Scopra l'Ughjettu Propiu di u Linux Shred Command

Quandu ùn vole micca à nimu per vede i schedari chì sguete

Shred hè unu di quattru ordini di Linux chì sò sonu similari ma ùn sò micca listessi: shred, wipe, delete and erase.

Avete usatu shred quan vulete borrar un pezzu di dati per sempre. L'infurmazioni, chì identificanu, hè rimprennatu da 1s è 0s varias volte, chì altrimente sguassate e dati. Questu hè diffirenti di l'altri cumandamenti simili chì sguassate data ma l'abbanduneghja cumu pagu in certi cirtonii.

Cù u mandendu perchinu, pudete sprime una reta cullette di ricerca à vo vulete. Hè un modu faciliu di sguassà infurmazioni chì ùn vulete micca chì nimu puderà unerase. Sempre.

Shred Syntax

shred [OPTIONS] FILE [...]

Opzioni Quandu sguassate u Shred Command

Aduprà l'Ordine Shred per svià i rileverate di e ricercati specifichi è facenu difficultà o impussibile per ancu un maghju di costu o prugrammu di ricuperà a dati. Opzioni disposti include:

Esempi di u Shred Command

Per scrive u nome di i schedari exacti chì vulemu circuscarà, utilizate u furmatu di seguente:

shred fileABC.text file2.doc file3.jpg

Se aghjunghje l'opzione -u, i schedari listinu sò roscati è sguassati per liberà spaziu in u vostru urdinatore.

shred -u fileABC.text file2.doc file3.jpg

Places Shred Doesn 'No Work

Shred relighi in una supposizioni impurtante - chì u sistema di archive sustituisce in u locu. Questu hè tradiziunale, ma arcuni sistemi di stampa ùn anu micca stu bisettu. E seguenti sò esempi di sistemi di schedarii in quale ùn hà micca efficace:

Inoltre, i còdici di u còdici di u sistema di archivi è i miraghji remoti pò cuntenenu copii di u schedariu chì ùn pò micca esse rimettutu, è chì puderanu permette un schedariu rasturnata per esse ricuperate dopu.