LG Range TV 4K OLED

L'offerta di a cumpagnia di l'elettronica coreata per fà a tecnulugia di a tecnologia OLED

In u 2016, l'offerta di LG per fà a tecnulugia di a tecnulugia OLED n'avutru grandu passu dopu l'annunziu di a marca in u Consumer Electronics Show di una seria di quattru seria in televisione OLED. Questa rifarenza OLED pò piglià tutte di i mudelli ultra ghjuveduti (chì prubabilmente fate a maiò parte di i so attività via i canali di installazione persunalizata) à mudele veramente mudlizati chì puderanu sfavore televisivi LCD premium nantu à u prezzu.

Signature stà

U nuvellu novu LG OLED TV sò a serie 'Signature' G6. Questi armaru veramente biaticii spettaculari sò solu unipu di più di 2.5mm di fondu (sia, quella hè mm, senza cm) nantu à a grana maggioni di i so tuti, è ancu più incredibbilmente a so struttura di retrofitante hè fatta da vetru. U risultatu hè chì cerceghja per tuttu u mondu cum'è chì l'imaghjini chì viaghjate s'emergequenu magically from more or less in no part.

Ciò chì si pò più, LG cunningly estende a chjesa di vetru aprenu à u Ghjaddu à u pocu abbastanza scura chì circundava u mudellu OLED ovu in esagera u sensu di stunzazione di slimness. Hè un pocu di scantu U dipartimentu di publicazione di u marketing LG ùn pò esse furnitu cù un nomu più frescu per u so grandi designu di u G6 di "Stampa on Glass", ma ancu hè diretta à u puntu.

Sound solution

Un problema evidenti cù un disignu chjocu cum'è quellu di l'OLED Signature G6 hè chì ùn avissi micca parmettini micca di quill'altra stanza di parlanti integrati. Ma LG s'hè trasfurmatu cun una suluzione ingobie in forma di un parlante barra chì attachesi à u stand di TV di a stampa è pareva appicciate da u fondu di a pantalla G6.

Funene à l'exacte stessa larghezza cum'è a TV, si trova cù u frontale di a pantalla, è porta un rollu di parlante estereo 4.2. Ancu più impressesivu, tutta stampa di bocca tutta è a pusata chì si attachesi sò disignati per doblegate è quelle si vulete murà u montaggiu, cù a pusata di diventà a chjappata di muntagna.

Cumu si tuttu chistu nun era abbastanza, LG hà ancu construitu altuni in a cima di u vippettu di l'altaveu, perchè ancu s'è rotate à volta à sustegnu a muntagna di voglia, vi scurdate sempre à sente chjassi di furciate per una più diretta è punchy .

Picture Tech Tech

Ancu si hè un disegnatu stupidu di a serie G6 - dispunibili in versioni di 65 inch è di 77 inchiri - chì i distruggeru da l'altri TV di u gruppu LG in u mumentu, anu ancu introduttu tecnulugia di stampa nova cumuna di tutta a rigalu.

Brightness, per esempiu, hè risultatu in più di 540 settimane, per pudè vende a distanza d'OLED in lineu cù l'annu Ultra HD Premium 'standard' (chì pudete truvà più nantu à quì).

LG ancu introduttu u fuscore novu per i televisori OLED 2016 chì hà sviluppatu a sanu di culore viscuali per quasi tutte e Cinema di l'Initiative Cinema (DCI) P3 chì era, una altra volta, una parte principale di l'specificazione Ultra HD Premium.

Aduprà a Dolby Vision

In attu, i mudelli G6 è tutti i televiani OLED di LG - ùn sò micca solu per Ultra HD Premium spec; sò dinò equipati di supportu per u standard di a dinamica di High Dolby Vision (HDR) . Questa offre una experience HDR premium cù usu di maestri superiore (fatti in 12 bits cù almenu un spaziu di luminancia di 4000) è dinamichi dinò chì ottimizza ogni intruduzione di a stampa per qualsiasi televida si tocca.

L'OLED Signature LG sò designati per esse prudutti premium cù prezzi premium affissati. Hè assai cusì, chì parechji cuncettori pòssinu truvà ch'elli devenu cundurà a so attenza à a serie di seguita in a varietà OLED di LG, l'E6. Queste still use the Picture on Glass design, è una cansa di parlante - per ùn anu micca fattu à u G6 quella barra ùn pivota, cù u screnu di scrittore chì deve esse distingu è realignatu à esse tornatu à u muru di murà.

Sò apprezzantemente più prezzu ca u G6 - chì puderanu fècenu un bonu trattu in cunfurmità ch'elli sanu assai similarii in spicciziunamenti anu fora da a cumuzzioni di l'autore di l'alta parlante / wall mount.

Benvenutu à l'Assicuranza (Ish)

L'aspettatu veramente boniatoghju in u telenoveliu OLED di u ghjocu incù a serie C6. Queste i mudelli di 55 pulgari è 65 polici pèrdite u Disenchiu di Stampa di Vibratore è l'utilizanu pantani curbe in quantui chì i panni lattichi di i mudelli G6 è E6. Ma i so specìfichi di stampa sò esattamente ciò chì sò i mudelli più altu.

Finalmente, ci hè a serie B6. Queste si avvicina à screni scalti, chì offrennu un scopu di più fundamentale (à l'esse ghjustu slim) è strangely ditching 3D playback, ma altrimente, sò sempre offerte l 'altri specificazioni di stampa.

Tutti i televizati OLED LG seranu di risuluzi nati di 4K UHD , da a strada. L'ùltima TV OLED OLED chì LG hè parlatu à u mo momentu sò i so mudelli attuale, chì seguenu per u futuru prevale.