Scaricate u vostru propiu Mac Recovery HD in Qualchì Unità

Dopu à l' OS X Lion , a stallazione di u Mac OS hà include a creazione di un volume HD di Recuperazione, oculta in l'accumudenza di Mac. In una emergenza, pudete salvà a Recuperazione HD è utilizate l'Utilità Disca per correggi i discu duru, fate online è cercate l'infurmazione nantu à i prublemi chì avete, o reinstallà u sistema operatore Mac.

Pudete scopre più nantu à cumu utilizà u volume di Recuperazione HD in a guida: Utilizate u Pianu di Recuperazione HD per riintoghja o Riservate SO X.

Scaricate u vostru propiu Mac Recovery HD in Qualchì Unità

Courtesy of Apple

Apple creò ancu una utility chjamata OS X Recovery Disk Assistant chì pò creà una copia di a Recovery HD à qualsiasi embiu di external bootable chì avete ligatu à u vostru Mac. Questa hè una bona nova per i numerosi utenti Mac chì vulete have u volume di Recuperazione HD in un vechju solu di u voluminu di l'iniziu. In ogni casu, l'utilitate ùn pò creà solu u volume di Recuperazione HD in un alloghju esternu. Queste allora tutti i Mac Pro, iMac, è ancu i Mac mini utenti chì pò avè parechje discorsi interni internu.

Cù l'aiutu di qualchi funziunalità Mac OS captule, un pocu di tempu, è questa guida passo pianu, pudete creà un Volume HD di Recuperazione allu vulete cumprà un impetu internu.

Dui Métdi per Creà a Recuperazione HD

A causa di certi cambiamenti in funziunalità dispunibuli in e diverse versione di u Mac OS, ci sò dui mètudi diffiuli per utilizà per creà u voluminu HD di Ricerca, in sicondu a versione di u Mac OS avete utilizatu.

Vi faremu vidiri tutti i metudi; U primu hè per OS X Lion per OS X Yosemite , è u secondu hè per OS X El Capitan , è macOS Sierra è dopu.

Chì ci hè bisognu

Per creà una copia di u voluminu HD di Recuperazione, avete prima avè un impurtanti volume di Recuperazione HD di travagliu in l'unità di inizziu di Mac, perchè avemu da utilizà a RecuStation HD originale cum'è a fonte per creà un clone di u voluminu.

Se ùn avete micca u volume di Recuperazione HD in u vostru startup drive, ùn hè micca pututu utilizà sti indicazioni. Ùn intrede, invece, pudete creà una copia di u cuntributore di u Mac OS installatore, chì succede cumprendi tutti i stessi uttimi di ricuperà cum'è u volume di Recuperazione HD. Pudete truvà direzzione per creà un installatore d'iniziale in un USB flash drive da quì:

Crea una unidade Flash Drive Bootable avec OS X Lion Installer

Cumpressate Copie Bootable di u OS X Installatori Mountain Lion

Cumu fà un installatore di Flashble Bootable di OS X o macOS (Mavericks per Sierra)

Dopu quellu di u modu, hè ora di turnà a nostra attenza à ciò chì deveremu bisognu di creà un clonu di u voluminu HD di Recuperazione.

A creazione di un altru HD di Recuperazione cù OS X Lion a través d'OS X Yosemite accumenza in pagina 2.

Creazione di un altru HD di Recuperazione cù OS X El Capitan è più tardi ponu esse truvatu nantu à a pagina 3.

Crea una Recuperazione HD Volume on OS X Lion through OS X Yosemite

A menura di Depugità di l'Utilità Disca permette vede tanti divisioni, ancu quelli chì sò oculati da u Cercle. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

U voluminu di Recuperazione HD hè oculistica; Ùn serà micca indicatu nantu à u scrittore, o i n Disk Utility o altre applicazioni clonazzioni. Per pudè clone a Recovery HD, avemu prima esse visibili, perchè a nostra applicazione di clonazzioni pò travaglià cù u voluminu.

