video è u fotograficu di tariffu chì u prughjettu sottu prucessu pò sustene a cattura è l'edituri. Avemu a prufetta per u megliu di dati video di 1 GB, 2 GB, 3 GB, 4 GB è 5 GB.

5 GB Test Size

4 GB Test Size

3 GB Test Size

2 GB Test Size

1 GB Test Size

U performance internu di l'Accelsior E2 RAID 0 SSD hè impressivu, ma hè solu a mità l'istoria di a versione E2 di sta carta. Per cumpagnie i nostri benchmarksi, avemu bisognu di pruvà i dui porti eSATA, è da benchmark a Accelsior E2 cù tutti i porti in usu à u stessu tempu.

OWC Mercury Accelsior E2 eSATA Port Rendimentu

L'Accelsior E2 hà dui porti eSATA chì pò esse cunnessi à u vostru Accurtitatu eSATA d'uttellu preferitu. Questu accetta u Accelsior E2 assai versatilità, chì permettenu una suluzione solu di una cartulare per furnisce RAID 0 SSD internu è di duie porti per espansione esterna.

Se pensate chì sta carta pò esse un grandi modu di fà o cresce u funziunamentu di a vostra Mac Pro ora o, cù l'aghjuntu di una cage di expansion expansion PCIe, furnisce almacenamiento d'altimuduzzione addiziale à un novu 2013 Mac Pro, pensanu modu simili. Mi dispiace à cunvalenza i porti eSATA.

Pruduzioni hè statu realizatu cù a stessa Mac Pro 2010 è a cartula Accelsior E2. Avemu ancu usatu un cunnessu duverale di Mercuriu Elite Pro-AL equipato cun un paru di 240GB OWC Extreme Pro 6G SSD. Ogni SSD hè stata cunnessione inde independente (nè RAID) à unu di i porti eSATA in a carta.

Drive Genius 3 Benchmark Results (Independent eSATA Port):

U rendiment di portu eSATA individuale era vicinu à ciò chì duvemu esse espertu. Un portu eSATA 6G deve esse capaci di furniscia una rapida rapida à 600 MB / s. U numiru ghjè da a veloce portu nativu di 6 Gbit / s minus l'intesa di a codificazione 8b / 10b utilizata in l'specificazioni 6G, chì devenu pruduce a massima rapidu di 4.8 Gbit / s o 600 MB / s. Inoltre, questu hè solu u massimu teoricu; Ogni cuntrolliu SATA possa altri surghjenti per trattà.

Ancu l'Accelsior E2 ùn permettenu micca chì i dui porti di eSATA esterni per esse usatu in un RAID basatu in hardware, ùn hè nunda chì impedisce micca di utilizà una soluzzione RAID basata di software. Utilizare Disk Utility, fateciuleghja furmatu dui OWC Extreme Pro 6G SSD / s in un RAID 0 (striped) array.

Drive Genius 3 Benchmark Results (RAID 0):

A cunfigurazione RAID 0 di i porti eSATA portonu a rappurtazione di mettazione assai vicinu à u massimu (688 MB / s) per u nostru Mac Pro 2010.

Ùn pudia micca esse risistendu à vede s'ellu puderemu saturà l'Accelsior E2 aduprà un software RAID 0 entre u SSD internu è i dui Mercuri esterni Ultimate Pro 6G SSD.

Avà, ùn hè micca un benchu ​​scientificu; Ci hè parechje prublemi à pruvà à fà questu. Prima, i dui panevi SSD internu sò digià in un RAID 0 basatu in hardware, chì ùn pò micca esse cambiatu. Mentre pudemu aghjunghje cum'è una fraccia in un RAID basatu di software, elli ùn sò solu cumu solu un slice RAID. Allora, invece di puderà utilizà quattru sliced ​​in u RAID 0 (duie SSD internu è duie SSD externi), avemu solu vede u benefiziu di un settore RAID di tres fatta. Chì avè sempre averia bisognu à imponisce l'Accelsior E2 in un Mac Pro 2010.

Drive Genius 3 Benchmark Results (All RAID Ports 0)

Comu suppostu, l'Accelsior E2, in cumbinazioni cù un Mac Pro 2010, hè culpitu da u muru in termine di prucessu. Ochjuli di u cumpletu di u Accelsior E2 lista 688 MB / s trazzione massima quandu a carta hè stallata in un Mac Pro à u 2009 à u 2012, è pare chì l'specìstichi sò precisamente. È sempre, era vintu un tiru.

Comparare Prezzi

OWC Mercury Accelsior E2 è Fusion Drives

Cumu l'avanti in a pagina previa, l'accunciamentu di Mercury Accelsior E2 era in ghjustu cumu di quale esperimu. Hè ciò chì u Accelsior E2 hè daveru esse installatu solu in quasi qualunqui Mac Pro, soprattuttu se un rapidu SSD veloce per un speditu è ​​un paru di porti di espansione 6G eSATA sò à u vostru piace; certamenti sò a mo mia.

