Sony 75X940D 4K TV

Questa nova TV emblema hè valore da u Money and Space Extra

Ancu se u 75X940D hè u grande, più caru 4 UHD TV in u 2016 televisione Sony , a marca ùn si vede micca com'è TV di l'héroe per l'annu. Hè l'unurità appartene à u passageru, i televisi Ultra-slim X930D chì aghju informatu annantu prima . Per mè, anche, avà avà avutu l'uppurtunità di vedà u ​​75X940D in l'accionamentu, u mo sentimentu hè chì i soldi è l'u spaziu duverete avè bisogna à truvà per accade l'altra maghjina più grande.

A X940D di 75 inch è in attu l'unica grandore chì serà da esse dispunibule in a nova serie di TV di Sony. Questa pari una vergogerie, perchè duverebbe ridette assai u sirviziu di a serie. In ogni casu, prima di pudè scrivele automaticamente a 75X940D off com'è esse solu troppu grande per voi, aghju stressatu chì ùn ùn hà impegni casi quant'è in a vostra sala di vita com'è u mudellu equivalenti l'ultimu annu, u superb 75X940C (rivista aqui). Hè perchè per migliurà o per agraria, ùn sportu micca l'alti di l'altare parlante di u so predecessore.

Perchè sì parlante alei?

Certamente hè una parte di mè chì ùn sdirru i pratichi cuntenuti in quelli alivi 75X940C, cumu hanu u megliu a megliu qualità di sonu chì aghju intesu da un sistema di audio integrata di TV. Ma ùn ci hè dubbitu chì a sguassà di u 75X940D face u novu mudellu assai più maniggianu è faciule di cunfortu.

A trimness di u 75X940D versus u simbulu equivalenti di l'annu passà a so ripertazione - anche u fattu chì l'impurtante più importantu di u 75X940D di u distrughju X930D hè chì usa un sistema di lumineria LED diretta (induve si trovanu direttamente direttamente sottu) ca l'arranciamentu di i so LED di i versi di a pantalla.

Cum'è cù u sistema LED diretta in u 75X940C l'ùltima anni, l'unu in u 75X940D hè guidatu da un mutore dimmingu lucale, chì significheghja chì e parti di l'illuminazione ponu esse e so pruduzzioni light li cuntrolate individually. Questa cumanda di luminosu LED / dimagema lucale hè cunsigliata annantu à l'annu fornitu una qualità di qualità megliu cum'è sistemi d'illuminazione induvuli è di i mo ricche ricenti cù u 75X940D sta tendenza stalla pronta à cuntinuà. Cù manichi.

Claramente l'ottima ottima

Era ovvativu quasi subitu chì u 75X940D sviluppa a serie X930D in quantu à i saturazioni di u culore è u so luminosu - duie spazii chì anu saranu specialmenti impurtanti cù l'arrivata di a tecnulugia di stampa di High Dynamic Range (HDR) .

Aghjunghje a chance di vedà un 75X940D chì curria à u dirittu à u 65X930D è i culori di u modellu diretta-lit se mostravene un muvimentu di spettaculare spiagge di spiaggia, eranu boni più ricchi di saturazione, è ancu esse impelitatu da a pantalla cun più intensità grazie à l'extra luminosità fatta pussibile per l'approcissu di lumineria diretta.

Mentre a dimostrazione di Sony ùn cuntene micca tanti sceni scuru, cumu avia avutu gustatu puru, ci anu avutu tanti fotografici chì cuntenenu una misura di dispusitivu di stampa scura e lumera per vede un terzu pruteghju di u 75X940D nantu à a serie X930D - un vanzu chì hè veramente per mè u più significativu. Perchè mentre i mudelli X930D fighjenu quantità impurtanti di u haloficu livellu è "fughjesi" in un locu chjucu di u ritrattu quand'elli pareanu contru un sfumaturi scuru, i stessi tarri grandi di cuntrastu parevanu immensamente convincente nantu à u 75X940D. Ci hè moltu di menu prusperatu di l'urdinu di i distretti - ancu se queste l'ogghjini più brillanti parianu più punchier ca elli nantu à i televizivi X930D, mentri a parti oscura di u ritimu ancu di fighjà fioru. Questu istantane fa scummigghiari scuru scuru assai naturali è immersivi.

HDR-friendly pictures

Mentre chì u filmatu eru amparatu durante a demo 75X940D era in 4K , ùn era ancu in HDR. Ma mi sentu abbastante confiante da ciò ch'e aghju vistu chì u 75X940D serà megliu equipatu per vede HDR cun più di l'mudelli X930D - sopra à ciò chì tocca à manighjà cumercià a luminance extra di HDR.

Sò un pocu preoccupa quantu d'una sorta quantità di u sonu di u 75X940D pò spartu cù versu u 75X940C, è ùn pò micca sèrviela, ma sentate un pochî disapprughjenu - quandu ùn hè micca surprised - per truvà Sony perseverante cù u sistema smart di u TV invece di circate di qualcosa più apprupriatu à un ambiente di TV.

In casu a qualità di a imatge hè occupata, però, mi sentu più sensu chì u 75X940D seguite à i passi di u so splendore predecessore è diventà unu di l'artisti più persunalizati di u 2016.

Mantene un ochju nantu à u mo feed di TV per una rivista completa quandu a TV hè lanciata in quelli settimane.