Sony Ultra-Affordable CS-Series Speakers

Ciò chì pò esse ghjustu da sti mudelli riceve

À un avvena di prumessu in a sede di u Rancho Bernardo, California (San Diego), a cumpagnia avianu annunziatu a prima aghjurnamentu à a so linea di alta costru di u core. I rappresentanti di Sony ùn eranu micca timendu à avè admessu chì anu da andà dopu à un pezzu di u "oristore di u prezzu di u sorprendentemente bonu sounding" di u duminiu oghji dumandatu da a cumpetizione, cum'è i pioneeri Andrew Jones (p.e. l'acclaimed SP-BS22LR) .

A filiera di CS di i parlanti di Sony sò più caru ca l'quelli di Pioneer. In ogni casu, sò più grande è certe voli assai più capaci. A linea di parlante Sony CS comprende quatre mudelli distinti, cum'è detallatu avanti. Insemi, ponenu un sistema di parlante tradizionale 5.1 , ogni sportiu novu logu di Sony "High-Res Audio".

U soprano SS-CS3 è u minispeaker SS-CS5 ponu detabler à i so supertùte, chì sò designati da scopu di ripruduce u cuntenutu di alta freccia (treble) estensita in i musicali di alta risulazione (in particulari chiddi chì Sony palesa in spalla in tandem cù u so Audio High-Res). Sony tassa a rispunsenza di supertruitariu à 50 kHz, chì hè assai sopra à u limitu cumuni di u auditu in 20 kHz. Ch'ellu o ùn pudete attruiscevi chè questi frekwenzi ultrasonii in qualchi manera significativa hè un afflittu di debufu trà l'esperti d'àudio. Dittu chistu, i supertrottuli pudianu avè aghjustatu effetti benefizièvule annantu à reducesu a scassa di ferrovia in frequenza.

Sony hà dimostratu un slide a PowerPoint chì detalla cumu l'ingegienti di a cumpagnia ritenie à cuntrullà a vibrazione in l'armadji di a CS-series ( bass reflex enclosures ). Avà, a vibrazione di u palcuscenu ùn ponu micca paressate cusì grande à quarchi, ma i so effetti sò pronunziati è assai faciuli di sèntelu. A vibrazione di u Cabinet spessu spetta sottu à spedizione in u bassu altitudenu o a zona di midrange low. Hè spessu spettaculu cum'è resonance in tutta a midrange grandi. In fatti, pudemu dì chì i vibrazzioni di u cabinet son una di e dui mutivazzioni principali da chì parechji parulicabile accadèmuli parianu parianu bonu male. (L'altru ragiò? Circundivi crosuverti simplici simplificati cun tecnulugiai / cumpunenti di e costu à pocu prezzu è / o bulu).

Per cuntrullà i vibrazzioni in a linea di i parraturi di a serie CS, l'ingenieri di Sony ccu misurà currettamente e vibrazioni in ogni parte di ogni furmulariu, dopu rinfurzò l'issi ete militanti per minimizzà a vibrazioni. Stu metudu provesi è una tècnica centru più urientale è cientifica chi "tira à un pocu di furmagliu extra (o nimu) allora è sperenze per u megliu" avvicinamentu chì ghjè ochju vistu o falla cù parlanti di prezzu. Ma questu metu ancu permettenu à l'articuli di appiecà solu quantità di ricchezza extra chì hè necessariu, cusì urientatu a quantità tutali di materiali utilizzati, chì aiuta à reduzzione di costi di trasportu (certamenti un bonus).

In una breve demo à l'eventu, i parli di CS-series sò sonate bè. Quandu avemu intesu un devilu di pratichi ralteri, avemu sempre movendu i nostri capi à ogni uppunèvule è da quì à pusà è falà. Questu ci permetta di cuntribuisce bisogni chì largamente è imparu, u parraturi disperses u sonu. Ma più pratichi ralteri ponu esse tedeschi à fraccheghja sta prova malamenti. Per via di i so circuitu crossover primitivi, ricordi filtri pocu o nimu di u triple fora di u woofer. E à causa di u grande grandu di u qatarellu, questu tende à "beam" frekwenzi più diretta direttamente à voi invece di sparghje in tutta l'intranzione. Hè per quessa li parlanti di prezzu pò u sonu incredibbilmente differenti, ancu s'ellu ci hè sempre toccu a so testa un pianu di pedi à a diritta o a left.

Mentre avemu cambiatu i nostri capulavanu circa e riuniru posti, avemu stimatu da a presentazione di Sony. Ùn avemu intesu senti à sente alcuni cambiamenti in u sound output da u torneiu di torre SS-CS3, u minispeaker SS-CS5, è u centru di centru SS-CS8, chì urganizà chì Sony ùn avia pocu prezzu fora in i cruciamenti. U sonu generale hè stata naturali, chjara è dinò assai dinamica. L'unicu aspettu chì sintendu chì avemu avutu l'impurtanza era chì u livellu di listening era micca forti chì senti ciò chì l'articuli ponu fà veramente. Certe volte ci vole à crank it to see where the limits go!