Utilizà u OS X Recovery Disk Assistant

01 di 04

Utilizà u SO X Lion's Recovery Disk Assistant

U Cumpagnia di u Lion Recovery Disk Assistant pò creà copi di u voluminu HD di Recuperazione in qualchi apparatu esternu.

Partu di a stallazione di OS X Lion è più tardi hè a creazione di un voluminu di recuperazione oculistica. Pudete utilizà stu voluminu di ricuperazione per inizià a vostra Mac è realizà servizii d'urgenza, cum'è u running Disk Utility per riparà un discu, cercate u web per truvà infurmazione nantu à un prublema chì avete avete, o scaricate un aghjurnamentu nicissariu o dui. Pudete ancu aduprà u prugrammu di ricuperazione per reinstallà OS X Lion o più tardi , ancu s'ellu implicanu una descàrrega di u OS X installador.

À a superficia, u vinu di recuperazione OS X hè una bona idea, ma cum'è avemu nutatu prima, hà parechji difetti fonti. U problema più glintante hè chì u voluminu di recuperazione hè creatu in u vostru spartitu. Se l'accunciamentu di emissione di prublemi sò numeri di hardware, hè cunvince chì u voluminu di recuperazione ùn sarà micca accessibile. Chì pò piglià un amortizadoru nantu à l'idea di avè un uriginale di recuperazione.

U second ughjettu hè chì u prucessu di stallazione di l'OS X pò esse attraversu prublemi à pruvà à creà u voluminu di ricuperazione. Questu hè sopratuttu veru per quelli utenti Mac chì ùn utilizate micca una struttura diretta di cunducta. Parechji individueldi chì utilizanu arraissi RAID per u so voluminu di iniziu avianu chì l'installatore ùn pudia micca creà u voluminu di ricuperazione in tuttu.

Ricertamenti, Apple veni à i so sensi è hà liberatu una nova utilità, u OS X Recovery Disk Assistant, chì pò creà un voluminu di ricuperazione in qualchi discu duru esternu o un fletariu. Questu vi permette di situà u vuluntà di ricuperazione quasi nantra parte chì vulete.

Sfurtunatamente, ci hè un prublemu pocu cun questu approcpu. U Cumprimentatore di Discu Recovery OS X crea un novu volumen di ricuperazione per clonificà u voluminu di recuperazione esistenti. Se a vostra installazione di u SO X ùn hè micca putente di creà u voluminu di recuperazione uriginale, sta nova utilità da Apple hè di pocu usu.

U second issue hè chì per una certa raggiuni Apple anziunendu chì l'OS X Recovery Disk Assistant solu creà volumi di ricuperazione in accatranti esterni. Se avete un second unduzzione interna, chì hè sensu pussibile in parechji di i Macs Apple vende, cumpresa a Mac Pro, iMac, è Mac mini, ùn puderete micca pudè usà cum'è destinazione per u vostru volume di ricuperazione.

Scaricate u vostru propiu OS X Lion Recovery HD in Qualchì Unità

Eppuru sti fuzzini, hè sempre una bona idea di avè un volume di ricuperazione allora u chjamatu inizialmente durante a installazione di u SO X Lion. Cù questu in mente, scruntemu cumu utilizà l'Assistante di Dispi di Recuperazione.

02 di 04

OS X Recovery Disk Assistant - Quandu hà bisognu

L'Assistante di Discu di Recuperazione utilizate un prucessu di clonazzioni per creà copi di Recovery HD.

Prima di avè ottinutu à a guida tutta di passu à l'utilizatore OS X Recovery Disk Assistant, hè impurtante piglià un mumentu per assicurà chì avete tuttu ciò chì necessite.

Hè bisognu à utilizà u OS X Recovery Disk Assistant

Una copia di u OS X Recovery Disk Assistant. Hè un prublema faciale facilità per cumprà; U Assistant Disk di Recuperazione hè disponibile da u situ web Apple.

Un sistema operatore OS X Recovery HD. L'Assistante di Discu di Recuperazione utilizate un prucessu di clonazzioni per creà copi di Recovery HD. Se a vostra installazione di l'OS X ùn hè micca capacitu per creà a Recovery HD, u Cunsulent Disk Assistant di l'OS X ùn serà micca utilizable. Per sapè s'ellu hè una Recuperazione HD, restituite a vostra Mac in manu chì mantene a chjave di l'opzione. Questu averebene u vostre Mac per principià cù l'amministratore di l'iniziu, chì vi mostrarà tutti i volumi iniziali cunduciuti cù a vostra Mac. Pudete pudereti sceglie u voluminu di ricuperazione, u solitu numinatu Recovery HD. Quandu hà selezziunatu u vulume di ricuperazione, a vostra Mac deve inghjustu è visuale l'opzioni di ricuperazione. Sì tutti sò beni, andà andatu è restate a vostra Mac normale. Se ùn avete micca un vulume di ricuperazione, ùn puderà micca pudè utilizà l'Assistante di Dischi di u Lion Recovery.

Un accontu esterni per serve com'è destinazione per a nova Recuperazione HD. L'esternu pò esse qualsiasi conduzzione chì pò esse iniziale, cumprese USB, FireWire, è accùcillari basati in Thunderbolt, in più di a maiò parte di l'impresa USB.

Infine, u vostru spaziu esternu deve bisognu da almenu 650 MB di spaziu dispunibili. Una nota impurtante: u Assistant Disk Recovery borra l'external drive è cusì crea solu un spaziu di 650 MB per ellu stessu, chì hè abbastanza lucale. In i nostri strughji, avemu spartutu l'esternu in parechje volumi, perchè pudete dettu u voluminu à a Recuperazione HD, è salvate u restu di u vostru accessu esternu per l'usu chì vi vede.