Cù OS X Lion a través d'OS X Yosemite, pudemu utilizà una funzione occidentali di Disk Utility. Utilità di discu include un menu disprezzu di scambiu chì pudete utilizate per forze particeddi oculati per esse visibili in Disk Utility. Questu hè esattamente ciò chì avemu bisognu, cusì u primu passu in u prucessu di clonazzioni hè di attivà u menu di Depug. Pudete truvà l'indicazione quì.

Utten Disk Utility Depug Menu

Ricurdà, solu truvate u Disk Utility Debug menu dispunibili in OS X Lion per VOS X Yosemite. Sè vo avete aduprà una versione dopu di u Mac OS, spunta à a pagina 3. In nozi, seguità a guida per fà u visu di u menu Debug, è da vultà in daretu, è seguiremosete u prucessu di clonazzioni.

Creazione di a Recuperazione HD Clone

Avà chì avemu u menu di Depugazione oculistica in Disk Utility working (vede u ligame supra), pudemu avè u prucessu di clonazzioni.

Preparate u Destinu Volume

Pudete creà u Clon di Recuperazione HD in ogni volumen lista in Disk Utility, ma u prucessu di clonazzioni borrarà ogni dati à u volumu di destinazione. Per questa mutivu, hè una bona idea di cambià di scambiu è aghjunghjendu una particione dedicata à u novu voluminu di Recuperazione HD chì vulete crià. A partizioni di Recovery HD pò esse chjucu; 650 MB hè a dimensione minima, anche aghju vulsutu più grande. Disk Utility ùn hà micca bisognu di creà una particione chì chjucheghja, cusì utilizate a più chjuca chì pò creà. Truverete infurmazioni per aghjunghje è mudificà i volumi quì.

Utilità Diska - Add, Delete and Resize Volumes Eżistenti Con Disk Utility

Quandu avete a destinazione destinazione spartuta, pudemu avvià.

  1. Launch Disk Utility , situatu in / Appliaggi / Utilities.
  2. Da u menu di Depug , sceglite Tutte ogni Partizioni .
  3. U voluminu HD di ricuperazione diventerà issa indicazione in a lista di Dispositiu in Disk Utility.
  4. In Disk Utility , sceglite u voluminu originale di Recuperazione HD , è cliccate nant'à u tabulare Restaurate .
  5. Arrastrà u Volumu HD da Recuperazione à u Campu Fonte .
  6. Arragia u vulume chì vulete utilizà per a nova Recuperazione HD à u campu di Destinazione . Certi cuntrolla per verificate chì avete copiatu u voluminu correctu à u destinazione postu perchè qualsiasi volumine chì arrossenu duie quandu seranu sgrazziatu da u prucessu di clonazzioni.
  7. Quandu hè sicuru chì tuttu hè correctu, fate clicate u buttone RESTORE .
  8. Disk Utility se dumandà sè stessu verificate chì sguassà u propiu destinazione. Cliccate Abate .
  9. Avete bisognu di furnisce una password di contru amministratore. Scrive l'infurmazioni dumandati, è cliccà cliccate.
  10. U prucessu di clunazzioni accuminzare. Disk Utility furnisce una standa di stallazione per avè mantenite finu à data nantu à u prucessu. Una volta Utilità di Discu duoppu u prucessu di clunazzioni, hè prestu à utilizà a nova Recuperazione HD (ma cù qualcosa, ùn avete mai necessariu d'utilizà).

Uni pochi di noti altri:

Crià a nova altavillu di ricuperazione HD in questa manera ùn ùn hà micca stabilitu a bandiera di a visibilità à u celu. In u risultatu, u voluminu HD di Recuperazione HD serà in u vostru articulu. Pudete utilizà Utilitate Disk to unmount the Recuperation HD volume si vulete. Eccu cumu.

  1. Select the new Recovery HD volume from the Device list in Disk Utility.
  2. À a cima di a finestra di l'utilità Disca, fate cliccate u scaricamentu Unmount .