U fattu chì l'internu RAID 0 SSD è i porti eSATA è spedizione senza installazione di i cunduttivi, è chì a Mac Pro vede u cartulare cù un controller AHCI standard, hà fattu di dumandassi un'altra usu possibbili per a carta, in parte di una U sistema di almacenamento basatu à fusione.

U Fusion di Apple ci usa un SSD veloce è un accentu lento chì sò latticamenti unificatu in un solu voluminu. U software di SO X move i cartulare frecuentement à l'SSD più veloce, è menu spessu utilizati à l'attuali più lente. Apple ùn ùn recomende micca usà alcuni esterni cum'è parte di u volumu Fusion, ma l'SSD internu di Accelsior E2 è e porte eSATA esterni sò tutte e gestite da u stessu regulatore Marvel. Cridite chì avè permessu di svià in ogni locu di latenza chì Apple era preoccupatu à utilizà una discu internu SATA cunnessione è un discu USB o FireWire externu.

Aghju aduprate a Terminale è u metuulamentu sffaghjate in l' Impunia un Fusion Drive in u vostru Mac currente per creà un unificiu Fusion compostu da u RAID 0 SSD internu è un 1GB di u Differente di u Nudu Digitalu Negru cunnessu à unu di i porti eSATA.

Aghju fattu stu voluminu di Fusion per una settimana senza mancanza di issues, è hà disfistatu l'impurtanza di performance di a cunfigurazione Fusion. S'ellu hè davantu à i vostri bisogni, tenite questu in mente cum'è un altru adopru per u Mercury Accelsior E2.

OWC Mercury Accelsior E2 - Conclusion

L'Accelsior E2 hè assai versatili. Hè una prestazione incredibbile assai veloce da i SSD internu in un array RAID 0 è a capacità per aghjà più almacenamiento cù i dui porti eSATA.

Mentre chì quasi tutte e nostre prucessu di prucessu è di rivista hè stata realizata cù a carta installata in un Mac Prol, avemu da nutà chì a carta Accelsior E2 hè issa includita in Chassi d'Expansion Mercuri Helios PCIe Thunderbolt , chì avemu riveduta prima, quandu utilizava a Accelsior di più vechja senza i porti eSATA. Hè una bona avvistazione per l'Helios, è un pruduttu impurtante per cunzidira quandu u novu Mac Pros di 2013, perchè solu permettenu espansione esterna usando Thunderbolt o USB 3.

Mentre chì avemu statu liberally praising l'Accelsior E2, ci sò parechje cose per sapè da prima di decide cum'è a carta hè bella per voi.

I Mac Pros per u 2009-2012 pò cumprà un ingaghjamentu à u massimu di 688 MB / s ùn importa micca quella slot PCIe puderà utilizà per a carta. Tutti l'altre Mac ha restrizioni, cum'è avete vistu sottu.

In u 2008 Mac Pros, a cartulina deve esse installata in una di e duie slot PCIe 16-lane per arrivà à un rendimentu massimu. Se a carta si stalla nant'à qualsu other slot PCIe, u cuntenutu di migliurà devendere à circa 200 MB / s.

Mac Pros 2006-2007 sò limitati da u PCIe 1.0 bus à circa 200 MB / s throughput. Se tenete un Mac 2006-2007, vede veramente un rendiment mellor installendu un SSD in una cuminzita internu.

I Macs equipati di Thunderbolt chì utilizanu l'Accelsior E2 in un chassis d'espansione di Thunderbolt 1 vedi bellu quasi u stessu prestazione cum'è Mac Pro 2009-2012.

U Accelsior E2 utilizza una cunnissioni PCIe 2.0 di dui corsi, chì ùn pò micca furnisce un prufundimentu suffirenzi per alimentà tutti i porti (SSD internu è eSATA external) à l'altru. Avemu osservatu quandu avemu tentatu di creà un RAID 0 array di i dispusitivi interni è esterni.

OWC Mercury Accelsior E2 - Pensieri Finali

Avemu immubiliatu da a carta Accelsior E2. A cartula pò cumprà cumu cù i pani di SSD internu installati. I pali SSD sò dispunibuli separatamente, perchè pò esse aghjurnatu l'ughjettu di l'almacenamiento SSD in ogni mumentu. OWC pò ancu furnisce un creditu si ritene cù e fiamales SSD quandu avete oghje à più maiori. Inoltre, OWC prupone un accessu per i clienti cù a carta di Accelsior chì vulete aghjurnà à a carta Accelsior E2.

Mentri a prizzazioni tende à cambià à u tempu, i prezzi prisenti à ghjugnu di u 2013 sò dinò:

Se vulete expandà a so prughjettu di almacenazione di Mac Pro è distesa da a sera II impostu per l'interfaccia d'unità più antica utilizada in u 2012 è di prima Mac Pros, hè difficettu discurbe in contru à fà u Mercuri Accelsior E2 u core di u vostru sistema di almacenamiento.

A sola suluzione di una sola sola riserva un RAID internu 0 SSD internu è dui porti esterni 6G eSATA. L'ùnicu limiti in u sistema di almacenamiento di Mac seranu a vostra imaginazione (è u budget).

Comparare Prezzi