Avete tuttu ciò chì avete bisognu? Allora andaraghju.

03 di 04

OS X Recovery Disk Assistant - Preparing the External Drive

Utilità di discu pò esse usatu per cambià ellu è aghjunghje partizioni novi à un viaghju.

U Assistant Disk di Recuperazione OS X salderà completamente u voluminu esternu destinatu. Questu significa chì si utilizate, dicerete, un discu duru di 320 GB chì hè spartutu un solu voluminu, in tuttu questu solu in quella unità serà borrattu è u Cumpagnia di Discu di Recuperazione creà un novu partitu solu chì hè solu 650 MB, u restu di u purtatu inutilizà. Hè un gran residu di un discorsu perfettamentu bonu.

Per furtune, pudete riparà sta quistione per a prima partizioni di l'impresa esterna in almenu dui volumi. Unu di i volumi deve esse chjuchi chì pudete fà, ma più grande di 650 MB. U volenu finale o volumi pò esse di qualsiasi grandore chì vulete piglià u restu di u spaziu dispunibili. Sì u vostru accessu esternu cuntene e dati chì vulete mantene, è sicuru di leghje l'articulu seguente:

Utilità Diska - Add, Delete and Resize Volumes Eżistenti Con Disk Utility

L'articulu antìcipu furnisce infurmazioni detallati nantu à cumu aghjustà è mudificà e particeddi esistenti in un discu duru senza perde micca di e dati existenti.

Se vulete simplificà à tuttu u situ di l'impresa esterna, pudete utilizà l'urdinamentu in stu articulu:

Partition Su Discu Docu di Macu Di Utilità di Discu

Induzzione di u metudu chì utilizate, avete aduprà cù un impurtante esternu chì duverà almenu dui volumi; un pianu volumi per u vulume di ricuperazione, è unu o più volumi maiori per u vostru usu generale.

Una cosa più: Assicuratevi di nutà u nome chì dà à u volumu più chjuve creatu, quellu chì sera utilizatu per u volume di ricuperazione. U OS X Recovery Disk Assistant viaghja per u nome, senza indicazione di grandore, dunque sapete u nome di u voluminu chì vulete utilizà, perchè ùn avete micca sguassate è utilizate u voluminu ertu per sbagli.

04 di 04

OS X Recovery Disk Assistant - Criazione di u Volume di Recuperazione

U Assistant Discu di Discu Remo will show all volumes externes cunnessi à u vostru Mac.

Dopu tuttu chjusu, hè ura di utilizà l'OS X Recovery Disk Assistant per creà a Recovery HD.

  1. Assicuratevi chì u vostru bigliu esternu hè attaccatu à u Mac, è chì si mostra cumu muntatu nantu à u scrittore o in a finestra di u Finder.
  2. Munchju l'imbusca di u discu di u Vuneru di l'OS X Recuperazione da u situ web Apple per dà click in u so icona. (Se ùn avete micca ancu scaricatu l'appiecu, pudete truvà un linku à a pagina 2 di sta guida). Probabbilmente sarà in u vostru Directory Downloads; cercà un schedariu chjamatu RecoveryDiskAssistant.dmg.
  3. Aduprendu u vinu di u Vuneru di Discu di u Vuneru di u SO Xuvertu cumu hà muntatu, è ponu alloghju à l'appruvazione Assistenza di Discu di Recuperazione.
  4. Perchè l'applicazione si era telecaricata da a pagina web, avete da esse dumandatu s'è vo vulete crià questa appiecu. Cliccate aperti.
  5. A licenza di u OS X Recovery Disk Assistant will show. Cliccate u prendere Parle à continuà.
  6. U Assistant Disk Recovery OS X mondiale tutti i volumi esterni cunnosciuti cù a vostra Mac. Cliccate u voluminu chì vulete usà cum'è destinazione per u vulume di ricuperazione. Cliccate Cuntinuà per inizià u prucessu di creazione.
  7. Avete bisognu di furnisce una password di contru amministratore. Aduprà a infurmazione dumandata, è cliccà cliccate.
  8. L'Assistante di Discu di Recuperazione mostrarà u prugressu di a creazione di discu.
  9. Quandu u vuluntariu di creazione hè creatu, cliche u buttone Quit.

Eccu; Avete avà un paghjaghju di ricuperazione in u vostru pranzu esternu.

Uni pochi cosi di nutà: u prugrammu di ricuperazione hè oculistica; Ùn puderà micca vedà muntau nantu à u scrittore di u Mac. Inoltre, l'installazione predeterminata di Disk Utility ùn sia micca pussutu vede elle u voluminu di recuperazione oculistica. Ci hè ancu un modu simplice per aghjunghje a capacità di vede volumi scugne à Disk Utility per attivà u so menu di debug.

Utten Disk Utility Depug Menu

Avete da pruvà u vostru novu vulutu di ricuperazione per verificà chì hè travagliendu. Pudete fate quì rinneghjate u Mac durante a mantine sottu a chjave di l'opzione. Avete vede a vostra nova Recuperazione HD cum'è una di l'opere di scrittura. Select the new Recovery HD and see if your Mac will boot successfully and showcase the options for recovery. Quandu avete saziatu chì l'Esterna di Recuperazione hè travagliatu, pudete restituverà Mac normalment.