SlimCleaner Gratis v4.0.30878

Una rivista completa di SlimCleaner Free, una Cleaner Registrage

SlimCleaner Free hè un successu di u prugramma chì aghjusteghja parechje strumentu, cum'è un aseutu di repertoriu, l'uttimizazione di ottimisione, u trituradora di scuperta , l'uninstaller di software , l' aghjurnamentu di u prugrammi , l'analizadori di u discu, u programma defrag è più.

A parte di limpeze in reggimentu di SlimCleaner Free hè assai simplice di utilizà, pò eseguite nantu à un schedariu, è ancu accumpagna u registratu automaticamente.

Download SlimCleaner Libera

Nota: Questa scritta hè di SlimCleaner Versione libera 4.0.30878. Fate qualcà sapè se s'ellu ci hè una versione più nova chì deve avè rivisu.

More About SlimCleaner Free

SlimCleaner Prosperità Gratis & amp; Cons

Aghju trovu i cose à l'altri è dislike about this program:

Pros:

Cons:

My Thoughts on SlimCleaner Free

U primu cosa chì n'avviate di SlimCleaner Free hè chì se vulete curriggiu u registry cleaner solu di tutti l'àutri utilii, prima avè esaminatu prima l'altra opere di l'altre uttimi di pulitura.

Per esempiu, deve rinfriscà a marca checchina sottu u Windows, Appsu, Navigatore , Securie , è sia solu l'opere di i più limpii di repertorii seleziunati. Evita esse pulisce tutte e parte di l'urdinatore è micca solu u registry. Inoltre, quandu un pocu fastidiu, ùn hè micca impastatu di fà.

Per vede solu i risultati di l'scanciu di scrittore, avete da fà cliccà nant'à u puntuale di scrittore da a pagina di ricerca è da cliccate dopu Risultati . À questu puntu, pudete aduprà u buttone ne putere per sguassà e di tuttu ciò chì era scanned.

Un'altra pocu chì ùn aghju micca cusì hè a manera di SlimCleaner in ligna cù i risultati dopu l'eliminazione di e prublemi di reguli. I risultati sò scritti boni boni è u momentu chjappà di elli, ùn pudete micca tornatu. Una volta, ùn hè micca un grande impurtante, ma hè un incù disassotazione chì deve esse citatu.

Hè troppu micca bellu chì ùn pudete micca scaricà una versione portatili di SlimCleaner Free da u so situ web. Invece di tene à "installà" da i paràmetri. Questu hè un passu extra in a più parte di l'altri prugrammi accunciati bè portabbili ùn es necessariu micca.

Malgradu i prublemi ch'e aghju intesu parlà, SlimCleaner Free hè sempre un scupartu di u prugettu per u so vastu quantità di strumenti benefibilii. U filtru di scrivere per una varietà di prublemi è, in i mo pruvenzioni, trova annantu à u stessu numeuru d'errorii cum'è certi bugni di u registry cleaners.

Download SlimCleaner Libera