Tales From Borderlands & Life Is Strange

I Capicetti Finali di i principii di l'annu

Avemu bisognu à u cuncepimentu di u jocu episódicu? Mentre Telltale Games cuntinua i so oliu cum'è unu di i studienti più impurtanti è impurtanti in u ghjocu mudernu, qualcunu pò seguità à i so passi? Pudete?

Quandu Square-Enix annuncia chì "Hitman" seria semi-episodicu, alluntanendu una parte di u ghjocu nantu à una data specifica cù capulavini spargugliati in e venuti sette, persone anu perdutu l'mente, è u ghjocu era alluntanatu di questu trimestre. A "Quest King's" di Sierra hà avutu un primu capu ongi ricivutu, ma avemu avutu un primu aiutu à vede sè stessu. E allora a Square-Enix è Dontnod di "Life is Strange", una sventura unica chì hà avutu alcune alcista notevoli, ma finiscinu in una disappruvenezza baja cù u so capitu finale ghjucatu.

Intantu, Telltale cuntinua à prumessu, allungendu "Minecraft: Story Mode" (cunfidenza, u primu misstep) quandu chjusu i libri in " Tales From the Borderlands " questu mese è "Game of Thrones" u mesi dopu.

"Tales" hè ghjustu in a cunvegazione per u ghjocu di l'annu di u 2015, in particulari dopu un capu finali chì si trova cù i migliori episodi maiori pruduciuti da Telltale (ancu u megliu di "The Walking Dead", ancu a so stazione emblemàtica in assai modi). È aghju ottu piacè per a cunclusione di u "Game of Thrones" u mesi dopu. Ancu "Tales From the Borderlands" hè stata finita in una manera ch'ella m'hà pensatu chì hè stata difficili.

Perchè hè "Vault of the Traveler", u quintu è ultimu capitu di "Tales From the Borderlands", cusì efficace? Scale. I scritturi di sta serie anu truvatu un modu per unificà i stati umani (è robot) in u core cun una cosa più grande di elli in una manera chì richiamora u capu finali di "U Signore di l'Anzi: Riturnà di u Re" (è questu Ci hè quasi quasi parechji finimi, anchi si trovanu tutali).

Mentre a sperienza "Tales" hè diffirenti di tòia, questu hè u gandu d'un ghjrivale di Telltale, a maiò parte di a ghjente finisci in a stessa relazioni generale, cù una crew d'alliati chì cummende micca solu per u tesoru ma per l'altri. Parechji parte di e quistione di "Tales" sò contesta: quellu chì hà pigliatu Fiona è Rhys in capu primu postu u primariu, quale hè a volta, u so rolu di Gortys, etc., ma qualchissimu significativu di "Traveller" hè u so impattu emozionale .

Ci hè stanu erculi inespettati è sacrifici surprisivi, guidati da e decisioni chì avete fattu nantu à u cursu di u ghjocu. Questu hè scrittore fantasticu, unipochi di u megliu in qualchi ghjocu in u 2015, è finisce in una bella nota chì ùn pò micca esse da sti ghjoculi per vultà in una (speranza) inevitabbile siconda tempesta.

Se qualificatu hè a parolla ghjusta per esse cumu si sentenu à a fine di "Tales From the Borderlands", u cuntrariu di quale discende i mio moments finali cù "Life is Strange", un veramente ruru ghjocu chì avemu avutu toccu a maiò parte di 2015. Se avete toccu à l'altri quattru chapituli, sapete chì l'ultima finisci in un cliffhanger chì Max hè seguestatu è Chloe hè statu sparatu.

U capitu finale recette cun Max chì si tenia presa è torturata in un pocu stretchatu longu in chì avete pocu senza cuntrollu. Ci hè una stonda larga duv'è devi à sente à un psicòpate chì ùn hè micca veramente assai di un caratteru finu à quì, è ùn sò solu avè sceltu à scelta per guidà a cunversazione. Hè difficiuli di narrativa (è ci hè un travagliu di voce horrrgevule per sdignate).

L'aghjustà se sentenu cum'è chì hè statu eliminato micca solu di sta scena di apertura, ma da a maiò parte di a fine di "Life is Strange", quellu chì ripiglià un pocu è più pieno, è di quale aghju sughjitu à sente chì era solu imbuttendu una scena cut. "Life is Strange" avia glimpses di brilliance -muglione in u so pocu momentu narrativu di caratteru- ma finiscinu cù un manifestu di ciò chì Telltale u drittu è questu ghjocu ùn hè micca. Per un avè episodicu per u travagliu, avemu bisognu di scrittore. Avemu bisognu di ùn vede micca l'episodi ma scrivite.