Se tenete parechji volumi HD di Recuperazione attaccati à a vostra Mac, pudete selezziunate quellu à utilizà in una emergenza cuminciannu u Mac cù a chjave di l'opzione mantinuta. Questu averebene u vostre Mac per vede tutte l'uni iniziali disportable. Pudete pudereti sceglie quellu chì vulete usà per l'emergenza.

Crea una Recuperazione HD Volume per OS X El Capitan è più tardi

L'identità di u discu di u voluminu di Recuperazione HD hè disk1s3 in stu esempiu. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Creazione di un volume HD di Recuperazione nant'à un embiu internu in OS X El Capitan è MacOS Serra è più tardi hè un pocu più cumplicanti. Hè perchè chì, cù l'avventu di OS X El Capitan, Apple eliminò u menu di Disk Utility Debug. Perchè Disk Utility pò micca accessu più à a partition di Recuperazione HD, hà avè usatu un metu diffesivu, specificamente, Terminal è a versione di linea di Mandà Disk Utility, diskutil.

Utilizà a Terminale per creà una Image Disk di u Volume HD di Recuperazione Oculta

U nostru primu passu hè di creà una imagine di discu di a Recuperazione oculta HD. L'imaghjenza di discu duvete dui cose per noi; Crea una copia di u volumetricu HD di a Recuperazione oculta, è a face visibile, facilmente accessibule da u scrittore di Mac.

Launch Terminal , situatu in / Applications / Utilities.

Avemu bisognu di truvà l'identifieru di discu da a particione HD di a Recuperazione oculta. Scrive dopu à a puntale di u Terminal :

DiscutilList

Hit enter o return.

A Terminal vi schera una lista di e particeddi chì u Mac hè accessu, ancu quelli chì sò oculati. Cerchera l'ingressu cù u TYPE di Apple_Boot è un NAME di Recuperazione HD . A ligna cù l'elementu HD di Recuperazione hè ancu avè un campo identificatu . Quì truvate u nome propiu utilizatu da u sistema per accede à a partizioni. Probabile di leghje cum'è cusì:

disk1s3

L'identificatore per a vostra Partition HD di Recuperazione pò esse diversu, ma includere a parolla " discu ", un numeru , a lettera " s ", è un altru numaru . Quandu avete cunnisciutu l'identificatore per a Recuperazione HD, pudemu pruduce l'imagine di discu visuali.

  1. In Terminal , intria u cumandimu chì seguitanu, sustituennu l'identifieru di u discu chì hà amparatu in u testu di più: sudo hdiutil create ~ / Desktop / Recovery \ HD.dmg -srcdevice / dev / DiskIdentifier
  2. Un esempiu propiu di u cumandru seria: sudo hdiutil create ~ / Desktop / Recovery \ HD.dmg -srcdevice / dev / disk1s3
  3. Se tu si usa MacOS High Sierra o dopu, ci hè un bugu in l' òrdine di Hduitil in a Terminal chì ùn hè micca ricanusciu a retaccia ( \ ) per esse da u caractere spaziu. Questu pò résultat à u messagiu d'errore « Una sola foto pò esse creata à un tempu .» Invece, utilizate micca questi sèmplice per scappà di tutto u retortu HD.mg di Recuperazione cum'è quì sottu: sudo hdiutil create ~ / Desktop / 'Recuperazione HD.dmg' -srcdevice / dev / DiskIdentifier
  4. Hit enter o return .
  5. A Terminal vi dumanda a vostra password di amministratore. Scrive u vostru password, è cliccate scritte o ritornu .
  6. Quandu u paràbula di a Mandatola retorna, a Recuperazione HD hè discu è creatu in u scrittore di u Mac.

Utilizà Utilità Disca per Crià a Partición da Recuperazione HD

U prossime siguiu hè a partizioni di u prughjettu chì vulete avè u volume di Recuperazione HD creatu. Pudete aduprà a guida:

Partition a Drive With OS X Utility Disk Captain's

Questa guida cumanda cù OS X El Capitan è e versioni più tardi di u Mac OS.

