Storia di a Playstation 3: Da a so Data di Liberta à Specje PS3

Nota di l'editore: A bona parte di l'infurmazioni in questu articulu hè datata. Nota noterete e seguenti cambiassi impurtanti:

In una cunferenza di roumma in Los Angeles, California, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) palesa u scrittu di u so sistema di spettacolu di scrittura di PlayStation 3 (PS3) chì incorpora u processatore Cell più avanzatu di u mondu cù super-computer cum'è putere. E prototipi di a PS3 seranu ancu presentati in l'Esplora Elettronica di l'Esposizione (E3), a maiò stampa di divertimenti interattivi in ​​u mondu di u Los Angeles, da u 18 di u 18 à u 20.

U PS3 combina tecnolozii statali di e tecnulugia cù Cell, un prugramore chjamatu da IBM, Gruppu Sony è Toshiba Corporation, processeur di gràficu (RSX) co-desenvolupatu da NVIDIA Corporation è SCEI, è memoria di XDR hà prudata da Rambus Inc. adopri dinò BD-ROM (Blu-ray Disc ROM) cù una capacità massima di almacenamiento di 54 GB (duppia orzu), facendu ottene u cuntenutu di l'intrattenimentu in alta qualità di alta definizione (HD), sottu un ambiente sicurezza possu bisognu à traversu i più avanzati copyright tecnulugia prutezzione. Per fassi cù l'accilità di cunvergenza di l'elettronica di cunsumu digitale è a tecnulugia di l'informatica, a PS3 soporta a visualizazione d'alta qualità in risuluzione di 1080p cum standard, chì hè assai superiore à 720p / 1080i. (Nota: U "p" in "1080p" hè solu per u metudu di scanvaggiu progressiu, "i" hè solu per u metuduzzamentu interlace. 1080p hè a più altu resolution in u standard HD).

Cù un putere di compute sopraghje di 2 teraflops, spiegazioni gràfiche brandii novi chì ùn anu mai vistu prima sò pussibule bisognu. In i ghjurnati, ùn solu micca u muvimentu di caratteri è d'oggetti sò più ricuminati è realisti, ma i paisaghji è mundeli virtusi pò ancu esse prestu in tempu realu, elevando a libertà d'esprissioni grafiche à niveli micca sperimentati in u passatu. U Gamers sò literalmente à pudè sculacciate in u mondu realistu vistu in i filmi di scena grande è anzianu l'excitazione in tempu real.

In u 1994, SCEI hà iniziatu a PlayStation originale (PS), seguita da PlayStation 2 (PS2) in u 2000 è PlayStation Portable (PSP) in u 2004, cada volta intruducendu l'ultimu avanzatu in tecnulugia è purtatu l'innuvazione à a creazione di software di entretenimentu interattiv. Oghje più di 13 000 tìtulu sò stati sviluppati da ora, creendu un mercatu software chì vende più di 250 miliuna di copie annu. A PS3 prupone cumpatibilità retrospectiva chì faciliate à i gamers per godighjà di sti assi enormi di e PS2 è PS2.

Famiglia PlayStation di i prudutti sò venduti in più di 120 paesi è regioni circa u mondu. Cù trasferimenti cumulative chì righjunghjenu più di 102 milioni di PS è di circa 89 miliardi per a PS2, sò i lettori indiscutenti è diventenu a distribuzione standard per l'entretenimentu di casa. Dopu à 12 anni di l'intruduzione di u PS originale è 6 anni da u principiu di PS2, SCEI ponu PS3, a nova plataforma da a tecnulugia di l'informatica per l'informatica più avanzata.

Cù u cunsigliu di e strumenti di sviluppu induve cellulà chì hà principiatu, u sviluppu di i tituli di jocu è l'uttene è middleware sò in prugressu. Permette à a cullaburazione cù l'uttimi principali di u mondu è l'imprese middleware, SCEI offre un sustegnu tutale di a nova creazione di cuntenutu, furnendu à i sviluppatori cù estensi estensivi è e biblioteche chì ponenu esse u puteri di u Cellulator è permettenu un sviluppu tecnicu efficiale.

A partir di u 15 di marzu, a data ufficiale ufficiale japonesa, nordamericana e europea per a PS3 serà nuvembre di u 2006, micca a primavera di u 2006.

"SCEI hà sempre adupratu l'innuvazione in u mondu di l'entretenimentu di l'informatica, cum'è gràfiche di computer di 3D in tempu reale in PlayStation è in u primu processu di u mumentu di u mumentu di u 128 Emotion Engine (EE) per a PlayStation 2. Amparatu da u Cell Proċessatore cù super computer cum'è performance, una nova età di PLAYSTATION 3 hè di circa à cumincià. Nascite in u mondu creadori di tutte u mondu, SCEI accelerà l'arrivata di una nova era in l'entretenimentu di l'informazione. "Ken Kutaragi, presidente è CEO, Sony Computer Entertainment Inc.

PlayStation 3 Specificazioni è Dettalji

U nomu di u produttu: PLAYSTATION 3

CPU: Cell Processor

GPU: RSX @ 550MHz

Sound: Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, ecc (Cell-base processing)

Memoria:

Sistema Bandwidth:

Sistema Floating Point Performance: 2 TFLOPS

Storage:

I / O:

Cumunicazione: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi: IEEE 802.11 b / g

Bluetooth: Bluetooth 2.0 (EDR)

Cuntrollu:

AV Output:

CD Disc media (leghje solu):

DVD Disc media (leghje solu):

Blu-ray Disc media (leghje solu):

About Sony Computer Entertainment Inc.
Ricunnisciutu cum'è u capimaghja glubale è l'impresa rispunsevule per a progressione di l'entretenimentu per l'informazioni basatu di u cunsumu, i Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) manufactures, distribute and markets the PlayStation game console, the PlayStation 2 computer entertainment system and the PlayStation Portable (PSP) handheld sistema di divertimentu. PlayStation hà rivoluzionatu l'intrattenimentu di ughjettivu attraversu u prucessu gràficu 3D avanzatu, è a PlayStation 2 faciule ancu u legatu PlayStation com'è u core di l'entretenimentu in casa. A PSP hè un novu sistema di entertainment enthusi li permette à l'utilizatori piaceni i ghjocu 3D, cù un video di cinematograficu d'alta calidad, è di sonu sterile di alta fideltà. SCEI, cù i so divisioni subsidiali Sony Computer Entertainment America Inc., Sony Computer Entertainment Europe Ltd., è Sony Computer Entertainment Korea Inc. sviluppa, publicheghja, mercatu è distribute software, è gestioneghja u prugramma di licenza di terzu di sti platformi in u rispettu marcati in u mondu.

Si trouse in Tokyo, Giappone, Sony Computer Entertainment Inc. hè una unità di cummerciale indipendenti di u Gruppu Sony.

© 2005 Sony Computer Entertainment Inc. Tutti i diritti riservati. U dissenyu è i tecnichi sò sottumessi à cambià senza avvisu.