Significazzioni Culore Marfò

Ivory hè una scelta di designu cù parechje scelte

U latti biancu, perle, biancu è opaline sò sinonimu cun ivori o rapprisentanu parechji sfumature di u culore marbre. Hè u culore di i tuscs d'elefanti è di i morsa, è hà un pezzu amaru o biancu.

Hè ancu u culore tradiziunale di i chjavi di pianoforte, è ancu una marca di savonu chì porta u so nomu - sapone chì ùn hà micca nutatu scentsu o culore.

Natura è Cultura d'Ivory

Comu neutru, l'ivori hè un corru calmendu. Ci porta una parte di a so purezza, di dulcezza è di pulizziunità di biancu, ma hè una più riccu è un toccu più caluri .

I cunvalenza di l'elefanti d'ivori sò longu apprezzati è utilizati in ghjuvellosi è a dicurazione di utensili è mobili. Perla è opale, sfumaturi di marvitura, sò ancu pedichi preziosi. Ivory hè u 14 anniversariu di u casu anniversariu, mentre chì a perla hè u culore riservatu pè u 30 anniversariu di casate.

Using Ivory in Print and Web Design

U culore di marbre furnisce un effettu rilassante. Aduprà per fendu un tonu di elegance sottovalita. È particularmente adattatu à l'inviolationsi di u casu formale è per u cartulari assai eleganti è persunale.

Ivory cun durazzu lumi, pallidu pisto verde è pianu biancu hè un sensu teru, ma unu chì hè più suave da l'altri paleti naturali. Aduprate un toccu di l'ivori per allistà è svegliare l' aranciu medju è fasgianu, blu , verde , viole, o turquoise .

Ivory in Lingua

L'usu di l'ivori in i frasi cunnisciuti pò aiutà à un dilettante vede cumu un culore pò esse perciutu da l'altri, ancu l'aspettu positiu è negativu.

Per esempiu, u terminu "torre d'ivori", hà un significatu diversu à parechji persone. Qualcuni, pò significari un refuggiu, postu di suluzione o scappamentu di u mondu. Ma hè ancu una connotazione negativa: qualchissia chì stà in una torre d'ivori pò esse cunsideratu mentali o fisicu fora di u toccu cù a realtà.

Hè spessu una implicazione chì a torre d'ivori di residente hè deliberatamente ignurante di u mondu chì l'allughjenu. A spiegazione hè spessu usata per riferite in modu insurgente à l'academia.