A Partition HD di Recuperazione chì creanu ùn deve solu per esse unu più grande di a particione HD di Recovery, chì hè spessu entre 650 MB à 1,5 GB o no. In ogni modu, siccomu u grandu pò cambià cù ogni versione nova di u sistema operatore, suggerisce ch'è furmà u grandu di partizioni più grande di 1,5 GB. Aghju aghjuratu 10 GB per mine, bè un pocu d'errore, ma l'impresa ch'e aghju fattu, hà assai spaziu.

Una volta avete spartutu u scogghiu selezziunatu, pudete continuà da quì.

Clone the Recovery HD Disk Image à a Partition

U prossimu à u last passu hè di clone a Recuperazione HD di discu HD à a particione chì avete fattu creatu. Pudete fà cusì in l' utilità Disk Utility cù a Restore command .

  1. Launch Disk Utility , se ùn si hè micca ghjucatu.
  2. In a finestra di Utilitate Discu, sceglite a particione chì avete fattu creatu. Hè esse listatu in a barra lateral .
  3. Cliccate u Restore buttone in a toolbar, o sceglie Restore da u menu Editatu .
  4. Un fogghiu sguassate; cliccate u buttone Image .
  5. Navigate à u schedariu di l'Image Recuperazione HD.dmg avemu criatu prima. Hè da esse in u vostru caratteru di Scrittore .
  6. Scelta u File HD.mg di Recuperazione , è cliccate Abrir .
  7. In Disk Utility in a sindicazione, fate clicate u buttone RESTORE .
  8. Disk Utility creà u clonu. Quandu u prucessu hè cumpletu, cliccà u buttone Scaricà .

Avete avà avè un u volume di Recuperazione HD à u discu seleccionatu.

Una cosa nova: Hiding the Recovery HD Volume

Sè avete ricordati à quandu avemu emu accuminciatu stu prucessu, aghju dumandatu à usu di u disutilu di a Terminal per truvà u voluminu HD di Recuperazione. Aghju erettu ch'hà avutu un tipu d'Apple_Boot. U volulu HD di salvezza chì hè statu creatu ùn hè micca stati cuncetti per esse un tip Apple_Boot. Allora, a nostra ultima tarea hè di definisce u Type. Questu hè ancu pruvucà u Volume HD di Recuperazione per esse oculta.

Avemu bisognu di scopre l'identifieru di u discu per u cantu HD di Recuperazione chì hè creatu. Perchè stu livellu hè attualmente muntatu nantu à a vostra Mac, pudemu usà Disk Utility per truvà l'identificatore.

  1. Launch Disk Utility , se ùn si hè micca ghjucatu.
  2. Da a cantina, seleccione u voluminu di Recuperazione HD chì hè creatu. Sò d'esse l'unicu in a barra lateral , postu chì solu i apparicidi visibili si vede in a barra lateral, è u voluminu originale di Ricerca in HD hè oculistica.
  3. In a tavula in u pane di u dirittu vi vede un ingaghjamentu Discrizivu :. Fate una nota di u nome identificatori. Serà in un formatu similar à disk1s3 quantu avemu vistu prima.
  4. Cù u calibru HD di Recuperazione still selected, fate cliccate u Scaricate Unmiseru in a Toolbar di Disk Utility .
  5. Launch Terminal .
  6. A l'indipendente Terminali scrivite: sudo asr adjust --target / dev / disk1s3 -settype Apple_Boot
  7. Assicuratevi di cambià l' identifieru di u discu duve cun l'unicu per u voluminu di salvezza HD .
  8. Hit enter o return .
  9. Fornite u vostru password di amministratore.
  10. Hit enter o return .

Eccu. Avete criatu un clone di u voluminu HD di Recuperazione à u discu di a vostra scelta.